01 helmikuuta, 2013

we are experiencing some technical difficulties

1e57a8b41ac511e28e0222000a1e8b38_7


..please stand by.

Ulkoasun kanssa tappelu käynnissä ja ei kyllä näytä yhtään siltä mitä kuvittelin, mutta tappelin tämän kanssa niin kauan että menköön ainakin tämän illan. Ehkä jaksan huomenna miettiä enemmän.

ps. Jotta ei olisi ihan turhan postaus niin jutellaan kommenttiboksissa vaikka siitä, mikä ärsytti eniten tänään! Mä aloitan: mun takana istui tänään bussissa poika, joka sanoi  "enääN" ja sitten vielä katsoi Simpsoneita puhelimesta ilman kuulokkeita.

13 kommenttia:

  1. eniten mua ärsytti tänään se kun olin koko viikon unelmoinu susu-paloista ja päätin sitten ostaa irtokarkkeja, että saisin muitaki hyviä karkkeja. yllätys, susu-palat oli loppunu. en sitte viittiny jättää sitä pussia siihen vaan leuka rinnassa menin kassalle maksamaan karkit joita mulla ei sitte ennään ees tehny mieli )-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki käy aina sillee että kerranki ku jaksan raahautua Makuuniin asti niin kaikki mun suosikkinamit on loppu!! epäreilu maailma

      Poista
  2. eniten ärsytti kun piti herätä klo 13, mutta heräsinkin vähän ennen viittä. mikä unirytmi? missä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää on just mitä pelkään että mulle tapahtuu nyt lukulomalla... :-Dd

      Poista
  3. Miksi on aina helpompi kertoa joku ärsyttävä asia omasta päivästä kuin hyvä? : D
    Tänään ärsytti kynsilakka, jota aina tökkää ennen kuivumista ja pitää aloittaa koko homma alusta aluslakasta päällyslakkaan asti, nytkin pitää kirjoittaa hitaasti ettei huitaise taas kynteen. Mur.

    Hyvältä näyttää blogisi nytkin, ainakin mun silmää miellyttää vähän minimalistisempi layout. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä, jännä ihmismieli ku muistaa vaan ärsyttävät asiat. tai sit vaan satutaan kaikki olemaan pessimistejä.
      kynsilakat on kyllä yks pahimpia ärsytyksen aiheita! aina soi ovikello tai puhelin /just/ kun on saanut kynnet lakattuu :-D

      ja jee kiitti, jotain yksinkertasempaa mä tässä tavoittelenkin, pitää vielä huomenna miettiä yksityiskohtia uusiks.

      Poista
  4. Työpaikalla ruokkista pitänyt tet-poika, joka kirskautteli lautasen pohjaa haarukalla ja vielä kalisutti sitä haarukkaa hampaisiin ja lisäksi mässytti. Mutta onneks senkin ruokahetken pelasti toinen työkaveri, joka ravisteli juotavaa jogurttia, jossa ei ollut kantta :') Saatiin hyvät naurut, kun siivottiin sitä jogurttia mm. hiuksista.

    VastaaPoista
  5. eniten ärsytti että kun päätin tukea uutta söpöä lähikauppaa jättimarketin sijaan niin sit just ne minttudominokeksit joita olisin halunnut nimipäiväjuustokakkuun oli loppu. koko muu keksihylly oli kaunis ja täynnä mut sit joku oli vienyt kaikki minttudominot jumalauta.

    VastaaPoista
  6. eniten ärsytti, kun laitoin jostain ihme oikusta lauantaiaamuks herätyksen kello 9, vaikkei tarvinnut herätä mihinkään ja sitten kolmatta päivää särkee silleen etäisesti päätä, aina välillä se on ihan helvetillistä, mutta sitten se laantuu mut ei koskaan mee pois yhyhy :--( :--D

    VastaaPoista
  7. tänään on ollut hyvä päivä, oon kerennyt käydä jo mun paikkakunnan uudella kirppikselläkin (ja ostin kaks paitaa)! mut ärsyttää kyllä se, että en saa oikein mun autokoulun teoriakokeen harjotusosan tehtäviä. pelottaa, pääsenkö läpi.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi15:51

    eniten ärsyttää ja pelottaa, koska eilen päätin migreenin takia vähän nukkua pitkään ja myöhästyä enkun kokeesta 2 tuntia ja 50 minuuttia ja enkä ehtinyt kerrata aamulla niitä tärkeimpiä asioita ja kusin koko kokeen ja nyt pelkään, että miun kaunis kymppirivistö katuu :----(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se ysi siellä kymppien seassa on sit vaan (beibi pliis tee) poikkeus sääntöön

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/