19 maaliskuuta, 2012

historiankirjat unohti meidät

031
015

Vanhat kirjat on kauniimpia kuin uudet ja viime yönä meinasin leikata hiukset lyhyeksi, mutta ehkä mietin vielä hetken.

Turha tehdä mitään suunnitelma kesäksi kun tiedän ettei mulla kuitenkaan ole rahaa niiden toteuttamiseksi,
jos ihmiset oikeasti on sadetta niin mä olen sellainen joka ei osaa päättää sataako ollenkaan

---

kysymyksiä edellisen postauksen kommenttiboksista, ajattelin vastata näin jos muitakin hämmentää,

mistä sun blogin nimi tulee? entäpäs osoite?
Blogin nimi tulee The Brobecksin upeasta biisistä Le Velo Pour Deux; "parlez vous, or something like that / le velo pour deux or something like that / and that's what I'll say to get you to ride away with me". On muuten niin kivat sanat että jokaista lainia voisi käyttää blogin nimenä.

Osoite koska olen käyttänyt nastylittleughia käyttäjätunnuksena jo ties missä ja kun perustin tän blogin niin en tajunnut ajatella tuota osoitetta sekuntia pidempään. Tyhmä minä.
Alun perin Panic! at the Disco jossain keikalla soitti I Write Sins Not Tragediesia ja siinä kohtaa missä pitäisi tulla että "whore" niin tulikin että "nasty little ugh!" ja mä sitten jostain syystä päätin että haluun ton toi on mun mun mun, enkä ees tiedä miksi.

ja mistä sosiaalisista medioista siut voi löytää?
No vähä vaikka mistä! Flickristä, Twitteristä, Facebookista, Last.FMstä, Goodreadsista, iCheckMoviesista, irc-galleriastakin löydyn vieläkin koska oon liian sentimentaalinen poistaakseni, Pottermore mutten muista käyttäjätunnustani (hitto että olin innoissani kun tämä tuli ja nyt olin unohtanut kokonaan??) ja on mulla Tumblrkin mutten ole varma haluanko jakaa kun se ei ole sellainen nätti inspiraatioblogi niin kuin kaikilla muilla. Ne jotka tietää, tietää.

ps. olisinko cool vaaleanvioleteissa hiuksissa?

009

11 kommenttia:

  1. oisit ! paizi oisin kateellinen jos oisit vaaleanvioletti XD leikkaa ihmeessä lyhyeks, pianhan ne kasvaa =)

    VastaaPoista
  2. vaaleanvioletit on siistit, joskus itekin halusin, mutta enemmän tykkään noista oransseista ! :) oot söpö. mikä toi goodreads on ? :)

    VastaaPoista
  3. meri, mulla on niin hirvee hiuskriisi että ajan kohta kaljuksi. hiuksiahan ne vaan on.

    Katri, ♥, goodreadsiin listataan lukemat kirjat ja siellä voi tehdä myös listan niistä mitkä haluaa tulevaisuudessa lukea. Yleensä tykkään pitää listoja niin liityin tuonnekin mutta se on jääny aika vähälle huomiolle..

    VastaaPoista
  4. Kiva blogi ja tykkään paljo sun tyylistäs! (:

    VastaaPoista
  5. Sulla on ihanan oloinen blogi :)
    www.taivaantuuliin.blogspot.com
    liityttiin !

    VastaaPoista
  6. upee blogi ! :) sun tyyli on ihana ! tsekkaaks munki blogin ? :) --> http://likeisabella.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Anonyymi16:23

    ite haluisin sellaset hopeanvioletihtavat hiukset. kerro sun tumblr, kiinnostais paljon! mun tumblr on yks sekamelska, puolet kuvista sellasia cutesy blabbal ja puolet oudon ahdistavia:D

    VastaaPoista
  8. Lotta, Paper birds, Isabella, kiittti! :-)

    Anonyymi, tuntuu käytän tumblria nykysin enemmän vaan sosiaalisena mediana ku blogina, hehe, mut siis bändeistä ja Supernaturalista ja Game of Thronista vaan rebloggailen eli ei mitää kiinnostavaa :')

    VastaaPoista
  9. Anonyymi20:45

    heimoi sinä jonka blogista tykkään ihan hirmuisesti!! olisko mitään toivoa saada sulta joskus semmosta postausta, jossa kertoisit sun lempparikirjat ja niitä joita suosittelet :DD olisin hyvin kiitollinen :)

    VastaaPoista
  10. Anonyymi, ooi kiitos ja ON! tekisin tosi mielelläni tollasen postauksen :-) laitanki tässä heti työn alle.

    VastaaPoista
  11. Kiva blogi ja kivoja kuvia! :))

    Käy kattoo ja liitys luijaks :
    essipauliina.blogspot.com

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/