26 syyskuuta, 2012

väitetään että syyskuu on hyvästien kuukausi

..mutta kyllä mä olen vielä täällä!

1

Tässä välissä olen halunnut jäädä päiväksi kotiin katsomaan Communitya koulun sijaan,
tarkkaillut ihmisiä jotka syö lounasta yksin ja tarkkailee ehkä meitä samaan aikaan,

2

pukeutunut laiskasti miljoonaan kerrokseen harmaata neulosta ja näyttänyt kodittomalta,
yrittänyt olla ihminen joka syö aamiaiseksi muutakin kuin kaksi kuppia kahvia ja ihminen joka osaa laskea,

3

tavannut ihania ihmisiä ja käynyt kuuntelemassa Walk the Moonia ja fun.ia, ja nyt suren ettei mulla ole koko reissusta muita kuvia kuin just ennen junan lähtöä napattu "hyvästi kuopio" -kuva,
juonut vielä yhden kupin teetä uudesta massiivisesta teekupista,
polttanut kieleni liian kuumaan kaneliomenateehen ja nyt ulkona tuoksuu jo melkein talvi.

ps. miksei päivässä ole enemmän tunteja? tarvitsen enemmän aikaa tehdä ei mitään

22 kommenttia:

  1. aa mä en osaa kommentoida koska sun postaukset on aina niin upeita et tuun sanattomaksi

    oonko jo kertonut et taidat todellakin olla mun lempi bloggaaja?! ja tää mun lempiblogi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. khdfjkdhg ootpas ihana! ja varsinkin nyt tää kommentti piristi tosi paljon kun tuntuu että oon viime aikoina ollut tosi huono bloggaaja ja ihan hukassa tämän kanssa joten awwh kiitoskiitoskiitos ♥

      Poista
  2. hei jee mulla on toi sama teekuppi, se on paras ikinä! :-) sun postaukset on aina ihan sika kivoja!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiinpä! ei ainakaa lopu tee kesken datailun :-D ja kiiitos!

      Poista
  3. sulonen postaus ja ää olit kattoo walk the moonia ja fun.ia!! näin mainoksen lehessä ja surin kun en päässy paikalle :-(

    VastaaPoista
  4. kerkesin olla fiiliksissä ku kuulin et fun on tulossa suomeen ja vähintään sillon rupesin hyppimään seinille ku sain tietää walk the moonista. yllättäen en sitte kuitenkaan päässy paikalle :((

    VastaaPoista
  5. sun blogis on aivan ihana! oon seurannu jo kauan aikaa, ja ehdottomasti yks mun lemppareista! ♥

    VastaaPoista
  6. fun. ois ollut huikeaa nähdä. Toivottavasti oli kivaa!

    VastaaPoista
  7. Sulla on ihana huulipuna! Ja tää blogi on hirmu kaunis.

    Sade
    Intiaanikesä

    VastaaPoista
  8. Anonyymi16:46

    hei suloisuus!

    sun käsi näyttää niin hassulta tossa vikassa kuvassa, hih!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpäs vähä näyttääki! johtuu varmaa siitä että tuoho mukiin uppoo sellanen litra teetä ja mun datiskädet ei jaksa kannatella :')

      Poista
  9. toi viimeinen lause on niin totta :D oon samaa mieltä!

    oot ihana, kirjotat niin upeasti aaaaa

    VastaaPoista
  10. Anonyymi19:47

    tää sun blogi on ihana! oon lukenu tätä jo jonkin aikaa,mutta nyt uskaltauduin kommentoimaan! sulla on tosi kiva tapa kirjottaa ja nää kuvat on ihania. tulee aina hyvä fiilis ku lukee sun blogia:). meidän musa makuki natsaa joissain määrin ja oon sika kateellinen ku olit kattomassa funia!!. tajusin myös,et asutaan samalla paikkakunnalla ja oon pari kertaa törmänny suhun baarissaki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitti! ja aaa jännää!! ja joo fun. oli upee, sietääki olla kateelline! ;-)

      Poista
  11. Anonyymi21:05

    millä värjäät tuon tukan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. viimeks värjäsin l'orealin sublime moussen jollakin sävyllä jonka nimee en just nyt löydä (ehkä tuo Flaming Copper mut en oo varma!), yleensä käytän kuitenki sitä l'orealin Feria sarjan Pure Paprikaa koska sillä saa kivan kirkkaamman oranssin :-)

      Poista
  12. hahaa mäki olin tolla keikalla! mitä tykkäsit? :-)

    Tää sun blogi on nii ihana, persoonalline hihii:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaaa keikka oli just täydellinen!
      Walk the Moon oli vielä parempi kuin odotin, ihanan hymyilevää porukkaa ja tuntuivat olevan oikeesti innoissaan tästä kaikesta ja sitten vielä tapasin ne jätkät keikan jälkeen ja olivat tosi suloisia!!

      ja fun., ei hitto mite upeeta! ihanan energistä ja soittivat kaikki biisit mitä toivoinkin, The Gambler oli ehkä suosikki♥ ja yleisö oli ainaki mun mielestä tosi kivasti mukana? pelkäsin aluks että siellä olis ollu vaan porukkaa jotka on kuullu vain We Are Youngin ja tullu vaan seisoskelemaan mutta kaikki olikin ihan messissä :-) hihi kylläpäs innostuin nyt hehkuttaa hups.

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/