24 lokakuuta, 2011

wasted on fixing all the problems that you made in your own head

  • mun vanhalla blogilla on vieläkin 53 lukijaa, tykkään huijata itseeni että ne ihmiset tykkäs musta niin paljon että ne vieläkin odottaa mua takaisin.
  • laulan mukana Charlie McDonnellin Duet with Myselfiin ja ihan tosta vaan tuntuu kun olisin taas 15-vuotias
  • oon lisänny ehkä 1,000 kuvaa mun Flickr suosikkeihin, ugh, kuka opettais mut valokuvaamaan
  • haluisin ostaa Wreck This Journalin mutten löytäny sitä kirjakaupasta ja en oo saanu aikaseks tilata sitä netistä
  • Jared Padalecki on niin nätti että itkettää

  • tämä ei ole lista tämä on taidetta, sä vaan et ymmärrä


And oh my darling look at you

..mä juon ihan liikaa teetä.

7 kommenttia:

  1. mäki haluisin wreck this journalin.

    VastaaPoista
  2. tosi ihana blogi sulla! :-)

    VastaaPoista
  3. meri: joo wreck this journal olis niin jees :') pitäis vaan saada aikaseks tilata se jostai

    Sara: aw, kiitos :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi13:46

    minulle ei kyllä nyt ihan aukene että mikä tän sun blogin tarkoitus on

    VastaaPoista
  5. toi eka juttu on mun kohalla ihan totta!! olin sun vanhan blogin lukija ties kuin kaua mut sit yks päivä siistin noita luettavii blogeja ja poistin sielt sellaset 'turhat' mut mitäh nyt löysin sun uuden blogin !! awwww jes :):) ihanaa! kauheen sekava kommentti XD

    VastaaPoista
  6. ella: jdkjhgkdfh oikeesti? vähä kiva :-)

    VastaaPoista
  7. Charlie on ihana ja teetä ei voi koskaan juoda liikaa! :D

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/