16 joulukuuta, 2012

kukaan ei kirjota lauluja yksinkertaisuudesta

instaeiooenääcool

Tuijotin tätä ruutua ja mietin että miksi en oo päivittäny taas yli viikkoon, mutta ainoat syyt joita keksin on Pitch Perfect (saatoin katsoo sen kolme kertaa, oops..), pakkanen, viini ja nukkuminen puolille päivin.

Yritän pitää unipäiväkirjaa mutta jos näistä unista jotain tulkitsisi niin se olisi että haluan matkustaa Australiaan. Minkä kyllä tiesin jo muutenkin. Minne vaan missä ei olis koko ajan näin pimeetä.


ps. Maailman paras mainoskampanja, Coca Cola/Skyfall:

5 kommenttia:

  1. Jumaleissön kui söpö kampanja!! ;;;___;;; Virnuilen nyt ku joku pässipölönen, kiitti ku jaoit ton <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi eikö?! parasta kun on ollut huono päivä ja sitten joku mainoskampanja onnistuu palauttamaan uskon ihmiskuntaan :-D

      Poista
  2. mä kanssa löysin ton joskus aikaa sitten ja olin sillai, et miks mun elämä on näi väritöntä ja ilman mitään toimintaa ;____; ps. mä oisin juossut ton x -lasin lävitse iha vaa koska !

    VastaaPoista
  3. Anonyymi18:37

    Tää ei ny liitä tähä postauksee mut tykkäätkö skins- sarjasta ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eka sukupolvi oli täydellinen! Maxxie my bby♥ Tonykin oli täydellinen, Chris/Jal oli söpöintä ja muutenkin olin tosi innoissani koko sarjasta! Muistan vieläki miten rakastin sitä jaksoo missä cast laulo Wild Worldin. ja miten hyviä näyttelijöitä oli tässä generationissa!!

      Katoin mä tokakin sukupolven vielä, mutta meh, joko mä kasvoin sarjasta yli tai sitte se taso oikeesti laski. Cook/JJ/Freddie brotp oli kuitenki parhautta! :-) Kolmattaki sukupolvee katsoin sen verran että sain selville olisko ollu hahmoja joihin voisin ~kiintyä mut ei oikein.

      (sori romaani!!)

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/