27 huhtikuuta, 2012

siristän silmiä ja lasken sun pisamat

017 011 041

Hankin nuo mummolasit vuosia sitten, ihan vain koska ne oli niin rumat että mun kävi niitä sääliksi, mutta niiden kauneus onkin siinä että niiden läpi kaikki näyttää aurinkoiselta - yritin demonstroida ensimmäisessä kuvassa,
tunnen itseni hölmöksi kun kirjoitan, häpeän kun kompastelen ja mun kengät on ihan katupölyssä, mutta tänään oli kiva päivä.

The Strokesin Is This It on parasta kesämusaa koska se muistuttaa kesäpäivistä joilloin nousin aikaisin auringon kanssa ja kymmenen aikaan herättelin kaverit viesteillä hei mennäänkö rannalle


The Strokes - The Modern Age
Oh, in the sun, sun having fun / it's in my blood

ps. yksinkertaistin sivupalkkia, mun naaman sijaan saatte nyt nauttia quotesta joka vaihtuu epäsäännöllisin väliajoin, oooooh

25 kommenttia:

  1. Mummolasisi ovat erittäin suloiset! ja strokes on kyllä ihana, olin unohtanut koko yhtyeen olemassa olon mutta onneksi muistutit mua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-) strokes on ihaninta, kuuntelen aina kesäisin ja sunnuntaisin ja muutenkin aina silloin kun ei ole kiire

      Poista
  2. noi mummolasit on just söpöt! :D

    VastaaPoista
  3. masentavaa kattoa näitä kuvia (jotka on muuten superihania!) ku täällä on kauhee kaatosade menossa.... +mummolasit näyttää oikein söpöiltä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi eii, täällä satoi vähän aamulla mutta iltapäivällä oli ihana auringonpaiste :--)

      Poista
  4. ihana taaaaaas

    VastaaPoista
  5. hei noihan on just makeet! ja the strokes nyt on parasta mihin vaan vuodenaikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ja niin on :-)

      (ps. sori kaikki että mulla meni 5 päivää vastata kommentteihin, vappu yllätti.)

      Poista
  6. Must tuntuu et mul on melkein samanlaiset lasit, jotka on mun mummon jäämistöstä! Ne on melkein ku aurinkolasit, paitsi ei vaan yhtä vahvat. Niis on sangoissa joku vuosilukuki, en muista tarkkaa, mut 60-luvulle se sijottu. On kyl ihanaa ja maailma näyttää paremmalta ja lämpimämmältä niiden läpi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuu mummoarskat kunniaan, piristää kovasti kun saa huhtikuun näyttämään heinäkuulta ihan vaan vaihtamalla lasit :-D

      Poista
  7. oooooooh hienot lasit on on on! just tommoset, joiden läpi maailma näyttää vanhalta värivalokuvalta <3

    kompastelu on peppua ja pepuinta kompastelua sellainen, joka tapahtuu täysin vääränä hetkenä. esimerkiksi kun joku sellainen ihminen, jonka edessä haluaa näyttää kauneimmalta, sulokkaimmalta ja cooleimmalta koskaan, kävelee ohi ei kannata kompastua nauhoihin. niin kuin minä eilen. auuu

    :D

    VastaaPoista
  8. voi, avasin sun blogin nyt juuri ja tykkään hirveästi! ihanata!

    VastaaPoista
  9. this is it on nimenomaan niiiin kesämusaa!!! siitä tulee niin hyvät vibat, meilkein näillä keleillä vois jo alkaa kuuntelee ja haaveilemaan tollasista aamuista :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo mulla alkoi kuuntelu jo, is this it on kyllä niin kestosuokki, joka vuosi kuulostaa ihan yhtä hyvälle!

      Poista
  10. ORANSSI !!! ORANSSI !! KEVÄT KESÄ ILO AURINKO !!!! rakastan sua.

    VastaaPoista
  11. Anonyymi21:32

    Mä oon vaipunu epätoivoon ja tarttisin vähän apua. Teen pientä ``lehteä`` ja jos vinkkaisit mulle jonku aihee? ihan mikä tahansa aihe, joka herättää jollakin tavalla mielenkiintoa. Äähh..nyt mua alkaa kaduttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua journalismi ei oikein ole mun ala (plus mulla meni näin kauan vastata tähän ettei varmaan edes auta). en osaa yhtään neuvoa, sori :-(

      Poista
  12. sun blogi on niin ihana :)

    ♥ http://ootko0nnellinen.blogspot.com, tsekkaa?

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/