26 maaliskuuta, 2012

toivotaan jo kauan sitten kuolleilta valoilta

Untitled-2
Untitled-3

Sori hiljaisuudesta,
koeviikko alkoi, tein espanjan kokeen 39 asteen kuumeessa ja nyt yritän kirjoittaa kuva-analyysiä vaikka vähän pyörryttää.
Kuuntelen myös No Doubtia koska miksei, ja mietin kuinka paljon jääteetä on liian paljon jääteetä?


No Doubt - Just A Girl,
jos osaat laulaa mukana niin voidaan olla kavereita

ps. siisti lempparikirjapostaus tekeillä, mutta tilasin just 3 uutta kirjaa, hups, ja haluun lukee ne ensin koska musta tuntuu että tuun rakastamaan niitä aika tosi paljon



14 kommenttia:

  1. voiku kivoja kuvia :---))

    VastaaPoista
  2. oisin niiin kiitollinen jos kertoisit youtubelinkkien salaisuuden (=miten ne saa näkymään nykyään noin)?

    tykkään blogistas hirmusesti vaikka kerron sen liian harvoin!

    VastaaPoista
  3. Mulle tilkka jääteetä on liian paljon jääteetä, koska mun vatsa ei kestä sitä :/

    VastaaPoista
  4. Anonyymi19:42

    voisitko tehä jonkunnäkösen tutoriaalin, että miten noi youtubepalkit saa laitettua valkoseks? koitin ettii niitä tuolt lähdekoodista mut en vaan onnistu sitte millään! oisin ikuisesti kiitollinen :)

    VastaaPoista
  5. lempparikirjapostaus kuulostaa niin siistiltä, että voisin itekin tehdä moisen ! mun päiväkirjan kannessa lukee Just A Girl ja osaan laulaa, joten ootko mun uus kaveri? ♥

    VastaaPoista
  6. sun blogi on ihaninta ja oon aina onnellinen kun sulta tulee uus postaus :-)ja voidaan olla kavereita koska just a girl ja no doubt <3

    VastaaPoista
  7. Anonyymi20:59

    mitä kirjoja tilasit? Etin nimittäin luettavaa.

    VastaaPoista
  8. jääteet on parhaita ♥

    VastaaPoista
  9. EMMA, kiitti :-)

    Saara Elina (ja myöhemmin samaa kysynyt Anonyymi), sitä ei voi tässä kommenttiboksis selittää niin voisinpa vaikka seuraavan postauksen lopussa yrittää vähän valaista tätä :-) oon kyllä tosi huono neuvomaan kun en itsekään oikein ymmärrä sitä periaatetta mutta yritän!

    julia, höh voi eiii :-(

    Katri, oo tee ihmeessä! kirjoista puhuminen on parasta. ja joo oon sun kaveri :--)

    Running with dreams and roses, vooi ootpas ihana ♥ ja joo kavereita!

    Anonyymi, John Greenin An Abundance of Katherines ja Stephen Chboskyn The Perks of Being a Wallflowerin ja Ned Vizzinin It's Kind Of A Funny Story :-) jos nyt tässä parin viikon sisällä saan sen kirjapostauksen tehtyä niin voin siinä kertoa että mitä mieltä olin näistä

    kira, jep ♥

    VastaaPoista
  10. ..okei, mulla on nyt ongelma tuon youtubepalkin selittämisen kanssa. Miten mä laitan sen koodin postaukseen ILMAN että se vaan näyttää sitä palkkia, sellaisessa muodossa että se voitte kaikki kopioida sen? miks mä oon näin huono ja miks blogger on näin vaikea, help mee

    VastaaPoista
  11. ^ää voi ei. jos menee vaikeeks nii yritän selvittää sen jujun ite! et sä huono oo :---D!!

    VastaaPoista
  12. Saara Elina, arvaa mitä, keksin tähän ehkä sittenki ratkaisun :-) varmaan tänään/huomenna postaan seuraavaks niin sen postauksen lopussa sitten

    VastaaPoista
  13. ihania kuvia :---)

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/