08 heinäkuuta, 2013

they blink and reality shivers

blogiii2 blogiii

Vietin seitsemän turkoosia päivää Kreikassa ja oon entistäkin varmempi että mun on tarkoitus asua jossain missä parvekkeelta näkyy meri ja beach hair on pysyvä olotila. Lupaan etten valita aurinkoöljytahroista kirjojen sivuilla tai suihkuista, joista tulee aina vain lämmintä vettä.

Kotiin palattua olen maalannut nimeni kaverin kämpän seinälle, ostanut kilotolkulla mansikoita ja huolehtinut kuinka nopeasti mun rusketus täällä pohjoisessa haalistuukaan.

ps. kertokaa mitä kaikkea kivaa olette tehneet viimeisten 49 päivän aikana!
pps. lempiblogit teki paluun sivupalkkiin! se on jatkuvasti työn alla eli älkää suuttuko jos en muistanut teitä vielä!

12 kommenttia:

  1. mun sisäinen kello tiesi että oot just nyt palaamassa!
    ja lisää lomakuvia please :-)

    VastaaPoista
  2. Mä oon vastaanottanut opiskelupaikan Helsingistä ja nyt epätoivoisesti etsin kämppää. Oon kattonut kaks ekaa Game of Thronesin tuotantokautta ja rakastunut niihin, ostanut ensimmäisen tavallisen t-paidan vuosiin ja juonut kaljaa, kun en ole raaskinut ostaa toista siideriä. Mutta ihanilta näyttävät noi kuvat, voi kun itsekin pystyisi lomailla! Ei mulla töitä ole, mut järjesteltävää niin hitosti, että loppuu naiselta voimat..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooh helsinki! game of thrones on parhautta, kalja ei. toivottavasti pääset jossain välissä lomailemaan vielä! :-)

      Poista
  3. Mulla oikein sydän pomppas ku huomasin että oot tehny postauksen!
    heti tulee ikävä etelään kun noita kuvia kattoo, ehkä syksyllä pääsis. Tän kesän oon tuskastunu töissä ja alotin just kirjotuksiin lukemisen yyh.
    mitä muuten teet syksyllä, meetkö kouluun? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, jeee!
      käyn lukion neljään vuoteen eli mulla alkaa syksyllä abivuosi vol. 2 :-D kirjoituksiin pitäis siis aloittaa lukemaan täälläkin.

      Poista
  4. sun blogi on upee, jään seurailee :-)

    http://crt-homepage.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. oiiii tulit vihdoinkin takasin! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi joo täällä ollaan!

      Poista
  6. sinä, sinä, sinä!!!!! oi että, ehkä maailman paras asia ikinä. on ollut ikävä, niin ikävä (vaikka instagramissa oonkin ahkerasti seuraillut tietty!).

    hmm. 49 päivää on pitäneet sisällään vaikka mitä, mutta ehkäpä oot lueskellut mun blogista (koska löysin sen tuolta lempiblogit sivupalkista iiks, kiitos! :-* ja sun blogi on ikuinen lemppari mullekin!). viimeisin kuuluminen on eeppinen reissuni roskildeen festaroimaan. nyt olen kipeä, niin kipeä. ai kamala kun koko sänky tärisee ei-niin-viehkeän yskähtelyni ja niistämisen voimasta. yyh, elämä ei oo aina reilua!! :-D

    mutta kiitos kun palasit. oot paras. hih!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooi miten ihana kommentti aws ♥

      ja joo oon seurannut sun kesää ja roskildepostauksia nyt varsinkin koska aaaa kateus!! ehkä täydellisin lineuppi etc
      toivottavasti paranet nopee, kesäflunssat ei oo kivoja :-(

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/