26 lokakuuta, 2011

skinny love

020

Tänään oon mm. nukkunut pommiin, tuhlannut kuviksen tunnin haaveiluun, rikkonut kuulokkeet (oikeesti, ihmiset on päässy Kuuhun mutta jokaikisestä parista kuulokkeita jonka oon ikinä omistanu on aina särkynyt toinen kuuloke) ja skipannut espanjan tunnin vaan tunteakseni katumusta koska haluisin oikeesti oppia sitä kieltä.

Toisaalta oon kans kuunnellu mun syksy soittolistaa mikä sisältää Bon Iveria, Counting Crowsia, Guillemotsia ja Disco Ensemblee, joten ehkä tää on sittenkin ollut ihan semihyvä päivä.

018

Löysin pari viikkoo sitten varastosta saappaat joissa oli sisällä sanomalehteä pitämässä vartta pystyssä, ja se sanomalehti oli vuodelta 1997. Saappaat lähti heti jalkaan, ja onhan se ihan hauska ajatus että kävelen kengillä jotka on melkein yhtä vanhat ku mä itse.


Bon Iver - Skinny love

Ps. "minulle ei kyllä nyt ihan aukene että mikä tän sun blogin tarkoitus on" älä sure anonyymi rakas, en mäkään oo vielä ihan varma.

9 kommenttia:

  1. Hii mun mielestä sun blogi vaikuttaa kivalta, jään seurailemaan :-) sulla on ihan täydellisen väriset hiukset !

    VastaaPoista
  2. Larissa: aw, kiitos :-))

    VastaaPoista
  3. vitsit miten siisti väri sun tukassa on :-)

    VastaaPoista
  4. mira: kiitti, itekki tykkäilen tästä ihan semipaljon :Dd

    VastaaPoista
  5. Anonyymi23:05

    miks en muista sua vaikka olin entise blogis lukija:-( laitatko jotai vanhoja kuvia?:-)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: höh, no mut siitä blogista on aikaa ja mulla oli sillon vaaleet hiuksetki :-) ehkä teen jonku nostalgia postauksen joku kerta!

    VastaaPoista
  7. kivat noi kengät ja oon samaa mieltä noista hiuksista et ne on tosi kivan väriset :) jään seuraileen blogiis :)

    http://afraidtodream-milja.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. oot iha sika nätti ja rakastuin sun hiuksiis! ja kiva blogi muutenki :)

    VastaaPoista
  9. milja: kiitos :-)

    emma: aw kiitos tosi paljon :))

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/