23 heinäkuuta, 2013

kesän tärkeimmät biisit '13

dablogggg

Koska tein tällasen viime kesänä ja koska tekee mieli kirjoittaa biiseistä.

The Royal Concept - On Our Way
kuulin tämän melkein kaksi viikkoa sitten Gina Tricotissa, mutta olin just lähdössä enkä kehdannut sanoa shoppailukaverille että "hei oota pitää SoundHoundata tää biisi",  onneksi on kuitenkin niin tarttuva kertosäe että muistin tän vielä kotona ja sain googlattua.
juostaan kesäyössä keskellä tietä ja nauretaan niin paljon että sattuu -biisi. ja ei hitto tää olis varmaan hyvä livenä.

►New Politics - Tonight You're Perfect
mun indiepoikabändit -soittolistalla oli näiden Harlem ja oon vieläkin sitä mieltä että se on ehkä niiden kovin biisi mutta Tonight You're Perfectissä on jotain kesäistä toiveikkaisuutta ja pystyn mihin vaan -fiilistä.

►Lana Del Rey - Young and Beautiful
okei, tää on vähän kulunut jo mutta koska Gatsby. tää tulee varmaan aina muistuttamaan mua alkukesästä. haluun että joku kertoo mulle että on pretty face and electric soul.

musapostaaaususu

►Say Lou Lou - Julian
kesäyöt joilloin on liiankin hiljaista ja hetket ennen ukkosmyrskyä

►Vampire Weekend - Ya Hey
oon puhunut vampire weekendin uusimmasta jo varmaan viidessä postauksessa mutku tää nyt vaan on mun kesän soitetuin levy

►Dillon - Thirteen Thirty-Five
oon linkittänyt tän aiemmin joskus toukokuussa mutta ettei vaan menisi keltään ohi.
täydellinen biisi, oih.



27 kommenttia:

  1. bongasin 4 mun tän hetkistäkesälempparia... wau. ei muuta ku et propsit musamausta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, sullakin on siis selvästi ihan paras musamaku!

      Poista
  2. Ihana toi skeittilautakuva! :) Ja hyviä biisejä, sieltä löyty mun valmiita lemppareita jo ja ehkä seuraaviakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :* ja jeij, kiva jos löytyis jotain uuttakin!

      Poista
  3. Anonyymi21:58

    Omg miten jollakin voi olla noin samanlainen musamaku! Pari vanhaa tuttua ja aivan ihania uusia löytöjä, kiitti kun jaoit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee hyvä että löysit jotain uutta! jos meillä on samanlainen musamaku niin sun pitää selvästi suositella mulle jotain biisejä ;-)

      Poista
  4. maiju22:31

    ei jumpe miten hyvä toi eka biisi! ja young and beautiful nyt on vaa maailman ihanin, pakko kuunnella joka päivä <3

    ihanaa on myös se että bloggaat taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä!! ihan parasta kun löytää jonkun biisin joka on jo heti ekalla kuuntelukerralla ihan tajuttoman hyvä

      ja kiitti! en mä osaa pysyä poissa :*

      Poista
  5. oot oikeessa, siis tuo vampire weekendin uus levy on niiin hyvä! ja muutkin näistä sun laittamista biiseistä on hyviä, löysin taas jotain uutta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! tää kuulostaa tosi tyhmältä mutta alunperin rupesin kuuntelemaan vampire weekendiä vaan koska ezran twitter on niin mahtava (:-D) mutta sitten jossain välissä tajusin että hups nää alkaa olla mun soitetuimpia biisejä ja jotenkin olin vaan vahingossa päässyt rakastumaan.

      Poista
  6. http://justme-foryou.blogspot.fi/

    Rupee lukijaks jos kiinnostut ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tbh tuli niin huono ensivaikutelma jo tästä kommentista etten taida ees avata sun blogia

      Poista
    2. Anonyymi01:12

      asiallista. ei tuollasia pitäiskään avata, tyhmää ja turhaa mainostusta. mut huippu musamaku !!

      Poista
  7. Aah mikä ihana toi ensimmäinen biisi! Vampire Weekend on ollut täälläkin kovassa kulutuksessa :-) Kai muuten tiesit että sun blogi on täydellinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi niinpä! VW on kyllä niiiin hyvä ja aw kiitos kovasti! :*

      Poista
  8. ihania biisejä ja ihana sinä!!!

    VastaaPoista
  9. oij, tykästyin sun blogiin ja sinnuun. :3 jään seurailemaan !

    VastaaPoista
  10. Oon kuunnellu nyt pari päivää melkein koko ajan On Our Wayta, aivan ihana biisi ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama täällä!! kulutan ton biisin ihan puhki kohta, haha ;-D

      Poista
  11. ihannii beasyja ja löysinpäs siun tumblrinkin nytte

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jejee oon vähän laiska ehkä ton tumblrin puolella mutta kyllä sinne aina välillä eksyn

      Poista
  12. aivan ihana toi eka kuva<3

    VastaaPoista
  13. Anonyymi01:58

    oot pretty face and electric soul <3

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/