31 elokuuta, 2012

and i'm a lionheart

004 007 005

Tällä viikolla seikkailin melkein autiossa Ikeassa, kiinnitin kattolampun ihan itse (olin aika ylpeä tästä!) ja rahojen loputtua shoppaillin äidin vaatekaapissa ja löysin neuleen joka on sympaattisen ruma.

Oon polttanut omenantuoksuisia tuoksukynttilöitä, lukenut Aikamatkustajan Vaimoa ja stressannut koulusta koska just nyt tuntuu siltä ettei musta ehkä ikinä tule ylioppilasta,
oon miettinyt miten haluaisin kirjoittaa taas ihan oikeaa päiväkirjaa,
ja halunnut uskoa että bussista myöhästyminen on kohtaloa ja johdattaa mut johonkin jännään seikkailuun.

15 kommenttia:

  1. koulustressiä täälläkin päin havaittavissa....
    mutta mitä teenkään, roikun bloggerissa ja tumblrissa

    logiikka?

    kirjotat aina niin kivassssti oih

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. munkin pitäisi olla kirjoittamassa englannin ainetta mutta tumblr vie 100-0...
      ja kiitos ♥

      Poista
  2. Anonyymi19:00

    Onko aikamatkustajan vaimo hyvä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vasta puolessa välissä joten en oo vielä ihan varma!

      Ensimmäisiä ajatuksia on että tuo on ihan liian pitkä, 600 sivua hitaasti etenevää rakkaustarinaa, ugh, ja tuntuu että kuvaillaan hirmu paljon arkisia asioita tyyliin mitä ruokaa ne söi.
      Aikamatkustukselle annettu pohja on myös aika heppoinen (..tai sitten siitä kerrotaan lisää myöhemmin), enkä jaksais millään lukea sitä miten tässä tiputellaan jotain supercoolien hipsterpunkbändien nimiä ihan vaan että varmasti tulis selväks miten ~cool nää hahmot on.

      Mutta on tässä jotain tosi ihanaakin, vaikken oikein osaa sanoa mitä. Tykkään Henrystä ja tykkään kirjan rakenteesta (joka toinen kappale Henryn näkökulmasta, joka toinen Claren). Ajassa hyppimisenkin lasken plussaksi koska se on pitänyt mut kiinnostuneena.
      Scifinä tää on aika huono mutta rakkaustarinana ihan menevä, tai ainakin tähän asti on ollut.

      Poista
  3. voi kuule kuinka rakastankaa sun blogia <3 ps. oot saanu mut innostumaan lukemisesta uudellee :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ja aaw vähä siistiä :-)

      Poista
  4. mullaki toi koulu tökkii ja pahasti, tällä tahdilla näyttää et valmistun lukiosta joskus vuonna 2030 ;--DD ja ainahan sitä löytyy muuta tekemistä kun pitäis tehdä koulujuttuja haha.. mäkin oon kelaillut että alan kirjottelemaan kunnolla päiväkirjaa, kun nykyään on tullu kirjotettua tyyliin kerran pari kuussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo, mulla on perinteenä mm. koko talon siivoaminen koeviikolla ihan vaan ettei tarvitsis lukea :-D
      multa löytyy päiväkirja johon oon kirjoitellu silloin tällöin vuodesta 2008 lähtien mutta se on tosiaan semmosta kerran kuussa ja silloinki vaan listaan että mitä uusia bändejä oon ruvennu kuuntelemaan, höh.

      Poista
  5. sympaattisen ruma :D ihanasti sanottu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee, mut sehän on sympaattisen ruma! :-D

      Poista
  6. Kaunis teksti<3 Sympaattisen ruma<3


    Aikamatkustajan Vaimo on lymynnyt omassa kirjahyllyssä jo hyvän tovin enkä ole vieläkään saanut aikaiseksi aloittaa, äsh!


    ps. Syksyssä yksi parhaista asioista omasta mielestäni on bussissa istuskelu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :-) ja kantsii kokeilla ainakin, se on kyllä hurjan paksu ja välillä tuntuu että oon lukenut kuusi sivua siitä mitä hahmot syö aamiaiseksi... mutta jokin tuossa kiehtoo!

      ja bussissa istuminen on parhautta, varsinkin jos bussi on sopivan tyhjä ja puhelin soittaa täydellistä syksymusiikkia ilman että mun täytyy itse valita, ihan kuin se lukisi mun ajatukset

      Poista
  7. Hua, rakastuin sun blogiin, ja mä samaistun suhun ihan liikaa että pelottaa.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi12:03

    heii mistä löysit sympaattisen ruman neuleen? :D kirpparilta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on mun äidin vanha! :-) en tiedä mistä se on alunperin löytyny

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/