28 kesäkuuta, 2012

kesän tärkeimmät biisit

Postasin aiemmin maailman tärkeimmistä biiseistä ja vaikka sekin kaipaisi päivitystä, kirjoitan nyt vähän kesäbiiseistä.

ekaa

Lucy Schwartz -  I Want the Sky
tästä tulee mieleen lämmin laskeva aurinko ja mun tekee mieli laulaa mukana kertosäkeessä

Edward Sharpe & the Magnetic Zeros - Home
mä tiedän että tää biisi on jokaikisellä mixtapella ja fanmixillä ja soittolistalla ikinä, mutta silti. alabama arkansas i do love my ma 'n pa, ja se keskustelun pätkä biisin loppuvaiheilla viimeisestä tupakasta takapenkillä ja rakastumisesta, aaaah, täydellinen biisi.

kolmaaas

Sufjan Stevens - The Predatory Wasp Of The Palisades Is Out To Get Us!
koska palaan tähän biisiin joka kesä ja kevät ja uneton yö. ja koska yksikään mun musapostauksista ei ole täydellinen ilman Sufjania.

Walk the Moon - Fixin'
don't even tell me where we are going, hands over my eyes, hands over my eyes
mulla on paha tapa rakastua bändeihin ihan hurjasti ja salamannopeasti, ja tässä taitaa olla uusin ihastus. syyskuussa livenä!

Boy & Bear - Golden Jubilee
jostain syystä tää biisi kuulostaa niin paljon paremmalta nyt kuin viime marraskuussa

toka20

17 kommenttia:

  1. Nämä sun musapostaukset ovat lemppareitani kirjapostauksien kanssa. Saan niistä aina ihan uutta inspiraatiota muuten tylsähköön valikoimaani :)

    VastaaPoista
  2. Tykkään sun musapostauksista! I totally deal with them! :D lisääävaa c:

    VastaaPoista
  3. Sulla on kyl tosi kiva musamaku ja ihana blogi! Tuun aina niin hyvälle tuulelle sun jutuista :)

    VastaaPoista
  4. ihania biisejä!

    VastaaPoista
  5. Sulla on kyllä niin hyvä musamaku, jokanen biisi oli mulle tosi mieluinen! Ihanaa saada uutta kuunneltavaa :)

    VastaaPoista
  6. ah Sufjan.
    ei muuta :D
    lalallala.

    VastaaPoista
  7. aw tosi kiva että tekin tykkäätte musapostauksista! :-)

    VastaaPoista
  8. luoojaaa et toi walk the moon kuulostaa panic and the discolta... ps toi home kappale on rakkautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin kuulostaa! ehkä mä siks tykkään siitä automaattisesti näin paljon.. ja joo Home♥ voin arvata että tää on semmonen tuleva ikuisuusrakkausbiisi johon palaan aina tasaisin väliajoin.

      Poista
  9. Mä tykkään sun blogista, tykkään näistä musapostauksista, tykkään sun kuvista, tykkään sun kirjapostauksista, tykkään sun tyylistä, tykkään sun tavasta kirjoittaa, tykkään susta. Kiitos!

    VastaaPoista
  10. miks oot ottanu reunabannerista pois sen blogiluettelon? :( iha liian usein etin sun blogin kautta jonku kivan toisen yyh :(((((

    pulisonkinaisesta.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mua ärsytti kun ne linkit tuli eri fontilla ku mikä mulla on täällä muualla blogissa :-( laitan sen ehkä takas kunhan keksin että miks ne tuli semmosella rumalla ja osaan korjata sen!

      Poista
    2. hyvä, keksi äkkiä! :))

      Poista
  11. thank you for inspiration.I like this style of music. :)

    VastaaPoista
  12. Ihan järkyttävän hyvii biisei kaikki ja nää musapostaukset on kans mun lemppareita, koska saa aina jotain uuta hyvää kuuneltavaa. :)

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/