05 elokuuta, 2013

favourite youtubers

Koska vloggaus on cool. Yritin valkata tähän vähän jotain muitakin kuin Charlie McDonnellin ja Smoshin ettei olis kovin tuttuja kaikille, mutta taisin vähän epäonnistua tässä yrityksessä.

PINT YOURSELF GREEN! Day 2 by jimmy0010
Jimmy on paras youtuber ja mua harmittaa ettei sillä ole yhtä paljon seuraajia kuin muilla tämän postauksen vloggaajilla.
Ja aaah, toi aksentti. Oon joskus jakanut tän saman videon mun kavereille sillee "life mission: saa toi aksentti tai saa toi poika" ja oikeestaan mikään ei oo muuttunut.


Coffee: The Greatest Addiction Ever by CGPGrey
Okei, CGPGrey on aika kaukana vloggaajasta, mutta se on mun ehdoton suosikkikanava tällä hetkellä joten pakko linkittää. CGPGrey tekee opetusvideoita asioista jotka hämmentää ihmisiä tai jotka vaan sattuu olemaan mielenkiintoisia. Et ymmärrä miten karkausvuosi toimii? CGPGrey kertoo. Mietitkö kuinka sinusta voisi tulla seuraava paavi? CGPGrey kertoo.
Oon muutenkin ihan rakastunut kaikkiin opetuskanaviin tällä hetkellä, joten jos tiedätte näitä niin linkkailkaa kommenteissa! CrashCourse, SciShow, MinutePhysics ja Vsauce on jo tilauksessa mutta pakkohan näitä on olla enemmän, joohan?


FROYOLO by dudeneedaeaseonup
Seurasin Johnia joskus VlogCandyn aikoina ja olin surullinen kun ne lopetti ja hävitin tyypin kokonaan ja sitten joskus viime kesänä löysin tän uudelleen ja sen jälkeen oon päässyt taas stalkkailemaan ihan kunnolla. Hups. Oon kohta 20-vuotias mutta kai on ihan normaalia että mun mielestä on melkein kivempaa katsoa jonkun tuntemattoman reissuvideoita siitä ja sen ystävistä kuin lähteä itse ulos? Tästä postauksesta tuli yllättäen paljon surullisempi kuin mitä odotin..



The Woman At Reception by nerimon
Alex Day muistuttaa mua ""vanhasta youtubesta"" vaikka inhoonkin kaikenlaista elitismiä. Mä en tarvitse green screenin edessä kuvattuja, ammattitaitoisesti valaistuja videoita joille on kirjoitettu sanatarkka käsikirjoitus. Haluun vaan mielenkiintoisia ja älykkäitä ihmisiä jotka saa mut nauramaan.



Leave Baby Maybe? by itsamemyleo
Multa alkaa loppua kehut kesken kun sanon näistä kaikista että ne on hauskimpia mutta itsamemyleo on oikeesti hauskin sellasella tavalla ettei se kuitenkaan yritä liikaa. Ja oon aika varma että tää on seuraava suuri youtubetähti, jolla on kamalasti fanityttöjä.



the PERFECT boyfriend by KickThePj
Oon ihan varma että ihan pian PJllä on oma sarja BBC :llä tai vastaavalla, ja sitten teitä kaikkia harmittaa jos ette pääse sanomaan että seurasitte sitä jo youtubeaikoina. PJ tekee nykyään paljon hienosti kuvattuja ja käsikirjoitettuja projekteja, mutta valitsin tähän mun suosikiksi vähän vanhemman videon, koska salaa rakastin näitä paljon enemmän.
Ja siis oikeastihan mun suosikkivideo ikinä on se aamiaistanssivideo, kukaan mies ei tuu ikinä riittämään koska oon nähnyt tän joten proceed with caution.



An Open Letter to Students Returning to School by vlogbrothers
 Jos et jo nyt tiedä että rakastan John Greeniä ehkä enemmän kuin mitään maailmassa niin et oo lukenut mun blogia tarpeeksi.
Kaikki nyt ei ehkä kuitenkaan tiedä että ehdin seurata vlogbrothersia aika monta kuukautta ennen kuin päätin antaa Looking for Alaskalle mahdollisuuden. Oon aika varma että päätin lukea sen jonkin Thoughts from Places -videon jälkeen, ne on kuitenkin ehkä kauneimpia videoita koskaan. Ja vaikka nyt hehkutan aina Johnia kamalasti niin on Hank ihan yhtä mahtava.
Vlogbrothers tulee aina olemaan se tärkein vlogkanava.

ps. Joo, oon kävelevä esimerkki siitä kliseisestä "haluun vaan katsoa kun brittipojat joilla on tyhmät etuhiukset vloggaa" -tytsystä.
pps. Kertokaa teidän suosikit! Varsinkin jos seuraatte jotain suomalaisia koska siitä skenestä mä olen ihan ulkona.

13 kommenttia:

  1. näitä rupeen kattoo seuraavaks, mä taas en oo kattonu pahemmin muita ku suomalaisia ni ehkä saan tästä parit vielä listalle! :')
    tsekkaa ainakin soikkuu ja tume, sit vielä ihana britti zoella280390

    ps luotan sun makuun ja katon nää kaikki koska jaat aina hyvää musiikkiakin! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. zoella on ihanin ♥ tilaan ehkä vaan kolmee beauty gurua ja zoella on ihan ykkönen niistä! ja tsekkaan hetinyt noi suomalaisetki

      ps hyvä että kommentoit ku mua alko jo pelottaa että miksei kukaan kommentoi eikö ketään kiinnosta mokasinko jotenkin apua mitä mitä

      Poista
    2. sosiaaliset paineet XD
      ei mut katoin noi läpi ja tilasin heti jimmyn ja pj:n, mahtavia!! :D
      ja mulla on hyvä idea, tee sä tänne video joskus! ja turha sanoo et kameralla ei voi kuvata koska iphonekin on ihan jees. harkitse!:D

      Poista
    3. mulla oli joskus joku videopostaus ja se kerkes olla täällä ehkä 20min ja sit alko ahdistaa niin paljo et piti poistaa ehhhh D: ehkä joskus uskallan kokeilla uusiks

      Poista
  2. äääk sulla on täällä ihan parhaita! rakastan vlogbrotherseita ja jimmyä. yli kaiken.
    täällä toinen "haluun vaan katsoa kun brittipojat joilla on tyhmät etuhiukset vloggaa" -tytsy, joten ehkä en ala nyt sit luettelee kaikkia niitä brittipoikia, mut viimeaikoina mua on viihdyttäny hirveesti niitten lisäks NateBaguette ja Mirandasings08 (colleen eli PsychoSoprano on omana ittenäänki ihana). ja joo, mulla on tajuttoman huono huumorintaju. tilaan supermonen brittipojan lisäks sitä jenkkejen perusjengii, dailygrace, tyleroakley, mametown, YDAD, kaikki menee kunhan ei katottava lopu kesken (noi on niistä parhaat ja kattoisin niitä muutenkin ku tekemisen puutteesta).
    tykkään kans kauheesti kattoo TED-talkseja (TEDtalksDirector)! tosin niitä tulee aika tiuhaan tahtiin jos tota tilaa, eikä mua kiinnosta niistä suurin osa, joten toisaalta se on vähän rasittava kanava.
    ps sun blogi on maailman ihanin sekotus kaikkea kivaa ja vaikutat ihan supersuloselta. sen lisäks jostain kumman syystä sun kirja- ja musiikkimaku natsaa mun tykkäysten kanssa yhteen loistavasti, ni oon saanu täältä ihan parhaita luku- ja kuunteluvinkkejä (kiitos). oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooh toi NateBaguette on mulle ihan uus tuttavuus, pitääki katsastaa!
      mä en voi sietää dailygracea hups, tyleroakleyta tilaan sillee tottumuksesta mutta aika usein hypin vaan sen videot yli kun jotenkin ei vaan natsaa. on se kyllä välillä tosi hauska, mut tuntuu että välillä menee niin överiks.

      TED-talksit on kyllä hyviä, pari kertaa tullu tumblrissa vastaan ja pitäis ehkä katsoo vähän useemminki.

      aaaaawh kiitti! :-* säkin oot ihana!

      Poista
    2. musta taas nykyään tuntuu et tyleriä katon vaan tottumuksesta, mut toi et menee överiks on varsinki nykyään totta. musta tuntuu et siit on tullu jotenki liian in ja se yrittää liikaa. tai en tiiä. mut joo, se on ärsyttävä. silloin ku se ei oo hulvaton.
      TED-talkseista suosittelen varsinki näitä:
      https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sa1iS1MqUy4
      https://www.youtube.com/watch?v=xYemnKEKx0c
      https://www.youtube.com/watch?v=lhP52caGW6s

      Poista
    3. oon nyt puhelimella mut tsekkaan noi heti ku meen koneelle, kiitti! :-)

      Poista
  3. täällä kans yks youtubeen hurahtanut... kumma kyllä kaikki nää sun lempparit on mulle vielä ihan tuntemattomia, mut pitääpä käydä heti kattelee noita läpi! omii lempivloggaajia mulla on lievästi sanottuna paljon. tilaan +50 kanavaa, heh. luettelen tähän kuitenki ihan lemppareista lemppareimmat. anteeks jo etukäteen.

    briteistä: pointlessblog -alfie, zoella (en kestä et ne seurustelee alfien kanssa!!), tanyaburr, marcusbutlertv, jim chapman, danisnotonfire, charliessocoollike - obviously, dicasp eli caspar lee, mark ludford, thatcherjoe (zoen pikkuveli!), troye sivan ja sit katon kans sampepperii ja mazzimazii, vaikka ne ärsyttääkin aina välillä... :-D

    jenkeistä: tyler oakley (mun mielestä se on pelkästään ihana, ei yhtään ärsyttävä), dailygrace (törkeen hauska imo), O2L - etenki jc <33 ja connor <3 ja kian <3 - ryan abe, sawyer hartman, joey graceffa, shane dawson (mut vaan dailyvlogit, sen main channelin jutut ei ihan nappaa), ohheyitsandrew, lohanthony ja kingsley!

    tuntuu etten oikesti tee enää mitään muuta ku oo youtubessa, kun kaikilla noilla on vielä joku 100 erillistä kanavaa ja kaikkia on ihan pakko seurata. koska söpöjä poikia ei voi koskaan tuijottaa liikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kävin ihan tarkistaan ja mä nähtävästi tilaan 103 kanavaa, jaaaahas, ei ihmekkään että tuntuu etten pysy mukana :-D


      zoella on tosiaan ihan rakkaus ja DANISNOTONFIRE ♥ caspar leekin on ihan söpö, en oo subannu sille mutta kattelen aina välillä.

      dailygracee mä en vaan ymmärrä ughhh, ehkä tää on joku mun henkilökohtainen ongelma kun kaikki muut tuntuu rakastavan sitä. aika moni näistä jenkeistä onkin mulle uusia nimiä, pitää tsekkailla!!

      Poista
  4. JANOSKIANS forever and always ok

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meh
      tai siis onhan ne ihan hauskoja mutta ei mun juttu

      Poista
    2. nyyh mä oon iha hirvee niitten fangirl haha

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/