29 heinäkuuta, 2013

i'd compare us to gods if only i knew any

forblogggforbloggg2

shortsien mätsäämistä hiuksiin, korujen mätsäämistä kenkiin, pari mustelmaa ja ehkä viimeisiä valoisia kesäöitä bussipysäkillä
                                        eikä kukaan saa mennä nukkumaan ennen auringonnousua,

ja nämä ainakin on vielä tekemättä kesän to-do -listalla:

  • ui järvessä
  • rakenna tyynylinna
  • kiipeä jonkin talon katolle
  • opi että sen viimeisen juoman voi jättää juomattakin

tarviin vielä lisäaikaa, haaveilen intiaanikesästä enemmän kuin koskaan

10 kommenttia:

  1. Oot niin söpö!!<3 Ja mätsäilet kivasti, ei sillee "laukku ja kengät" vaan tolleen erikoisemmin :) Mä heitin talviturkin toissapäivänä vasta, vaikka oon joskus ollu niin hurjapää, et oon menny heti huhtikuussa uimaan kun vähän on jäät sulanu rannasta! Vanhemmiten tullu sit nössömmäks hahah. Ja mullakin on suunnitelmissa rakentaa hieno ja iso maja poikaystävän kanssa hih !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitti! mä en oo vielä selvinny uimaan missään muualla ku Kreikassa ja mun listalla on erikseen kohdat "ui meressä" ja "ui järvessä". ehkä yritän vielä ehtiä!

      Poista
  2. vedet alkaa jo kylmetä järvissä! :( huomasin sen kun varpaitani kastelin pari päivää sitten...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hitto, ehkä mä sit en ui järvessä tänä kesänä........

      Poista
  3. Anonyymi01:25

    mietin hetken että mitä ihmettä ku luin että "rakenna tyynyliina" :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kello on 2 aamulla ja mä nauroin just ääneen ja herätin varmaan muut perheenjäsenet :Dddd

      Poista
  4. nyt on just järviveet lämpimillään! ainaki meillä pääsee melkein lämmittelemään ku pulahtaa järveen <3 ja hei ois kiva kuulla ja nähä vähä paremmin et miten oot pärjäilly noitten hiusten kanssa, ootko värjänny paljon, paljoko lähti väriä Kreikassa yms? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmhmhm, no ehkä mä sit vielä kerkeen!

      en ehkä ihan kokonaista postausta mun hiuksille omista mutta sen voin sanoa että aika kova värjäily näissä on :-D joka kolmas pesu ehkä värjään, tällee kesälomalla ihan semihelppoa vielä mutta entäs sitten kun koulut alkaa ja pitäisi aamulla herätä tuntia aikaisemmin että mahtuu se levitys + 45min vaikutusaika sinne...

      Kreikassahan mulla vaaleni ihan platinablondiksi hiukset, haha, tai oli siellä pari violettia raitaa jossain mutta pääasiassa blondit.

      Poista
  5. Hyvin mätsätty tukka ja sortsi! Kesä ei saa loppua vielä.

    ALL TALK NO SENSE

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!! oon eläny koko kesän noissa samoissa shortseissa, hups

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/