22 tammikuuta, 2013

tiedän että on lapsellista pyytää jokea muuttamaan suuntaansa ja merta rauhoittumaan edes hetkeksi

instabebe

mun kaupungit kadut tuntuu olevan ikijäässä mutta suunnitellaan jo roadtrippejä joilla kierretään pienimmät kylänähtävyydet ja uidaan ruispellossa, ihan niinkuin kaikissa lapsuuden tarinoissa. mulla ei ole ajokorttia mutta tarjoon kaikille jätskit jokaisella vastaan tulevalla huoltsikalla,

mietin mitä jo kuolleet lempikirjailijat kirjoittaisi musta,
                                                            (luultavasti ei mitään)
ja että miksi mun ajatukset oli viime vuonna tähän aikaan paljon kauniimpia kuin nyt

►Empires - Homewrecked

your war is in your heart /
you're gonna find it out again

2 kommenttia:

  1. mä niin rakastan sun blogia. ah. onneks oot olemassa<3 oot se tarpeellinen annos viipyilevää kauneutta, minkä oon melkein unohtanut.

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/