14 marraskuuta, 2011

aika ei oo meidän puolella

time

feeling blue

oon tuhlannut aikaa askartelemalla kollaaseja ja siivoamalla vanhoja kuvia talteen, mun rakas kone lähtee pian huoltoon enkä tiedä miten selviän ilman.

sain myös vihdoinki aikaseks tilattua filmiä kameraan, jes! samalla löysin ikivanhan filmin ja lähetin sen kehitettäväksi, ei mitään muistikuvaa milloin olisin kuvannut sen täyteen, jännityksellä odotan että mitä ne sieltä laittaa takaisin.

003

ps. olin tänään niin lähellä ostaa Clipperin teetä, ai miten niin blogit vaikuttaa mun ostotottumuksiin?

6 kommenttia:

  1. kivan yksinkertainen ulkoasu ja tosi kiva muutenki rupeen seuraamaan :)

    VastaaPoista
  2. kannattaa ostaa clipperiä hehe ;-) ainaki orange coconut ja sitte vadelma on superhyviä! lupaan ettet pety hehe!

    VastaaPoista
  3. Toi kollaasi on hieno ! :---)

    VastaaPoista
  4. Jonna: jeij kiitti :-)

    Sara: joku päivä mä varmaan ostanki! ne on liian houkuttelevia siinä sokoksen kassan vieressä :Dd

    Larissa: kiitos :))

    VastaaPoista
  5. Kiva toi kollaasi! :)

    http://emes-summer-blog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. tosi magee toi kollaasi! tykkään itekki kauheesti askarrella tommosia. sais makeita tauluja aikaseks :>

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/