07 huhtikuuta, 2012

tell me we're dead and i'll love you even more

001 012 006

Säilytän teepusseja lasipurkissa koska se näyttää kivalle ja kuuntelen ruotsinkielistä musiikkia vaikka suuri osa sanoista menee ihan ohi. Sadan ja kuudentoista sivun päästä teen postauksen kirjoista jotka oon lukenut viime aikoina ja kirjoista jotka on mun ikuisuussuosikkeja.

Ps. miksei suomalaiset vloggaa enemmän? tai miksen mä löydä niitä harvoja jotka vloggaa? pitäisikö mun aloittaa itse vloggaus? jos kyllä, niin kuka ostaisi mulle videokameran? ja kuka alottaisi mun kanssa ettei mun tarvitsisi yksin (oltais vähän kuin suomen oma sarcaschicks)?

17 kommenttia:

  1. kiva toi teeidea :) ja hei, alota ihmeessä ite, vaikka webbikameralla alkuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :-) mietin että mulla on iPhone 4S niin kyllähän tuolla jotain videoo saa aikaan hmm

      Poista
  2. Jotenki tosi kiva postaus. : )ja alotappa vaa.

    VastaaPoista
  3. minä voisin aloittaa, mutta pitkä matka kuopiooon :( jossa olin muuten viime viikonloppuna;)

    VastaaPoista
  4. sun blogis on vaan niin mahdottoman ihana! ♥

    VastaaPoista
  5. iholla-tribuutti käyntiin?
    olen mukana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jotain tän tapasta just! vähän olis kivaa.

      Poista
  6. Äh, mäkin kaipailen suomalaisia vloggaajia !
    Tulis kyllä enemmän kuin tarpeeseen !

    VastaaPoista
  7. toi kuulostais kyllä tosi meheltä ! vlogiaalto suomeen ! joku haaste/kampanja käyntiin maybe?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos saan kerättyä tarpeeksi rohkeutta niin kuvaan videon ja samalla sitten toki haastan kaikki muutkin aloittamaan!
      ensin kyllä kerätään tätä rohkeutta ja mietitään mistä puhuisin ja tarkistetaan onko tuo iphonen videolaatu nyt ihan järkyttävä mutta kyllä sinne ehkä joskus päästään :-D

      Poista
  8. Ala vaa vloggaamaa, sullahan ois täällä jo monta kannattajaa/kattojaa :)

    VastaaPoista
  9. =) joooo vlogaaamiselle! Hei onks sul muuten instagram, sua ois kiva seurailla =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo vielä ku toi netti on temppuillu tuossa puhelimes niin paljo etten oo jaksanu vaivautua :-D mut sitteku saan sen kuntoon niin varmaa jooo, infoon sitten vaikka täällä blogin puolel :)

      Poista
  10. nngggh harkitsin jo hetken sun seuraamisen lopettamista kun huomasin liptonin keltaset purkissa... sit tajusin et ollaan ihmisiä ja sun blogi vaan on niin hyvä ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hä mikä vika liptonis? ehkä saat mut puhuttuu vaihtamaan! :-D no mut hei kiva ettet lähteny pois

      Poista
  11. TEEPUSSIT. ÅH. ihanaa. rakastan teepusseja. ihan irtoteetä mieluummin juon, mutta teepussit on ihania.

    ja vloggaus on hyvä idea. aloita.

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/