18 syyskuuta, 2013

for the divine and the reckless

Untitled-1_e

Elämä on aika hiljaista nyt kun kirjoitukset on taas tältä kertaa ohi. Aion pyhittää päivät indiemusiikille ja kirjoille, jotka ei ole koulukirjoja.
           Ja tehdä niitä pieniä,
                                        turhia,
                                            ihania,
                                                  tärkeitä asioita; järjestellä iTunesia, juoda aamukahvit ulkona, kirjoittaa, kysyä ihmisiltä mitä niille kuuluu ja nukkua pitkälle iltapäivään keskellä viikkoa.

Lorde - Royals
and I'm not proud of my address /
in the torn-up town, no post code envy

Oon taas ehkä neljä kuukautta myöhässä tän biisilöydön kanssa mutta ei herrajumala mikä nainen (vai tyttö? eikös tää ole joku 16-vuotias child prodigy?) Oon kyllä kohta ottanut kuuntelukerroissa tuon neljä kuukautta takaisin, hihi.


8 kommenttia:

  1. lorde on paras!! ja noi pienet, turhat, ihanat & tärkeet asiat myös :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi mulla on kunnon girlcrush nyt lordeen, jotenkin se vaan on niin upeeee :')

      Poista
  2. oon kade sulle, ku saat heivaa jo koulukirjat! meitsi vasta viikon päästä :c sit saa villiintyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo mulla kävi tuuri näiden päivien kanssa! vaikka hermostutti kun psyka&enkku oli näin lähekkäin niin toisaalta ihana kun on kaikki pois alta nyt ♥

      (..paitsi sitten tietty maaliskuussa alkaa taas. mutta ei saa ajatella sinne asti.)

      Poista
  3. ihanuus hiukset <3

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/