04 helmikuuta, 2013

maanantailapsia

eww
010_bw 032

löysin takin johon hukkua ja jossa elää taiteilijaelämää,
ja lukea hyviä kirjoja uskomattomista ihmisistä ja opetella juomaan kahvia mustana,
ja odottaa uutisia siitä palaako lempibändi viimeinkin takaisin yhteen

ps.
when we were kids the only thing that got us through most days was music. its why we started fall out boy in the first place. this isn't a reunion because we never broke up. we needed to plug back in and make some music that matters to us. the future of fall out boy starts now. 

!!! fall out boy on täällä taas ja mä oon iloisempi kuin aikoihin ♥

20 kommenttia:

  1. aaaa fall out boyy <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIINPÄ♥ oon kohta 45min saa itkeny ja nauranu vuorotelle koneen edessä mitä mulle tapahtuu

      Poista
    2. enkä osaa enää edes muodostaa järkeviä lauseita??? mutta jee i survived the FOB hiatus <3

      Poista
  2. Eräs lempikirjani ikinä;;__;; Yksi harvoista kirjoista joka on ikinä saanut itkemään. Patti Smith on uskomaton sanojen käyttäjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! elämänkerrat on yleensä aika puuduttavaa tekstiä mutta tämä on selvästi kirjoitettu ihanalla runoilijan otteella aaa ♥

      Poista
  3. Aaa sinun blogisi on kyllä yksi lemppareista!

    VastaaPoista
  4. Toi kirja näyttää niin coolilta, että se tekis mieli lukea, vaikken ookaan perehtynyt Patti Smithiin mitenkään. Ja ihana postaus, ihania kuvia, ihana sinä, kaikki on niin ihanaa että !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kantsii silti, ei Patti mullekaan kovin tuttu ollut mutta tässähän sitä saa tietää lisää :-) ja awh kiitos, oot aina niin ihana :')♥

      Poista
  5. kyllä kyllä kyllä FOB <3

    VastaaPoista
  6. Anonyymi13:16

    minkä tatuoinnin ottaisit jos ottaisit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muutan koko ajan mieltäni kaikesta ja oon tosi nössö ja kipuherkkä, joten en varmaan ole koskaan ottamassa tatuointia MUTTA:

      - "i know the world's a broken bone, but melt your headaches call it home", koska tärkein biisi ja lause ikinä♥
      - merihirviö/kraken/mikä lie, tein joskus kuvistyötä tästä aiheesta ja siinä inspistä etsiessä selaisin kuvia ja siis vähän esim. tämmönen olis siisti tatuointi.
      - "who could deny these butterflies" johonkin mahan/lantion seudulle muistuttamaan että aina ei kantsi olla niin kylmä ämmä
      - Harry Potterin kuolonsyöjien merkki koska, duh, mikään ei koskaan vaikuttanut mun elämään yhtä paljon kuin HP. tosin mietityttäis vähän että jos kuolonsyöjät on velhomaailman vastine natseille olisko mun tatska sitten jonkinlainen vastine hakaristille..
      - kaikki tosi kuluneet ankkurit ja muut meriaiheiset, sugar skullsit, pin up -tytöt, ruusut, kyyhkyset solisluiden kohdalla yms. lämmittää kyllä sydäntä myös tosi paljon joten miksei jokin niistäkin jos vaan uskaltais :')ei kaikkien tatskojen tarviis olla henkilökohtaisia ja uniikkeja!
      - mahdollisesti jokin My Chemical Romance -aiheinen tosin en tietäis oikein mikä. joku mistä ei välttis heti arvais että mihin se liittyy mutta mulle olisi kuitenki tärkeä. hehs ikuinen fanityttö minä.
      - jos ihan totta puhutaan niin tykkään melkein kaikista tatskoista fuckyeahhipstertattoos -tumblrissa. no shame.




      Poista
  7. Anonyymi22:28

    fall out boy ♥♥♥ koko seuraavan päivän uuden biisin julkaisun jälkeen yritin vaan kaikkeni pysyäkseni koulussa rauhallisena vaikka mieli teki vaan itkeä ilosta ja tanssia ympäri huoneita. mitä mieltä olet tosta uudesta biisistä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ i feel u bro
      en oo oikein saanut muodostettua kunnollista mielipidettä koska
      a) oon niin innoisani että FOB on takas etten osaa arvioida
      b) mulla on vähän periaate että sinkun perusteella ei sais arvostella albumia/bändiä liikaa esim. thnks fr th mmrs oli mun mielestä tosi huono mutta infinity on high on upea albumi!

      joka tapauksessa, oon kuunnellu tuota biisiä nyt paljon ja kyllähän se menee. tykkään siitä että pitkät biisien nimet on vielä täällä! mut tiedän kyllä että Pete pystyy parempiin sanoituksiin joten sillä saralla oon vähän pettynyt.

      Poista
  8. Anonyymi12:52

    oh tuo kirja on niin parhautta, täytyy itsekin taas lukea se.

    minäkin tahdon taiteilijatakin :[

    VastaaPoista
  9. aaaa, rakastuin sun blogiin♥

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/