02 huhtikuuta, 2012

sanoit että tänään on sun elämän ensimmäinen päivä

036 016

Seitsemäs päivä kipeänä, ei naurata.

Kolmen minuutin päiväunia bussissa ja omena-kaneli-rusina -teetä hunajalla, kuulen kun joku itkee viereisessä sovituskopissa ja mietin miten epäreilua on olla surullinen kun ulkona vihdoinkin paistaa aurinko.

Oon löytänyt vaikka mitä uusia biisejä mutta jotenkin palaan silti Panic at the Discon Pretty.Odd.iin. Niin kuin jokaikinen kevät.


Go on, grab your hat and fetch a camera,
Go on, film the world before it happens


(jos täällä on joku joka muistaa mun edellisen blogin nimeltä Film the World niin se sai aikoinaan nimestä tästä biisistä, oooh nostalgia)

20 kommenttia:

  1. saanhan kommentoida pelkästään: "♥"?
    tykkään vaan ihan liikaa täst sun blogista. kaikki vaan on nii... aaaa! ihanaa. oikeesti :-)

    VastaaPoista
  2. Ompa ihana banneri!

    VastaaPoista
  3. oletpas sä nätti :o♥
    www.only-fluffy-dreams.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. p!atd ♥ parasta!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi18:02

    Lähen huomenna käymää akateemisessa. Haluisitko suositella jotain kirjoja? : )

    VastaaPoista
  6. hei miten ton youtubeupotuksen saa tommmoseksi valkoiseksi? ois ihanaa jos kertoisit! :)

    ps. Ihana blogi !

    VastaaPoista
  7. Oi miten ihana blogi sulla on! Pakko jäädä seurailemaan :----)

    VastaaPoista
  8. mira, oikiitos♥

    Marssa, kiitti! nää mun bannerit tuntuu vähän aina jakavan mielipiteitä mutta kiva että jotkut tykkää :-)

    Arutte, aww kiitos!

    katariina, niin on ♥ ehkä rakkain bändi ikinä

    Anonyymi, hitsi kun mä en oikein tiedä mitä kirjoja löytyy ihan tällee kirjakaupoista kun luen niin paljon englanniksi ja tilaan ne netistä! :-( No mutta näin ihan ekana mieleen tulee Khaled Hosseinin Leijapoika koska se on semmonen jonka oon itse viimeks ostanu ihan kirjakaupasta. Ja näin Game of Thrones huumassa voisin kyllä suositella tuota A Song of Ice and Fire -sarjaa, vaikka oonkin vasta tokassa kirjassa menossa.

    Alina, pari postausta taaksepäin oon yrittänyt vähän selittää tätä :-) ja kiitti!

    noora, jeij kiitos paljon :-)

    VastaaPoista
  9. aaaaaa, mä rakastan sun blogia !!
    käy kurkkaa munki (:
    http://hands-are-silent.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Anonyymi22:32

    hei sulta on varmaan kysytty tätä satamiljoonaa ja kaks kertaa mut millä oot värjänny noi sun oranssit hiukset vai kävitkö ihan kampaajalla? :)

    VastaaPoista
  11. Tea, kiitti! :-)

    Anonyymi, värjään kotona, vaihtelen vähän että millä värjään (koska haluaisin kesäksi vähän vaaleamman oranssin) mutta yleensä käytän L´oreal Feria Préférencen sävyä 7.40 Pure Paprika :-)
    Ja mulla on luonnostaan tosi vaaleat hiukset eli ei tarvii huolehtia mistään vaalennuksistakaan.

    VastaaPoista
  12. siulla on ihan äärettömän ihana blogi! pakko jäädä seurailemaan. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :-)

      (hei kattokaa mun vastaus -toiminto toimii taas! oooh)

      Poista
  13. sulla on superihana blogi, oon syvästi rakastunu !

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. Pikkusen hienoja kuvia!;o liityin kyllä ehdottomasti lukijaksi!

    VastaaPoista
  15. Anonyymi18:49

    ihana tää sun blogi! ootko muuten tehny linkitä blogisi tai jotain lempiblogipostausta? sellane ois kiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! oon pari kertaa linkitelly jotai suosikkeja näin kommenttiboksissa kun niitä on kyselty mutta mitään postausta en oo vielä tehny :-) ehkä mä joskus saan aikaseks!

      Poista
  16. Oi ihana blogi sulla!!:)

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/