23 lokakuuta, 2012

hiushistoria

Halusin tehdä hiushistoriahaasteen vaikkei kukaan mua haastanutkaan.
En ole oikein koskaan jaksanut harkita hiuspäätöksiä tarpeeksi pitkään ja tehnyt vaikka mitä sen varjolla että hiukset kyllä aina kasvaa takaisin.
Ihan pienenä olin pellavapää ja tykkäsin tasaotsiksesta mutta kaikki kiinnostavat hiuskokeilut alkoi tuossa ala-asteen loppuvaiheilla joten hypätään suoraan siihen!

hiushistoria2006 hiushistoria2007 2006 & 2007; Kutosluokalla sivusiili tuntui maailman cooleimmalta idealta ja pakkohan se oli sitten saada. Jonkin aikaa pidin kans toista puolta päästä vihreenä, mikä olis voinu näyttää ihan hyvältä jos olisin jaksanut värjätä sitä tarpeeks usein..
Musta emoletti pinkeillä raidoilla taisi olla aika yleinen tuohon aikaan. Meikeissä mallina toimi My Chemical Romancen Frank Iero, punainen kajal oli must - tosin mä oon niin DIY-tyyppi että käytin kajalin sijaan äidiltä varastettua punaista huultenrajauskynää.


hiushistoria2008 hiushistoria2009_2 hiushistoria2009_3 2008; Kasvatin sivusiilin pois ja nähtävästi tammikuussa oli kirkkaanpunaiset hiukset parin viikon ajan! Näytän näissä jo ihan itseltäni, hihi. Huomatkaa myös upea itsetehty Aivolävistys -paita ja lakkaus jossa jokainen kynsi on uniikki!  Palasin kuitenkin aika nopsaan tummanruskeaan, ja pukeuduin tuohon samaan sateenkaaripaitaan koko seiskaluokan kevättalven. Oi kamala miten kynityltä mun hiukset näyttää, taisin napsia hiuksia aina itse aamuyöllä kynsisaksilla kun inspiraatio iski.
Toukokuussa aloitin blondausprojektin ja huijaakohan mun silmät vai onko toi oranssi pehko viimeisessä kuvassa oikeasti aika söpö?

hiushistoria2009_4
2009 & 2010; Mulla oli todella tylsä hiuskausi menossa. Haaveilin kai täydellisestä mansikkablondista sävystä mutta enimmäkseen se taisi olla epätasaisen kellertävä ja kasvattelin etuhiuksia pois.

hiushistoria2011 hiushistoria2012NYT  2011 & 2012;  Tammikuussa 2011 värjäsin oranssiksi, kävin ihan kampaajalla värjäämässä vaikka sen jälkeen onkin värjätty kotona. Sen jälkeen oon sahaillut tässä vaalean oranssin ja kirkkaammankin punaisen välillä, viime toukokuussa kokeilin liukuvärjäystä ja vaalensin latvat. Mun hiukset on ollut myös pisimmillään ikinä tämän vuoden aikana! Nyt kuitenkin pätkäisin aika monta senttiä pois kun tuntui että latvat oli ihan kamalassa kunnossa, ja oikeastaan houkuttaisi leikata vielä lyhyemmäksi.

Haastan kaikki joilla on joskus ollut järkyttävä emoletti tekemään tän haasteen, pliis en haluu olla yksin!

26 kommenttia:

  1. Voi eii, täällä toinen kutos-seiskaluokalla MCR:ää äärifanittanut emoletti... Mulla tosin hiusväri oli pelkästään mustalle uskollinen, takaa ehkä sentin pitkä ja edestä semmonen piiska etä hyvä jos eteensä näki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin olin kai 2006 elänyt koko vuoden nähden pelkästään yhdellä silmällä (..ja joissain kuvissa näyttäis siltä että letin alle on peittynyt molemmat silmät, mitääh?)

      Poista
  2. Anonyymi20:02

    2008 viimeinen peikkotukka on ihan hirmu söpö!! ja mulla oli kans noi pääkallo sukat, mitkä näkyy ekassa kuvassa, olin ihan rakastunu niihin...mitä oikeesti :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi on ihan okei rakastaa sukkia... tai sit ei :-D

      Poista
  3. apua ihana toi 'you suck' kuva!! XD ja hei muuten katoin oikeesti äsken että tossa vikassa kuvassa oli karen gillan! ps. sun hiukset on ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on jotain kultaisia galtsuaikoija ♥

      ja oon kuullu tuota Karen Gillan kommenttia tosi usein mutta pitää varmaan ottaa kohteliaisuutena kun niin kauniiseen tytsyyn verrataan!!

      Poista
  4. Aah kaikista bloggareista olit varmaan se epätodennäköisin ex-emo! Synkät salaisuudet paljastuvat..
    Ja vois kyl ottaa haasteen vastaan!!! ::DDD Oiskoha veljen koneella vielä kaikki pahimmat mörkökuvat tallessa?
    Damn, tiesin et tulisin jossain vaiheessa katumaan irc-galleria tunnuksien poistamista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pliiis mä olin ehkä emoista emoin! ja kaikki jotka oli samassa koulussa ala-asteella (ja okei 7.luokalla) muistaa sen varmaan vieläkin. mun lempinimi oli vielä ysilläkin emo vaikka olin blondi enkä käyttäny muuta meikkiä kuin ripsiväriä :-D
      ja tee ihmeessä hiushistoriapostaus! tää on ehkä kivoin haaste aikoihin

      Poista
  5. Oo mäki oisin halunnu olla tollanen söpö emo, mut en 1. osannu meikata 2. enkä ees kuunnellu semmosta musaa, joten päädyin punamustaan irokeesiin ja muutamaan muuhun :D ihanaa (ja kamalaa) kun pienenä uskals tehä enemmä eikä ajatellu nii paljo, nyt mulla on vaa pitkä ruskee tukka, tylsää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en mä tiedä kuinka söpöä nää mun emoilut oli.. ja niinpä! nykyään nössöilen vuoden päivät että mitähän muut sanoo jos leikkaan lyhyen pixie cutin, 14-vuotiaana olisin vaa saanu tän idean ja tunnin päästä ois jo hiukset tippunu lattialle :Dd

      Poista
  6. kaikki ketkä näitä on tehny on omitanu jonkin näkösen emoletin mut miks mulla ei oo koskaan ollu tollasta vaihetta ? :DDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  7. se oot ehtiny tehä tukallas vaikka mitä,omani kasvaa niin hitaasti etten uskalla lähteä sitä koskaan radikaalisti muuttamaan terveisin koko elämä menty semisamalla mallilla... no on tässä parit etuhiukset ollu ja kasvateltu ja joskus olin blondikin, mutta emovaihetta en ole kokenut :D

    VastaaPoista
  8. voi vitsi mäki ala-asteella halusin just tollasen "emoletin" mut äiti ei antanut värjätä :'( sulle sopii hirmuhyvin toi nykynen pidempi lyhyempi tukka :-)!

    VastaaPoista
  9. voii eii, mullakin oli se kamala emo/sceneaika, en vaan tiedä, löytyykö siitä enää kuvia... :DD

    VastaaPoista
  10. äää mäkin haluan oranssin pehkon mut ei vaan onnistu vaikka millä värillä värjäis! ehkä ensin pari värinpoistoo taas jälleen kerran ja sit, mutta kun yhyy nää on ihan kuolleet jo :<

    http://sofiauu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. täällä kans yks uskollinen mcr-fani! jostain syystä mulla ei ollut pokkaa värjäillä hiuksia (muutakun mustaks, tottakai) mut meikit oli justiinsakin tota äidinhuultenrajauskynä-luokkaa... hahah vois kans kaivella galleriasta kuvia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla löytyi kyllä noita värejä vaikka muille jakaa.. ja jooo tee säkin joku hiushistoriapostaus, jooko? :-D

      Poista
  12. Huh rakastan kaikkia jotka uskaltavat paljastaa omat emo-aikakautensa hiuspostauksien muodossa!


    Rakastan nykyistä tukkaasi ihan tajuttomasta ja olen itse harkinnut oranssia. Ainoa ongelma on että omistan tällä hetkellä mustat eli... värinpoisto olisi ensin vastassa. Huhhuh, tukka tulee kyllä siitä kärsimään... :---(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no mitäpä sitä turhia piilottelemaan! :-D
      ja höh, joo värinpoisto on aina aika ikävää hommaa, tosin jos oranssiin tähtää niin helpottaa ainakin se ettei keltaisuutta/oranssia tarvii taittaa pois niin kuin yleensä blondatessa.

      Poista
  13. ihana postaus ! oon sanonu tän aikasemminki mut rakastan sun hiusten väriä ja mallia, sopii sulle tosi hyvin : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. mitä ihmettää::DD:D::DD oih, tää oli kyllä hieno postaus, arvostan! pakko loppuun vielä hehkuttaa miten hyvin noi oranssit/punaset sopii sulle! :))

    VastaaPoista
  15. ahah omg noi kaks ekaa kuvaa itken XDD voi emo

    VastaaPoista
  16. oodi ihanalle tukallesi ja potku minun persiille että miksi vasta nyt tänne löysin !! ihana olet.

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/