14 lokakuuta, 2011

darkened nights and violent things

ah, blogger miten olenkaan ikävöinyt sua

siitä on hei reilusti yli vuosi kun laitoin lapun mun entisen blogin luukulle ja päätin että tästä lähtien mun tyhjänpäiväisiä juttuja ei tarvitse kenenkään muun kuulla.
Mutta juttuhan on niin etten mä osaa elää ilman blogia, bloggerin jälkeen oon raapustellu ties minne muihin palveluihin ja jopa kirjottanu ihan vanhanaikasta päiväkirjaa (..jälkimmäistä tosin kesti ehkä 2 päivää)
ja ahem, haluisin ehkä palkita tän yhden anonyymin joka 28. elokuuta 2010 totesi että
"YOU'LL BE BACK, they all will... !!!" sillä täällä mä taas oon!

En kyllä tiedä miten pitkään mä oon täällä, mutta haluun vaihteeks kirjottaa ihan suomeksi jotain, ja onhan se jännää päästä taas tappelemaan bloggerin kanssa.

Joten moi, oon Pauliina 17 vuotta, asun Kuopiossa.
Tykkään bändeistä joissa kauniit pojat laulaa kuolemisesta, tv-sarjoista joissa veljekset metsästää olentoja joita ei pitäis olla olemassa ja siinä sivussa pelastaa maailman, kliseisistä 80-luvun teinielokuvista (varsinkin kun niissä on täysin odottamatta musiikkinumero) ja siitä, kun asfaltti on kesäisin lämmin vielä auringonlaskemisen jälkeen.
Osaan nimetä kaikki USAn osavaltiot, laulaa Bel-Airin Prinssi sarjan alkutunnarin ja sanoa yksi kalja, kiitos espanjaksi.
En osaa tehdä kuperkeikkaa, laskea yhtälöitä ja teen välillä vieläkin sen pupunkorvarusetin mikä opetettiin päiväkodissa.


through sparks and shining dragons

Ps.

3 kommenttia:

  1. vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta, jään odottelemaan seuraavaa postausta :--) !

    VastaaPoista
  2. Anonyymi20:09

    kiva löytää kuopiolainen bloggaaja!

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/