11 syyskuuta, 2012

ja jos kuulet mut siellä kaukana

013_edit 028 007

►Guillemots - I Must Be A Lover

Kuka arvaa mikä on mun tän kauden lempisävy?

Mietin koko aamupäivän että mistä kirjoittaisin tänään, mutten keksinyt mitään muuta kuin että Guillemotsin I Must Be A Lover on vieläkin ihana biisi,
että tuntikausiksi pöydälle jäähtymään unohtunut kahvi on pahaa,
ja että ikinä ei kannattaisi lainata kahta hyvää kirjaa yhtäaikaa, koska sitten ei kuitenkaan osaa päättää kumman lukemisen alottaisi ensin.

ps. mulla on huomenna kampaaja ja oon selaillut koko päivän eri fuckyeahpixiecut blogeja (1, 2, 3) mutta taidan nössöillä ja leikata vaan ylipitkän polkan.

26 kommenttia:

  1. mä arvaan! varmaankin viininpunainen, vai ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. dingdingding we have a winner!
      oon alitajuntaisesti kerännyt ympärilleni viininpunaisia vaatteita ja koruja ja asioita ja en edes tiedä miksi :-D ehkä muotilehdet ja mainokset on aivopessy mut.

      Poista
  2. Apua tuo kappale on IHANA, kiitos tästä vinkistä! :0 <3

    VastaaPoista
  3. aivan ihanat kuvat ja toi biisi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :-) ja joo se on aika ihana<3

      Poista
  4. Ah, mikä biisi! Harmitti, kun tuossa kyselyssä ei ollut kohtaa kirjat ( niitä olen ostellut varsinkin sinun suosittelujesi kautta useammankin kappaleen), mutta ajattelinpa silti tänne sanoa, että sulla on aika mahtava kirjamaku :)

    VastaaPoista
  5. Kivat korvikset ♥

    VastaaPoista
  6. never let me go on taas yks niistä täydellisyyksistä, mitä sä vaan jatkuvasti löydät!

    VastaaPoista
  7. on kyllä niin upeita kuvia taas että huhhu c: niin söpöt sommittelut ja värimaailmat.

    VastaaPoista
  8. Ihana toi eka kuva! Söpö yhdistelmä tuo neule ja kauluspaita:-)

    VastaaPoista
  9. oih, tahdon tuon ensimmäisen kuvan villapaidan ja korvakorut, täydellistä syksyisyyttä !

    VastaaPoista
  10. Anonyymi17:05

    Ouuh miks en löydä never let me gota mun lähi kirjastoista. Ehkä sitten jaksan odottaa lokakuuhun asti, että pääsen lukemaan sen. :) Jokatapauksessa olet ihana ja nää kuvat oli iha huippuja!

    VastaaPoista
  11. Noi molemmat kirjat on niin ihania!! Tekis mieli lukea ne uudelleen, mutta molemmat on kotikotona ja mä opiston kämpällä ja ehkä se on hyvä, ylihuomenna on tentti. Munkin yks lempparisävyistä, mulla vaan ei oo muuta kuin yks kulahtanut toppi möö :--(♥

    VastaaPoista
  12. Anonyymi14:20

    asutko omassa kämpässä? seurusteletko?

    :)

    t. utelias

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en, asun vielä porukoiden kans, ja en seurustele :-D

      Poista
  13. Never Let Me Go on koukuttava, Virgin Suicidesille en pahemmin lämmennyt. Tuntui että kirjailija yritti liikaa.



    Upean värisiä kuvia :---)

    VastaaPoista
  14. Anonyymi18:53

    mikä sinulla on puhelimen soittoäänenä? mikä puhelin sinulla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iPhone 4S ja soittoäänenä on se peruskilinä mikä iPhoneissa on vakiona

      nää on tärkeitä kysymyksiä ihan selvästi!!

      Poista
  15. viininpunanen on tällä hetkellä munkin lempiväri, muuta en haluais pitääkään haha.
    Virgin suicides on kiva kirja, kauheen kaunista kuvailua mut juoni sit onkin vähän kömpelömpi. Munkin pitäis lukee toi Never Let Me Go, leffana oon vaan sen nähnyt. Se oli kyllä rakkautta joten toi kirjakin on varmasti hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin oon nähnyt Never Let Me Gon leffana ja lainasin tuon just sen takia kun tykkäsin siitä leffasta tosi paljon (tosin oon tykänny jokaisesta leffasta jossa Andrew Garfield on näytellyt.. hmmh) :-D

      Poista
  16. Anonyymi18:05

    Ooks koskaan lukenut Tatiana De Rosneyn Avain-kirjaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en, mutta oon kuullu tästä ja vaikuttaa aika kiinnostavalta :-)

      Poista
  17. AUuuh ihan maaginen postaus, noi sommittelut lämmitti mun visuaalisesti herkkää sielua! :D Ihana sinä! <3

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/