26 kesäkuuta, 2012

rukoilin olevani paikassa jossa ei koskaan myrskyäisi

002 008_e kesäkuuhun mahtui paljon aamuyön busseja ja liian pitkään nukuttuja aamuja, kummallisia rusketusrajoja, eksyneitä filmirullia ja kirjoja pojista jotka ei tienneet olevansa sankareita.

näen kummallisia unia ja vaikka arkisin unohdan ne jossain viimeisen torkun ja hampaiden pesun välissä, kesälomalla muistan ne kaikki. pidän unipäiväkirjaa post it -lapuille ja kämmenselkään musteella mutten uskalla uskoa että ne merkitsee jotain.

hei mä olen täällä taas. kertokaa tiivistelmä teidän kesäkuusta kommenteissa, jooko

15 kommenttia:

  1. ai että miten hyvä fiilis tuli ku näki sun postanneen ♥
    mun kesäkuuhu mahtu femman tuntiliksalla oleva yhdentoista päivän pituinen kesätyö ja sen jälkeen on ollu vaan pidetty hauskaa kavereiden kanssa. ei mitään kummempii viel!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii ihana kiitos :-) ja hei jotain kesätöitä sentään! mä en saanu mistään töitä ja vähän harmittaa kun sateisina päivinä olisin ihan hyvin voinu olla jossai duunis

      Poista
  2. Anonyymi17:45

    mun kesäkuuhun kuulu talviturkin heittäminen, muuttaminen turkuun, uuden lemmikin saaminen, inkkarina juokseminen espoossa keskellä yötä rannalla, valokuvien ottaminen, potter soundtrackien kuunteleminen helsingissä joka paikassa ja outojen katseiden vastaanottaminen siitä hyvästä, parhaan pastan syöminen, monta matkaa turku-pori välillä bussilla, auringonottaminen, paljuilu, oudon vesipallojutun kokeileminen (joka täytetään ilmalla ja sinne mennään itse sisään ja se työnnetään veteen, eikä sitten meinaa millään pysyä pystyssä! oli ihan superia!), monet yökyläilyt, hullu juhannus ja paljon muuta! on ollu aika vauhdikas kesäkuu :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooooh sähän oot ehtinyt vaikka mitä :-D

      Poista
  3. oi että mulla oli ikävä sua :(:

    VastaaPoista
  4. Aaa sulla on nii ihana blogi ! Kiva ku tulit taas postailee, ja mun kesäkuu, hmm... töitä ja joka ikisenä vapaapäivänä on satanu vettä, okei ehkä musta vaan tuntuu siltä, muuten on menny hyvin :))

    VastaaPoista
  5. postasit! ♥ oon tässä katellu sun blogia aina välillä toiveikkaana ja nyt tuli hymy huulille :)

    kesäkuussa olen nähnyt maailmaa portugalissa, nähnyt tärkeitä ihmisiä, nukkunut liian vähän, hymyillyt enemmän kuin vielä koko vuonna, odottanut aurinkoa, lukenut liian vähän, valokuvannut ja hymyillyt vielä lisää.

    VastaaPoista
  6. Ihanaa, oot takasin täällä♥! Sinä ja noi upeushiukset.
    Kesäkuu: liikaa elokuvia, liikaa vampyyrejä, paljon kirjojen lukemista, jäätelöpaketti yksin minun, koiranpentu jonka toinen silmä on sininen ja toinen ruskea, hauska baari-ilta, piirtelyä, uusia vaatteita kasakaupalla, ja kirjoja myös!

    VastaaPoista
  7. kesäkuu on ollu itikanpistoja! ja yökyläilyä ja saunailtoja ja mato-onkimista (tulin just äskönki järveltä ja haisen iha kalalle!) ja pesäpallon jännittämistä ja jaliksen em-kisoja uiui.
    ja pohtimista minkälaista filmiä keksin isän vanhaan kameraan? oon pulassa sen kaa.

    http://pulisonkinaisesta.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Oii ihanaa kun oot täällä taas :-) jee! ♥
    Sun kesäkuu kuulostaa kivalta! Mun kesäkuu on ollut pelkkää löhöilyä ja kavereitten näkemistä, ei sen syvällisempää :D

    VastaaPoista
  9. oi kiva että oot takasin ! :-)
    mun kesäkuu on lähinnä koostunu työn teosta, kivoista pienistä yksittäisistä jutuista, ihanien ihmisten kanssa hengailusta ja helteiden kaipuusta.

    VastaaPoista
  10. Painetun sanan, kärjellä riivittyjen lauseiden ja kaiken kirjaimista koostetun ystävänä mun on pakko saada sanotuksi että olet simppelisti ihana. Nykyään jokainen tarhapentukin nappaa joululahjajärkkärillään kelpo otoksia ja lyö ne eskariblogiinsa, mutta kirjoittamisen taitoa ei vieläkään jaella paketeissa juhlapyhinä. Saati että siihen netin laakeilla joutuisi kovin usein törmäämään. TattistA siis siitä että ilahdutat harmaamaleraattuja aamuöitäni kevyellä, joskin mitä skarpeimmalla, kynälläsi. (plus valokuvallinen antisikin on eriesteettistä, taidot eivät toki ole toisiaan poissulkevia :D)

    etäältä visioiden hän, joka kesäkuussa koki hysteriaa ja yhteenkuuluvuutta, sekä vietti aivan liian monta täysin käypää tuntia brittiläisten videobloggarien sekä teen parissa, uskoen samalla olevansa oikeasti fantasiamaailman silmäätekevä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi tää oli ehkä ihanin kommentti ikinä. kiitos.

      ps. brittiläiset vloggaajat on parhautta

      Poista
  11. Löysin toissapäivänä blogisi ja arvaatkos mitä tapahtui. Luin sen sanasta sanaan läpi, ihastelin kuvia ja huokailin sielunsiskon löytämisestä. Minulla on samanlaisia ajatuksia kuin sinulla huomasin ja tuli jotenkin niin hupsu olo, kun löysin ensimmäisen blogin josta ajattelen niin.

    Jatka samaan malliin ja kiva kun palasit!

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/