02 tammikuuta, 2012

sanat karkaa ja katoaa


lol
lol2


aamun ruuhkabussi tuntuu ihan samalle tänäkin vuonna

lisää kahvia, lisää opiskelua, lisää kahvia, lisää opiskelua, liikaa kahvia, vähemmän opiskelua



Sufjan Stevens - The Predatory Wasp of the Palisades Is out to Get Us!
mitä väliä on millään muilla biiseillä kun tämä on olemassa?

ps. tunnustan että olen pikkuisen rakastunut hipstamaticin disposableen. jos joku haluaa ostaa mulle lahjan niin ihan oikeat kertakäyttökamerat olis kivoja.

pps. mitä teille kuuluu?

7 kommenttia:

  1. iphone kuvitus on juuri siksikin niin ihanaa, että silloin kuvissa on todellista elämää:) mulla eläminen on ainakin sitä, että kameraa ei muista ottaa mukaan ja sitten tulee tilanne, josta haluaa kuvan. tykästyin sun blogiis kovin! ihania kuvia (sekä iphonekuvat että kamerakuvat!)

    VastaaPoista
  2. katja: toi on kyllä niiin totta! ja oi kiitos :-)

    VastaaPoista
  3. tykkään uuesta bannerista! :--)
    plus mulle ei kuulu hyvää ja vituttaa ::(

    VastaaPoista
  4. arronn: kiitti! ja harmi ettei kuulu hyvää :-( mutta voin vähän samaistua vitutukseen koska on maanantai ja ensimmäinen koulupäivä loman jälkeen ja haluaisin vain nukkua koko päivän

    VastaaPoista
  5. kertakäyttökamerat on ihan rakkautta, mutta piru vie kun se filmien kehittäminen maksaa aina niin vimmatusti :(

    VastaaPoista
  6. mä tykkään tosta sun bannerista ja muutenki sun blogistas! :--)


    http://roosamariaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Oi että, ompas sulla kiva blogi!(:
    Liityin lukijaks.

    ps. käy tsekkaan mun;)
    http://nuorijakaunis.blogspot.com/

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/