07 helmikuuta, 2012

me ei kaivata sun realismia täällä tänään

Mun maanantaissa on nykysin 90 minuuttia tyhjää ja nyt olisi aikaa matkustaa bussilla tuntemattomiin paikkoihin ja eksyä satamakaduille kameran kanssa, mutta mun sormia paleltaa ja on niin kylmä etten oikein enää muista miltä tuntuu huolettomana kesäpäivänä, mutta onneksi valokuvat muistaa.

kesäää1

kesääää2välit

kesäää3


ps. Kun googlettaa "pisamia blogi" niin minä olen kolmas tulos vaikkei mulla edes ole pisamia. Mulla ei myöskään ole taskut täynnä kiviä tai deja vúta joka on kestänyt jo monta päivää. Hassu google.

9 kommenttia:

  1. oot söpö! ja noi tunnisteet on joka kerta niiin ihania, aww

    VastaaPoista
  2. minä täällä hei fanitan tunnisteitasi ja uutta banneria!

    VastaaPoista
  3. Ihana banneri! (:

    VastaaPoista
  4. Anonyymi21:36

    mitä opiskelet/haluat joskus opiskella tulevaisuudessa?

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus ja heei tykkään tosta uudesta banneristakin paljon :-)

    VastaaPoista
  6. Haha ihana toi loppu, naureskelin sille itsekseni :D http://mysecrets-linda.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Anonyymi23:50

    joo oot kyllä maailman söpöin! ja superihana blogi. rakastan sun tyyliäs kirjottaa. ei oo mitään semmosta arkipäiväistä bullshittiä mitä saa lukea blogista toiseen...

    VastaaPoista
  8. ella, kiitti ja mulle on jäänyt vähän tavaksi väärinkäyttää noita tunnisteita :-D

    Tiina, jeij kiva, toi banneri on ehkä vähän turhan iso mutta menköön nyt ainakin jonkin aikaa.

    Essi, kiitti! :-)

    Anonyymi, oon nyt lukion tokalla ja kunhan ensin selviän tästä lukiosta (saatan käydä neljään vuoteen..) niin psykologia kiinnostaisi ehkä eniten. Englanti olisi kans aika unelma. Molemmat näistä on semmosia ettei kovin helposti pääse opiskelemaan niin katsotaan nyt. Jos ei muuta niin ehkä haen lentoemäntäkoulutukseen haha :-D

    Larissa, aw kiitos :)

    Linda, haha :-D

    Anonyymi, oooi kiitoskiitos!

    VastaaPoista
  9. ihana blogi & upeita kuvia ♥

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/