11 huhtikuuta, 2012

sä hymyilet aina kun sataa

013 007

Aina silloin kun oon surullinen huomaan että kello 11:11, joten ehkä maailmankaikkeus yrittää piristää mua. tai sitten mä vain en kiinnitä huomiota typeriin kellonaikoihin kun oon onnellinen. koska enhän mä oikeasti usko että toiveet kellonajoille, synttärikynttilöille tai tähdenlennoille toteutuu.


Fun. - Why Am I The One (Acoustic)
(aaaa, rakastan tätä bändiä niin paljon että itkettää)

ps. mitä kuuluu? täällä oli tänään lämmintä ja lumi on sulanut isoksi lammikoksi kirkkopuiston polulle ja viimeisetkin katusoittajat on palannut vakiokulmilleen.

21 kommenttia:

  1. Oi..oot kyllä niin nätti! :)

    VastaaPoista
  2. oh mistä toi upea kaulupaita on? ps. kiitos kysymästä mulle kuuluu mielenkiintoista, oon istunut koko päivän lattialla ja lukenut waltaria. siistiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M! se on tosin vähän kummallinen selästä avoin malli mutta on kyllä kiva kuosi :-) lattioilla istuminen ja makoilu on aina jees. ja lukeminenkin.

      Poista
  3. sinä. ihana. blogis. ihana. piste

    VastaaPoista
  4. ootpa kaunis! :)

    VastaaPoista
  5. Rakastan sun blogias ja oon varmaan ennen jo sanonukin että oon Fun.:n ja erityisesti The Brobecksien fani!
    Hei osaisitko muuten vielä kertoa miten ton youtube-videon palkin saa valkosena blogiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :-) ja jee fun. ja the brobecks ♥
      täällä oon vähän yrittäny selittää tuota youtubepalkkia:
      http://nastylittleugh.blogspot.com/2012/03/auringonpaiste-sielussaan.html

      Poista
    2. ah, kiitos neuvosta! :)

      Poista
  6. miten voit onnistua aina kuvissa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en onnistukkaan! hehe sun pitäis nähdä kaikkia upeiksia joita mun koneelta löytyy..

      Poista
  7. Sun hiukset on edelleen upeat, odotan kirjapostausta (teen ite sitten kun saan yhden kirjan takaisin lainasta ja netti taas toimii ja kun on aikaa, eli en koskaan), mulle kuuluu kehnoa, koska olen kipeä =( tosin oon varma, että oranssi väri ja aurinko parantaa mut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos, ja sun ei tarvitse odotella kauan koska se on ihan just valmis julkaistavaksi! :-) ja jee haluankin että kaikki tekee sitten postauksia omista suosikeistaan. ja toivottavasti paranet pian ♥

      Poista
  8. sun hiukset on ihanan väriset !! :) ja ihania kuvia sulla täällä blogissa

    http://katttri.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Ihanan väritset hiukset sulla ja oot muutenki tosi nätti! =))

    VastaaPoista
  10. Noi hiukset kelpais kyl mullekkin! :D

    VastaaPoista
  11. Aivan ihana blogi, kuvat, sun hiukset... sait uuden lukijan! :)

    http://withlove-jill.blogspot.com/

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/