20 toukokuuta, 2013

nähdään pian

Mulla on taas sellainen olo että olen ihan hukassa blogin kanssa.
Haluaisin, että tää olisi jotain mitä tekisin itseni takia, mutta jos mä päivitän bloggeria tunnin välein kommenttien toivossa ja postaan lyhyitä puolivalmiita postauksia, koska haluan että tässäkin kuussa on yhtä paljon kävijöitä kuin edellisessä, niin enhän mä tätä tee enää itselleni.
Jos mua hävettää julkaista postauksia koska niiden kuvat ei ole yhtä kauniita kuin toisten blogeissa, tai sanat ei suostu järjestymään yhtä suloisesti kuin muilla, niin selvästi tää kaikki vaikuttaa muhun liian vahvasti. Mulla on luonnoksissa monta musiikkipostausta, joita en uskalla julkaista koska tuntuu että ne on turhia postauksia, mutta eihän mun pitäisi olla täällä mitään velkaa kenellekään.

Kuulostaa kamalalta, eikä näitä asioita kuulu kertoa blogissa, mutta helpompi ehkä sanoa suoraan kuin piiloutua vain jonkin "mä pidän taas vähän kesälomaa blogista" -postauksen taakse.

Mutta lomaahan mä nyt pidän. Tai blogitaukoa, mitä vaan.
Lupaan että ehdin takaisin ennen syksyä ♥

27 kommenttia:

  1. eiii :-( ihan turhaan mietit tollasia, koska sun postaukset on aina juurikin kaikkein kauneimpia - sekä kuvallisesti että sanallisesti! onnistut oikeasti joka kerta.
    mutta, ymmärrän. haluan sun vaan tietävän, että nää fiilikset ei oo välittyny ainakaan mulle. mutta pidä taukoa, jos (ja kun) siltä tuntuu, turhista asioista stressaaminen on ihan tyhmää nimittäin!

    hyvää kesälomaa! :-) pysy yhtä ihanana, pus! ♥

    VastaaPoista
  2. Onpas liiankin tutun kuuloisii ajatuksii! Ite en oo pystyny vaan kirjoittamaan tollaistakaan postausta koska en oo osannu kirjottaa sitäkään noin hyvin.. :D Sun blogis on kyllä se blogi jossa on "niitä kauniimpia kuvia" ja hyviä tekstejä! Mut jatka sit kun siltä tuntuu, oot paras! ♥

    VastaaPoista
  3. voi eii, ymmärrän ton tunteen täysin, mut pakko olla vähän itsekäski ku yks lemppareistani kummiski oot :c no mutta hyvää kesää ja toivon mukaan inspiraatiota löytyy vielä jostakin! :--)

    VastaaPoista
  4. voi surku. tulee ihan hirmunen ikävä sun postauksia. musta tuntuu että mulla on velvollisuus sanoa, kuinka paljon sun blogi vaikuttaa muhun. sun musiikkipostauksien biiseistä puolet löytyy jo mun spotifystä, ja sen toisen puoliskon uskallan lisätä sinne kuuntelematta, koska sulla on paras maku kaikessa ikinä. älä katoa, jooko?

    VastaaPoista
  5. Tulee kyllä ikävä sua ja sun postauksia! Tuntuu että kaikki blogit on yhtäkkiä ihan massaa ja sä oot jo jonkun aikaa ollu ainoo jonka juttuja ootan. Ehkä pitää itekki kesälomalla rauhottaa blogien seuraamista, jospa tauon jälkeen jaksais innostuu. Ps huippua kesää sulle! :-)

    VastaaPoista
  6. yyh oon puhelimella ja tää ei päästä mua vastaamaan kommentteihin mutta voi ootte kaikki ihania :')

    VastaaPoista
  7. tule pian takaisin! :---(

    VastaaPoista
  8. Anonyymi22:56

    Sä oot munkin lemppari! Iloista kesää! Jäädään langoille.<3

    VastaaPoista
  9. Voih, kuinka samaistunkaan fiiliksiisi. Alemmuuskompleksi ja vitutus kaikkea kohtaan mikä lähtee näppäimistöltä tai kameralta muiden nähtäväksi. Virkistävää blogilomaa sulle, kunhan tulet vielä takaisin!

    VastaaPoista
  10. EI.
    Eli kyllä.
    pidä taukoa blogista,
    ei tätä pidä velvollisuudesta tehdä
    tai tilastojen valossa.

    Kannattaa löytää se rakkaus uudestaan
    koska se
    on
    ihanaa
    kun pitää blogiaan ihan vaan itselleen ja niille keitä silti kiinnostaa : )!

    VastaaPoista
  11. byää :'(

    mutta tuut takaisin sitten kun sinusta tuntuu taas hyvältä :-) (toivottavasti pian!)

    ymmärrän sun fiilikset mutta MUISTA että itse vaatii itseltään paljon enemmän kuin mitä muut vaatii. me muut ollaan sun jokaisesta postauksesta ihan jeejee ihana pauliina, koska sä oot ihana! :)

    sun blogi ja sä ootte ihan mun lempparit ♥

    VastaaPoista
  12. musta tuntuu ihan samalta :( möhmöh mutta pidä taukoa, niin kauan kun siltä tuntuu, ja palaa jos siltä tuntuu. ikävä tulee kyllä sun ihania postauksia!! <3

    VastaaPoista
  13. Voi muru! Ymmärrän fiiliksen, kirjaudun bloggeriin vaan kommenttien ja sun postauksien toivossa, kun en nyt ehdi seuraamaan paljoa mitään saati ite kirjoittamaan (pääsykokeet 9 päivän päästä!!!). Pidä kivaa kesälomaa/blogitaukoa/mitä onkaan, sua tulee ikävä♥ Pusuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot ihana♥ ja onnea pääsykokeisiin!!!

      Poista
  14. Anonyymi19:22

    voi eeei, just luin siun great geatsby postauksia ja mietin et miten täydellinen sie ja tää blogi ootte! kuhan lupaat tulla takasin ni kaikki on ok :3

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. ja kyllä tuun takas kun taas tuntuu siltä! on se ennenkin huomattu että mä en osaa kovin pitkään elää bloggaamatta

      Poista
  15. pipsa20:07

    höhh :( just musapostaukset oli yks juttu minkä takia innostuin sun blogista ja itseasiassa mulla on spotifyssa soittolista missä on sun postauksissa olleita biisejä :DD mutta pidä toki taukoa koska ehkä se kannattaa jos siltä tuntuu :)

    VastaaPoista
  16. Tää sun blogi on kaunein, mun lemppareita! Aina kun haaveilen oman blogin pitämisestä (en laske valokuvablogiani nyt tähän :D), haaveilen että se olisi tällainen kuin sinun, täynnä kauniita lauseita ja kuvia, hyviä ajatuksia ja musiikkia, inspiroivaa sisältöä :) Tule siis pian takaisin <3

    VastaaPoista
  17. Anonyymi18:04

    Voih, sun blogia on niin ilo lukea - osaat kirjottaa niin ihanalla tavalla! Ja musapostaukset ei tosiaan ole turhia, itse ainakin tyksin :=) Mutta hyvää blogikesälomaa, toivottavasti tuut takasin yhtä ihanana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw kiitos! musa-, kirja- ja telkkaripostaukset on ehkä mun suosikkeja tehdä joten ei ne ole minnekään katoamassa!
      ja kiitti, blogikesäloma on ollut ainakin ensimmäiset ~viikon tosi kiva, tulin nyt tsekkailemaan ekaa kertaa että onko mitään jännää tapahtunut bloggerissa.

      ps. sori etten oo vastannut näihin kaikkiin kommentteihin! tykkään teistä kaikista silti :*

      Poista
  18. Anonyymi20:44

    Uujee ratkaisin mysteerin!!1 mut älä huoli lupaan etten kerro kenellekään ;-----) oot hyvä tyyppi btw!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tumblrin?! >:-O kyllä siellä aina välillä käy tyyppejä suomesta jotka viihtyy just sen 45min kerrallaan ja oon aina ihan varma että ne on joko irl tuttuja tai blogin lukijoita ja sit pelottaa kun mulla ei ole jutuissa minkäänlaista filtteriä siellä aargh

      haha ja kiitti :*

      Poista
  19. tämä on aivan ihanananananananannana blogi!

    VastaaPoista
  20. millon palaat? t. malttamaton :')

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/