22 huhtikuuta, 2012

kuulen hiljaisuuden laulavan ja oon taas yksin

141 188

Kuvattiin koulun kellarin DIYstudiossa, käytin enemmän aikaa nauramiseen kuin kuvaamiseen ja nyt oon ehkä pulassa ensi tunnilla kun pitäisi esitellä mitä sai aikaiseksi.
Ostin kahta erilaista teetä, joista toinen lupaa lämmittää sielua ja toinen auttaa nukkumaan, mutta molemmat maistuu pahalle.

The Tallest Man on Earth on aika ihana, en enää muista missä kuulin ensimmäisen kerran mutta joku ehkä kertoi mulle, kiitos.


The Tallest Man on Earth - Love is All

ps. tein sivupalkkiin listaa lempiblogeista mutta se on jatkuvasti työn alla koska ilmeisesti mun on vaikea muistaa kenestä tykkään. sori.

20 kommenttia:

  1. ihana toi eka kuva ja ihania blogeja oot listannut sivupalkkiin! maah, tykkään susta, osaisinpa mäki olla jonkinlainen mutta en vaan tiedä vielä minkälainen. :((( sekavaa tekstiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :-) ja oot just hyvä tollasena! (ärsyttää kun tää kuulostais paljon nätimmältä jos ei heti ensimmäisenä yhdistäis siihen bruno marsin biisiin)

      Poista
    2. just the way you are ;);)

      Poista
  2. edelleenkin nämä tunnisteet♥
    oot kaunis pauliina!

    VastaaPoista
  3. hii, paljon samoja suosikkeja, mutta löytyi yksi uusikin ihastus, kiitos siitä!

    VastaaPoista
  4. :-) mäkin tykkään sun blogista paljon! kiitos ♥

    VastaaPoista
  5. mua on jo jonkin aikaa kiinnostanut hurjasti: mitä koulua sää käyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ihan normilukiossa, nyt vaan oon käyny aika paljon eri kuviksen kursseja joten oon täälläki saattanu kirjotella miten kuvaan ja piirrän ja mitä lie taiteilen koulua varten :-D

      Poista
    2. veikkaanko oikein, jos veikkaan kalua? :)

      Poista
    3. joo! miten arvasit?:D

      Poista
    4. susta tulee jotenkin hämmentävällä tavalla koko ajan mieleen mun lukioajat. kalun ajat oli mun tämänastisen elämän parasta aikaa. mulle tulee jotenkin susta mieleen minä lukioikäisenä!

      plus toi kellaristudio vahvisti mun arveluita!

      Poista
  6. Olet oikea nättimys.♥ Ihania noi blogit, löysin muutaman uuden ihanuuden.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti (-: ja kiva jos löysit jotain uusia tuttavuuksia

      Poista
  7. oivoi meikämanne siellä !! kiitos honey

    VastaaPoista
  8. Kiitos kaunis! Mieki tykkään siun blogista, jotenki aina vaan unohdan käydä täällä, mutta asia korjaantunee pian...Hihihi. Miu mau <3

    VastaaPoista
  9. hei kiitos kovin!! oot kiva, ehdottomasti lempiblogejani tämä sinun myös. hassua kuinka monista sun teksteistä voi löytää itsensä

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/