04 lokakuuta, 2012

kahvilahetki maaliskuulta

001_kahvila 001_kahvila2

Mulla on paha tapa kuvata filmi täyteen ja sitten unohtaa se pöydälle lojumaan seitsemäksi kuukaudeksi. Nämä joskus maaliskuussa kuitenkin.
Luultavasti kirpeän kylmä keskiviikko jona kahvilassa istuskelu kiinnosti enemmän kuin yhteiskuntaopin tunti. Viereisessä pyödässä puhuttiin ehkä venäjää ja sanoin ehkä miljoonannen kerran haluavani oppia juomaan kahvia mustana. Ikkunasta paistava kevätaurinko sai kaiken pienenkin näyttämään kauniilta. Jos muistan oikein.

►Sigur Rós - Hoppípolla (instrumental version)

16 kommenttia:

  1. hienoja nää on! mie olen kans hamstrannu varastoihini jo kolmisen filmikameraa, mutta toistaseksi en ole saanu ostettua filmiä niihin. mulla oli pienenä oma kamera ja oli aina hurjan jännää, ku filmi tuli kehityksestä, ei oikein edes muistanu mitä oli kuvannu ja lopulta ainoat "onnistuneet" kuvat on lähikuvia isin nenästä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! mulla on vaan tuo yksi mutta pitää varmaan ostaa uus kun tuntuu hajoavan käsiin tämä nykyinen :-D ja toi yllätyksellisyys on just parhautta filmikuvauksessa!!

      Poista
  2. tuo kahvila oli yks mun lempiasioita kuopion keskustassa asumisessa. oih.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kyllä aika ihana :-)

      Poista
  3. ää mäki haluun filmikuvata, en oo ikinä ees kokeillu :o
    ihana tunnelma näissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kantsii kysellä jos vaikka jollain vähän vanhemmalla sukulaisella olis jotai filmikameraa lainata ja kokeilla! filmille kuvaaminen on paljon jännempää koska ei ikinä tiedä millainen siitä tuli, ja jotenkin se fiiliskin on ihan erilainen :-) ja kiitti!

      Poista
  4. kahvilat on ihania ah. oispa täälläki jumalan selän takana enemmä ku yks kiva. iski halu filmikuvata! ihania kuvia ja ihana blogi muutenkin, yksi mun lemppareista :) ps. hyvä päivämäärä kuvissa, mun synttärit ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww kiitos :-) ja hihi aika hyvin sattui!

      Poista
  5. oot nyt jotenki innostunu postaamaan tosi monesti, hyvä jee! :)) ja ihania kuvia, ja sun vanhan armaan kameras tarkennuskyvyt on täydelliset. ja värit. iha mahtava tunnelma. jeeeee kiva postaus siis kaiken kaikkiaan. niiku yleensäki, tykkään sun blogista nii hirmusesti että huhhuhh ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo ehkä mä oon vaan jotenkin innoissani bloggauksesta taas :-) ja oi kiiitos!

      Poista
  6. oi. sulla on harvinainen taito kuvailla pieniä hetkiä ja näennäisesti pieniä asioita niin kauniisti ja kiinnostavasti. oon stalkannu tätä pidetmmän ajan mutten ikinä uskaltautunut kommentoimaan, hui!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ja tosi kiva että uskaltauduit kommentoimaan :--)

      Poista
  7. ihania nää kuvat, susta pitäis tulla valokuvaaja !! ihan upeita♥

    VastaaPoista
  8. Anonyymi15:43

    voitko mennä mun kans naimisiin ihana nainen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. seisoin yksin bussipysäkillä ja rupes naurattaa kun julkasin tän kommentin! söpöä.

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/