04 elokuuta, 2012

pysyn hereillä vain nähdäkseni että aurinko nousee taas

038 014

Mun aurinkolasit on vanhemmat kuin mä itse, eikä ne meinaa pysyä kunnolla päässä mutta tykkään niistä silti. Kesällä flunssa tuntuu epäreilulta ja tänään en pysty keskittymään mihinkään vaan vaellan ympäri taloa ja keitän miljoona kuppia teetä.

ps. osittain koska mua pelottaa että hävitän nämä linkit ja osittain koska haluan jakaa nämä teidän kanssa, inspiraatiosivut!:
postsecret
1000 awesome things (vaikka ollaan jo uusintakierroksella)
vlogbrothersien Thoughts from Places videot
Shakespearean Insult Kit
Rookie
Rainymood
♥ rivelazioni (onko tälle oikeaa nimeä?)
pyhimyslista

13 kommenttia:

  1. ihana et muutki kuuntelee rainymoodia, oon ihan koukussa siihen! joskus lähin ulos kun se oli päällä, otin sateenvarjon mukaan ja huomasin vasta ulkona et paistaa aurinko :D ps. blogisi on yksi suosikeistani! <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha eiiikä, vähä sulosta! :-D mutta kaikki biisitkin oikeesti kuulostaa niin paljon paremmalta rainymoodin kanssa kuunneltuna.
      ps kiitos tositosi paljon ♥

      Poista
  2. hih. hei oon ehkä vähän outo mutta mulla on pieni asia sulle, en tiiä onko sulla täällä blogissa sähköpostias tai muuta mutta sinne olis asiaa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ps. huomasin just ton sähköpostin... voi että heh. laitan sinne asiani. :-)

      Poista
  3. Upeat värit tuossa ekassa kuvassa!

    VastaaPoista
  4. Postsecret ja RainyMood on kyllä ihan parhaita juttuja. Sunnuntai ei ole sunnuntai, jos ei pääse lukemaan salaisuuksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! ja postsecret on ollut olemassa niin pitkään etten tiedä mitä tekisin sunnuntaiaamuisin jos en tsekkais sitä

      Poista
  5. Oih ihana postaus ♥ Kiitti noiden linkkejen jakamisesta! C: Mut voihan vitsi, suunnittelin yks päivä tollasta salaisuuksien_anonyyminä_paljastelu_blogia, kun en tienny yhtään et sellanen on jo! :D (tai noh varmaan montakin)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ja joo Postsecret on upea ja ainaki mun mielestä parhaiten toteutettu, jotenkin postikortit tuo enemmän tunnetta ja henkilökohtaisuutta kuin vaan spostilla ja kommenttitoiminnolla jaetut :-)

      Poista
  6. täälä tyhmä ilmoittautuu. voisitteko avata mulle tuota rainymoodia? se vaikuttaa vallan suloiselta mutta valaiskaa minua! kiitos suuri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saa kuunnella sadetta vaikka keskellä kuivinta heinäkuuta! mä ainaki tykkään laittaa tuon hiljaisella taustalle ja kuunnella vaikka jotain surubiisejä ♥

      Poista
    2. sitten en ollukaan niin tyhmä! aivan ihanaa! kiitos tästä ♥

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/