20 huhtikuuta, 2013

opeta mut ennustamaan kämmenistä ja teelehdistä, tekosyistä ja poiskäännetyistä kasvoista

019 015

►The Strokes - Trying Your Luck

laitan lauantaiaamuisinkin herätyskellon soimaan aikaisin, jotta voin juoda teetä ja tuhlata aikaa kun auringonvalo hiipii huoneeseen sälekaihdinten välistä. kaikki muut saa pisamia kevätauringossa ja mä olen salaa kateellinen.

"& only as you gasp your dying breath shall you understand, your life amounted to no more than one drop in a limitless ocean! Yet what is any ocean but a multitude of drops?"  - David Mitchell, Cloud Atlas 

11 kommenttia:

  1. Anonyymi17:36

    onko toi otsikko jostain kappaleesta? jos on niin mistä? (nimittäin toi on ehkä täydellisin line ikinä!)

    en ymmärrä miten jotain blogia voi rakastaa näin paljon ku mä tätä! suomen paras blogi, ei epäilystäkään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eei ole mistään, mä vaan runoilin itse jotain otsikoksi äkkiä :')

      ja oi kiitos!♥

      Poista
  2. Voi että kun mä vaan niin tykkään tästä sun blogistasi aina ja ikuisesti!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi14:47

    miten uskomaton ihminen oot. annat mulle niin paljon ispiraatioo ja hyvän mielen. tän avulla oikeesti mulle tulee niin ihana ja inspiroitunu olo että voisin vaikka tehdä mitä. oot uskomattoman ihana, älä koskaan muutu.

    VastaaPoista
  4. http://pienetajatukset.blogspot.fi/2013/04/lemppariblogit.html

    phihii :-----)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi21:26

    ethän ole tyly :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en? :-( mihin tää kommentti liittyy anteeksi jos tää on jotain mikä mun pitäis muistaa

      Poista
    2. Anonyymi23:08

      ehkä jotenkin jollain tapaa sain pienen pienen verran susta tylyn kuvan kun vastasit johonkin suureen kehuun tylyhköllä tavalla. vika voi myös olla mun ajatusmaailmassa jossa se myös varmasti on.

      Poista
    3. ai höh :-( voi johtua siitä että mua aina hämmentää saada suuria kehuja kun tää mun blogi on vaan tämmönen räpellys ja sit pelkään että ne anonyymit kehujat on vaan jotain mun irl tuttuja vittuilemassa mulle... mut yritän kyllä aina vastailla kivasti kaikki kommenteihin koska arvostan sitä että jotkut jaksaa kirjoitella kaikkee kivaa mulle! :-)

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/