21 maaliskuuta, 2012

polttaisin kaupungin vain näyttääkseni sulle liekit

001
are we there yet
009
Analysoidaan runoja äidinkielen tunnilla, Kiislanpoika;
alla on valtameri
ja yllä sinun nimesi tähtiin kirjoitettu

jos sitä haluat
ja kirjoitin huonon analyysin vaikken haluaisi.

Olispa siistiä puhua niin montaa kieltä että ne menisi sekaisin keskenään ja muotoutuisi yhdeksi uudeksi kieleksi.

Tänään pukeuduin vyöhön joka on vanhempi kuin minä itse ja kuuntelin Olavi Uusivirran uutta levyä enkä oikein osaa päättää tykkäänkö siitä vai en,
kyllä mä ehkä, joo. hei sinä kalteva pinta otatko vastaan

ps. teitä alkaa olla jo aika pelottavan monta

10 kommenttia:

  1. Ihanan sävyisiä kuvia. Olavi on aika jees. Sä oot superjees !

    VastaaPoista
  2. hyvä runo kyseessä. Kiva blogi sulla :) mun http://haikeinterveisin-noora.blogspot.com/ jos jaksat kahtoo :P

    VastaaPoista
  3. haha sulla on paul mccartneyn biisin nimi lukijoiden numerona, ainakin tällä hetkellä - 222. :D ja ihania kuvia taas, kivasti sommiteltu :3

    http://sadehtivaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. ooo magee vyö!

    http://ella-mistygrey.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Katri, kiitti! oon vieläkin vähän epävarma ton Olavin suhteen mutta kyllä siinä jotain kivaa on :-) ja säkin oot superjees

    Noora, jep :-) kiitti ja joo käyn tsekkailee!

    Cecilia, oooo, no ei oo enää mut jännää! muutama päivä sitten oli 182 ja pieni blink-182 fani mun sisällä heräsi :-D

    ella, eikö ookki! ja se on vielä niin vanha että ei ainakaa heti tuu ihan samanlaista vastaan

    VastaaPoista
  6. Anonyymi20:26

    miten sen youtube-upotuksen saa sillai valkoseks? oon pohdiskellu sitä vaikka kuinka pitkään, auta kiltti :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi, oon yrittäny neuvoo täällä kommenttiboxissa ennenki mutta blogger ei anna julkasta koodia kommenteissa! :-(
    jos osaat niin selaa mun blogin lähdekoodista niin sieltä näät sen koodin johon sun tarvii vaan sitten vaihtaa oman videon osoite :-)

    VastaaPoista
  8. oo löysin tänne blogiin vasta ja voi miten tykkään tästä sun blogista ! :-) ihania kuvia ja sun kirjotustyyli, oioi.

    VastaaPoista
  9. laura, oi kiitos :-))

    VastaaPoista
  10. aivan mieletön vyö, vau! :)

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/