01 marraskuuta, 2011

sentimentaalista roskaa ja kuvituksena vanhuuksia

you could tell me secrets that i'll probably repeat

sain kirjeen menneisyydestä:

Rakas tulevaisuuden minä,
vaikka on monia asioita joita toivon tulevaisuudessa kehittäväni, unohtavani tai parantavani, on myös joitakin asioita joita haluisin säilyttää. Tässä viestissä tulisi sitten niitä.
Haluaisin yhä tuntea lämpimän, surullisen ja jollain kummallisella tapaa nostalgisen fiiliksen aina kun kuulen Panic! at the Discon Northern Downpourin.
Haluaisin muistaa miltä kuulostaa järven laineet kun makaa laiturilla.
Haluaisin yhä uskoa että kaikki ihmiset on samanarvoisia riippumatta sukupuolesta, ihonväristä, seksuaalisuudesta tai siitä millaisena ne juo kahvinsa.
Haluaisin yhä pitää Iwan Rheonin äänestä.
Haluaisin muistaa että asiat ei tunnu enää niin pahoilta vuoden kuluttua.
Haluaisin vieläkin tykätä jouluvaloista. Ja hymyillä kun kaupoissa alkaa soida joululaulut vaikka ollaan vasta marraskuun alussa.
Haluaisin ajatella että Charlie McDonnell on söpö ja että nörtit on söpöjä.
Haluaisin yhä ajatella ettei sillä mitä mä painan ole mitään väliä. Tai ainakin haluaisin uskoa niin. Ja hitto, haluaisin syödä suklaalevyn ilman huonoa omaatuntoa.

..ja ennen kaikkea toivon että käyttäisin yhä samaa sähköpostiosoitetta, koska näitä sähköposteja on tulossa monia, vaikka nää onkin ihan jees itseanalyysiväline, olisi kiva myös vastaanottaa nämä joskus.

Yours truly, madly, deeply,
menneisyyden (joulukuun 2010) pauliina♥



(sähköposteja tulevaisuuteen voi lähettää osoitteessa futureme.org, suosittelen lämpimästi sillä tää on ehkä hauskinta ikinä!)

2 kommenttia:

  1. wähä mahtavaa lähettää itselleen tulevaisuuteen maili :o ainut kerta kun oon kirjoittanut tulevaisuuden itselleni kirjeen oli yläasteella seiskalla ja sen sai sit ysillä, olin kirjoittanut itselleni kaikkee että älä vaan rupee mikskään horoks ja muista käydä ahkerasti kouluu :''D

    VastaaPoista
  2. NJJ: mäki oon kirjottanu itelleni seiskalla kirjeen koulus! tosin mä olin vaan luetellut kaikki bändit joita kuuntelen joten ei se hirveesti kertonu että millane oon ollu seiskaluokal :')

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/