29 joulukuuta, 2012

hiukset ja muut maailman suurimmat ongelmat

ikuinenhiuskysymys Ongelmahan on siinä että mä haluaisin molemmat näistä hiustyyleistä. Yhtä aikaa.

Oon vuosikausia haaveillut blondista pixie cutista. Välillä oon niin varma että valkkailen jo kuvia jotka veisin kampaajalle ja varoittelen kavereita ettei ne saa sydänkohtausta kun teen miley cyrukset.
 Sitten luen miten Michelle Williams on sanonut että Heath Ledger oli maailman ainut heteromies joka piti lyhyistä hiuksista naisilla. Sitten päätän että poikien tai muiden ihmisten ylipäätään pitäisi olla viimeinen asia minkä perusteella päätän tästä, ja oon taas suunnittelemassa miten helppoa mun hiusten pesu tulee olemaan tulevaisuudessa.
Kunnes luen jutun siitä miten pyöreäkasvoisten ei pitäisi koskaan leikata poikatukkaa ja perun taas koko jutun.
Miksi mä uskalsin 14-vuotiaana ajaa sivukaljun ja värjätä jäljelle jääneet hiukset vihreiksi ihan vaan koska tuntui siltä, mutta nyt pelottaa jokin niinkin mainstream kuin blondi pixie cut á la Agyness Deyn ja miljoona muuta julkkista?
miksi tää on näin vaikeeta,
miksi hiukset miksi
miksi

(kuvien lähteet Vogue UK January 08 ja toinen skannattu jostain Companyn numerosta.. ehkä.. jeesh, sori!!)

15 kommenttia:

  1. hiukset on vähän sellanen asia missä pitää tehdä just sen oman pään mukaan, tollaset vaaleet lyhyet ois just makeet! Rohkeesti vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (oman pään mukaan.. pun intended??)
      joo, pitää nyt ottaa selville että mitä mä oikeesti haluun ja yrittää vaan uskaltaa! :-D

      Poista
  2. mulla on samantapanen ongelma ! toisaalta haluisin kunnon hippireuhkan , toisaalta haluisin vaan vetää helpon "poikatukan" , jonkun lyhyen mutta niiin coolin. Adfghlfjghfl

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hirveen vaikeeta!! mutta kiva kuulla etten oo ainut tän ongelman kanssa :-)

      Poista
  3. sakset käteen nainen! hiukset on uusiutuva luonnonvara ja kaiken lisäksi vois näyttää sulla tosi kivalta :-)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi03:00

    Oh I know how you feel!!! Mulla on ollu monesti toi vaalee pixi ja nyt taas kerran haluun sen! Enhän mä oo taas kun kasvattanu tätä lettiä just yli olkapäiden... Pääsenköhän koskaan hippilesaan ennen kun taas sakset viuhuu... :D

    VastaaPoista
  5. Et saa koskaan tietää jos et koita, hiukset kasvaa kuitenkin aina takaisin! :---) Rohkeasti vain koittamaan uutta, jos ei sovi niin sittenpä tiedät ettei lyhyet hiukset ole se juttusi! Tosin, itse olen sitä mieltä että blondi lyhyt tukka näyttäisi sinulla makeelta! Jotakin ihan uutta ja erilaista :---)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi09:31

    olen varma että pixie cut näyttäisi supa suloiselle sinulla! :-)
    kaverini leikkasivat tässä taannoin aiiiiivan lyhkäset hiukset, vaikka kummatkin ovat pyöreäkasvoisia. voin vain kehua heitä, sillä mielestäni lyhyt hiusmalli sai heidät näyttämään aivan valloittavan upeille.

    VastaaPoista
  7. TÄÄ KOKO TEKSTI ON NIIN TOTTA siis mä kamppailin noiden samojen asioiden kanssa iäisyyden, kunnes sitten uskalsin leikata taas poikatukan, ja muistin, että se sopii mulle sata kertaa paremmin kuin pitkä tukka VAIKKAKIN oon pyöreäkasvoinen. Sillo joskus pikkuernuna kun uskals vaan tehä noita päätöksiä niin paljon helpommin :') nyt oon kuitenkin vuodenverran jo kasvattanut hiuksia rastoja varten, ja näillä näkymin sellaset teen parin kuukauden päästä kun oon saanu wanhat alta pois. Eli ihan rohkeesti oman mielen mukaan!!

    VastaaPoista
  8. Anonyymi15:13

    hiukset kasvaa kyllä takas!! ja mulla on ainaki semmonen periaate, että elämässä kaikkia pitää kokeilla! :) leikkaa vaan, ne voi olla vielä ihanemmat mitä oot voinu kuvitella :)

    VastaaPoista
  9. Nykyään kaikilla on jotenki tommoset oikeenpuolimmaisen kuvan näköset hiukset, rupes ärsyttää ja leikkasin tässä joululomalla etuhiukset ja muusta pituudesta melkein 20 cm pois.
    eli ihan vaan yleisen erilaisuuden takia PLIIS VALIHE TOI BLONDI PIXIE : D

    VastaaPoista
  10. Täälläkin tapellaan hiusongelmien kanssa! Tosin ei leikkauksen vaan pelkän värin. En osaa päättää kasvattaakko oma maantieharmaa perussuomalaisen tytön hiusväri takaisin (mikä vois olla siisti koska harvalla semmoista on kun kaikki värjää sen piiloon) vai värjätäkkö punaiseksi tai punaruskeaksi. So hard..

    VastaaPoista
  11. Anonyymi17:21

    täälä yksi joka eri mieltä muiden kanssa. sanoisin ehdottomasti tuon oikean puoleisen. mutta teet just niinkun itestä tuntuu! :)

    VastaaPoista
  12. Varmaan niin kauan kun oon tätä blogia lukenut, oot halunnut ton pixien, ni pistä nyt ihmeessä sakset napsumaan ;---))
    Ainahan voit hankkia vaikka eBay-peruukin jos kilometrikutrien kaipuu iskee!

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/