04 syyskuuta, 2012

päivinä joina oon yksinäinen huoneessa täynnä ihmisiä

019017

Oon hakenut inspiraatiota klikkaamalla sattumanvaraisesti johonkin soittolistaan spotifyssa, nyt kuuluu lista jonka nimi on cozy icelandic morning ja tää on täynnä söpöä chillout musiikkia, kiitos kuka ikinä oletkaan joka kokosit tämän,
haluaisin opetella viittomakieltä mutta en tiedä olisiko siinä mitään järkeä kun en tunne ketää joka voisi viittoa salaisuuksia mun kanssa toisten selkien takana.

ps. mitä kuuluu?

13 kommenttia:

  1. Mä voin opetella kans viittomista, niin voidaan sit viittoa yhdessä. Musta ois muuten tosi siistiä joskus nähdä sut oikeasti! Jotenkin tuntuu, että meillä riittäis höpötettävää päiväkausiks. Kuuluu ihan hyvää ja jännää ja stressaavaa mut silti enimmäkseen hyvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. varmasti riittäis! ja joo olis kiva nähdä joskus :-) jos ikinä tuut kuopioon päin niin ilmottele, haha

      Poista
  2. Mäki haluisin oppia viittomaan, siitä olis mun tulevassa ammatissa hyötyä ja oishan se siistiä muutenki ! Mulle kuuluu hyvää, mietin vaa että onko muilla joteki enemmän tunteja päivässä ku tuntuu et kaikki kerkee tekee hirveesti asioita, tai sit mä vaa tarvin enemmä unta ku muut :D mut siis hyvää ja kiireistä ja kivaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en ainakaan kerkee oikein minnekään :-D mutta kiva että kuuluu hyvää!

      Poista
  3. tuttu tunne tuo, että on yksinäinen huoneessa täynnä ihmisiä. onneksi se on vaan tunne.. :) mulle kuuluu muuten kaikkee sekavaa. en oo ennen kommentoinu sulle mut tykkään sun blogista :)

    VastaaPoista
  4. Tänne kuuluu oikein hyvää :)! Miten oot tehny noi kynnet, ihan älyttömän hienot! :o

    essi-tuulia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva et kuuluu hyvää :--) ihan vaan vapaalla kädellä taiteilin noi, nyt jälkiviisaana voi tietty miettiä miten paljon siistimpää jälkee olis tullu jos olisin jaksanu teipillä rajata alueet..

      Poista
  5. Anonyymi13:02

    hyvää kuuluu, olet ihana.

    VastaaPoista
  6. pakko sanoo et sun blogi on aivan ihana :3

    VastaaPoista
  7. viittominen on hauskaa, ite oon opetellu tässä parin viikon aikana kun yksi uusi kaveri on kuuro :)

    hyvää kuuluu kai, päivät sulautuu toisiin ja väsymys painaa päälle

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/