29 syyskuuta, 2012

keep the earth below my feet

032 037


Kirjoitan ylös kaupungit joissa haluaisin käydä ja laadin soittolistaa Amerikan halki kulkevaa roadtrippiä varten. Haluaisin laulaa mukana kun autossa soi miljoonatta kertaa The Proclaimersin I'm Gonna Be (500 Miles) ja pysähtyä kaikissa oudoimmissa kylänähtävyyksissä.

Mun blogiin on löydetty viime aikoina monta kertaa hakusanoilla "miten rakennetaan puumaja" ja nyt mua häiritsee etten oo koskaan rakentanut puumajaa! Tein vähän taustatutkimusta ja ilmeisesti kesä on paras vuodenaika tätä seikkailua varten, mutta ainakin on aikaa etsiä pinterestistä ja flickristä inspiraatiota.

ps. mikä on paras tapa järjestää kirjahylly?

14 kommenttia:

  1. kirjojen aakkosjärjestyksellä yms ei mun mielestä oo mitää väliä, mut ite pistän lempparit keskelle hyllyy ja sitte isoimmasta pienimpää vasemmalta oikeelle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkään en oikei välitä aakkosjärjestyksestä :-D
      mulla on tällä hetkellä lempparit erikseen yhdellä hyllyllä, toisella hyllyllä on sitten fantasia (okei harry potterit vie melkein koko hyllyn, hups) ja kolmannella sekalaiset. koulukirjat on piilossa koska eww!

      Poista
  2. värien mukaan! aakkosjärjestys on ihan vanha juttu. tai sitte päähenkilön etunimen. tai päähenkilön hiustenvärin. en tosin tiedä, mihin kaljut laitetaan. toisaalta en muista vähään aikaan lukeneeni kaljusta päähenkilöstä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi värien mukaan olis ihana! ja päähenkilön etunimi vois olla jännä hmm.

      Poista
  3. mä oon järjestäny kaikki mun kirjat värijärjestykseen!! mulla on noita kirjoja niin saatanasti mutta oli vaivan arvosta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ei meinaa kirjat mahtua enää hyllyyn! sen takia oonkin nyt järjestelemässä noita jotenki.

      ehkä voisin jakaa kirjat sillee surullisuuden mukaan, ällöpirteästä sydäntäsärkevään?

      Poista
  4. Anonyymi19:56

    paras on random! harmi vaan että mulla ei oo kun murto-osa mun kirjoista tällä hetkellä mun kämpässä :(

    VastaaPoista
  5. Mulla oli värijärjestyksessä kunnes kirjavarasto kasvoi ja kasvoi..... nyt suosin kirjojen pinoomista miten sattuu niin että ne täyttää pienetki raot. Sekin näyttää aika mukavalta. :)

    Sade
    Intiaanikesä

    VastaaPoista
  6. mä järjestelen kirjani aiheittain, tosi tällä hetkellä ne taitaa olla aika sekaisin ja miten sattuu :D

    VastaaPoista
  7. tunnejärjestys on paras, vierekkäin samantyyppisen fiiliksen kirjat. vaikka sitä on vaikea selittää muille niin ite on helppo löytää etsimänsä kirja!
    ps. mihin maailman ihanimmat vaihtelevat tägit on kadonneet? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tunnejärjestys kuulostaa aika hyvältä, ehkä kokeilen tätä!
      tägit pitää varmaan vähän hermolomaa tai jotain, en tiedä, varmaan ne tekee comebackin pian

      Poista
    2. mullakin on tägi-ikävä!

      Poista
  8. ihana postaus !

    VastaaPoista
  9. Parhain tapa... tällä hetkellä itelläni toimii niin että pöytää lähin hylly on varattu opiskelukirjoille, mitkä on laitettu järjestykseen isoin-pienin. Muut kirjat on iloisen sekavassa järjestyksessä Doctor Who-postikorttilaatikon tukemana. Kaipaan mun isoa kirjahyllyä kovasti. Mutta tuhansien kilometrien päähän kirjojen raahaaminen ei onnistu ihan niin helposti. Onneks opiskelee alaa minkä varjolla saa ostaa vaan lisää kirjoja! ;)
    Miten soittolistan kanssa kävi?

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/