06 tammikuuta, 2012

but sister, it's the opposite of hallelujah

008
011
004


ehkä masentavin neuvo jonka voi ihmiselle antaa on "kirjoita siitä, minkä tunnet". kirjoittaisin mieluummin kimaltavista lohikäärmeistä ja maailmoista meren alla ja rakkaudesta ensisilmäyksellä.

ostin tänään elämäni ensimmäisen runokirjan vaikka olin päättänyt säästää ne rahat uuteen filmikameraan

onpas muuten tullut paljon mustavalkoisia postauksia viime aikoina, hups

ps. kävelin äsken päin tuolia ja pyysin anteeksi, mikä mua vaivaa?

10 kommenttia:

  1. älyttömän hienoja kuvia :o

    VastaaPoista
  2. Mä löysin joskus kirpparilta kivan runokirjan, tosin en oo vieläkään saanut sitä luettua kokonaan, kun se on tosi paksu, mihin on koottu monta runokirjaa. Kirjoita siitä, mistä haluat, kuvitelmissa ne tunteet voi tulla esiin ennemmin tai myöhemmin :) oot ihana !

    VastaaPoista
  3. I-H-A-N-A kampaus! tuollaisten kauneuksien takia ihan harmittaa että menin leikkaamann hiukset :(

    ja muutenkin nämä kuvat, niin kauniita ja aistikkaita i think.

    VastaaPoista
  4. julia, kiitos :-)

    katri, oo toihan olis aika hyvä idea, munkin pitäis kiertää kirppareita kirjojen perässä :-) säkin oot ihana!

    sannero, mulla taas kerranki on pitkät hiukset vaikka yleensä oon pitäny aika lyhyenä, en ees tiedä miten ne on näin päässy venähtämään ja kiitos kiitos :')♥

    VastaaPoista
  5. Aaa, taisin rakastua sun blogiisi.
    Ulkoasu on minun silmääni erittäin suloinen, ja postaukset ovat myöskin suloisia.
    En osaa oikein kommentoida mitään järkevää, olen liian innoissani :D

    VastaaPoista
  6. Sulla on sulonen blogi, sait uuden lukijan :)

    VastaaPoista
  7. Oon miettiny tässä jo monta viikkoa mitä kommentoisin. Sun blogi on täynnä täydellisyyttä! Sun tekstit on aina yli-ihania ja oivaltavia. Kuvatkin on hirmu kivoja aina. Sun blogi on yks ainoista, jonka oon selannu täysin läpi. :)

    VastaaPoista
  8. Saratz, aaaa oi kiitos :-)

    Lauralinnea, kiitti :))

    Emma, voi ootpas ihana kiitoskiitos ♥ :-)

    VastaaPoista
  9. Ihan hirmu ihania kuvia taasen :--)

    VastaaPoista
  10. oivoi sun hiukset. aivan ihanasti laitettu tuossa ensimmäisessä kuvassa letille. tykkään! ♥

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/