05 lokakuuta, 2013

nostalgialauantai

Lauantai-ilta ja mä istun yksin kotona, jeesh.
Katsoin tuntikausia Catfish -maratonia - toi sarja on kuin heroiinia mulle - ja nyt siivoilen ulkoista kovalevyä ja osa näistä kuvista on niin hauskoja että voisin jakaa täälläkin. 
Ne jotka on ollut täällä jo hiushistoriapostauksen aikoihin saattaa muistaa muutaman näistä mutta ei se ehkä haittaa.

DSC_0016 (1)
Huhtikuu 2008, Creativen mp3-soitin täynnä Billy Talentia oli mun rakkain omaisuus.
 Mulla oli tämä valkoisena.

IMG_0002 IMG_0001
Tää on ehkä yksi mun lempparikuvia itsestäni vieläkin, no shame.

92165234
Poksautin linssit ulos mun arskoista ihan vaan että saisin irc-galleriaan tällasen kuvan. Pakko myöntää että välillä tulee kyllä ikävä vanhoja kunnon galtsuaikoja. 
 Do you speak english? No vittu en pelaa pingist ja niin edelleen.

) 023
Tässä on toukokuu 2010, muistan, koska käytiin tuona samana päivänä hakemassa liput saman kesän Summer Uppiin. 
Oi että.

sku 016
Kovisminä ja aika traagiset hiukset mutta mintunvihreä penkki oli kiva.

Piti poistella turhia kuvia viemästä tilaa mutta enhän mä nyt raaski sittenkään poistaa mitään. Höh.

24 kommenttia:

  1. Anonyymi22:01

    Ohgod galtsuajat <3 oot supersöpö tossa linssittömässä kuvassa! PS pakko mainita, että mulla oli toi sama soitin mustana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitti! :*
      ja joo toi oli kai aika yleinen soitin jossain välissä! voi aikoja kun ei vielä ollut musiikkisoitinta puhelimessa ja piti kantaa erikseen mukana mp3 ja kännykkä...

      Poista
  2. Anonyymi22:17

    Tuo nimenomainen Creativen mp3 valkoisena oli varmaan paras joululahja ikinä. Kommentoin ekaa kertaa nyt, vaikka oon seuraillut sua (hui) jo ties kuinka kauan. Noi tagit aiheutti mussa niin nostalgisen ja kaihoisan reaktion että oli pakko tulla sanomaan, että sun blogi on mahtava. Eniten kiitän kaikista kirjapostauksista, palaan niihin aina uudelleen. Keep up the good work :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin sain mun creativen joululahjaks!! tai synttärilahjaks ehkä. en muista.

      ja aw kiiitos! ♥ kirjapostaukset on mun suosikkeja tehdä joten niitä on kyllä tulossa aina vaan kun on jotain sanottavaa jostain kirjasta :-)

      Poista
  3. Anonyymi23:18

    tää oli superkiva postaus, kai tulee vielä lisää postauksia vanhoista kuvista? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja en tiedä, ehkä joskus tuleee! :')

      Poista
  4. Mullakin oli creativen valkoinen mp3, sain muistaakseni joululahjaks, kun nolotti kantaa kannettavaa cd-soitinta yläasteella mukana.. :D Mutta mielettömän söpis oot !! <3 Ja ei hätää, mäkin istun lauantaina yksin kotona, oon dataillu ja kattonu Gordon Ramsay kiven sisällä -sarjaa ja nyt alan lukee Batman-sarjista. Hurjaa tää opiskelijaelämä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää valkoinen creative on nyt ihan selvästi joku sukupolvea yhdistävä kokemus. vanhemmilla sukupolvilla oli talvisota, meillä mp3-soittimet ja sillee :-D

      batman-sarjis kuulostaa aika coolilta

      Poista
  5. mullakin oli toi ja muistan et me saatiin mun siskon kanssa tuollaiset paljon ennen muita luokkakavereita ja oltiin khuuleimmat ikinä!

    sit joskus myöhemmin me löydettiin netistä sellaset ipodin näköiset soittimet. haluttiin ne ja kirjoitettiin sinne sivulle varmaan kymmenen positiivista arvostelua ennen kuin näytettiin äitille ja isälle ne. toimi!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho aika ovela!! mä muistan vaan että olisin mieluummin halunnu Creativen Mosaic -soittimen koska se oli paljon nätimpi :-(

      Poista
  6. aa tuollaisen valkoisen ämpärin (mp3) olen minäkin omistanut! Sulla on aivan ihana blogi, kiitos lukuelämyksistä ! :--))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha nähtävästi siis kaikilla on ollut se! ja kiitos :-*

      Poista
  7. voi vitsit creativen ämpeet oli kyllä parasta! ja galtsuajat myös tottakai! mut aw oot niin söpö, näitä vanhoja kuvia olis kiva nähdä joskus lisääki! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo galtsuajat 5ever ♥ ja kiitti, ehkä näitä vois aina välillä postailla :-)

      Poista
  8. voi galtsuajat! ♥

    mulla ei ollut tota creativea vaan joku supermoderni ja outo mp3, jota kukaan (paitsi minä) ei osannut käyttää :-D ja oon siitä hassu että kannan edelleen erikseen mp3:sta ja kännykkää mukanani! iPod Classic on liian ihana, en pysty luopumaan siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä kyllä osittain ymmärrän ton että jotkut pitää vielä erikseen soitinta, olis varmaan mullekin kätevä kun alkaa toi tila loppua iphonesta... apuaa :-D

      Poista
  9. Ei hitsi tuli nostalgiat tosta pingis-jutusta :D:D:D mutta aaw niin söpöjä kuvia susta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo :-Ddd ja kaikki muut nolot mutta samalla parhaat yhteisöt, oi että

      Poista
  10. Hahahh galtauajat!!! Ja noi kaikki ryhmät johon kuului. Itkunaurut :D ah, muistoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niiiiinpä :-Dd good times

      Poista
  11. Mulla oli tuo sama soitin ja miekin oisin ennemmin halunnut sen mosaicin!! Ja voi vitsi miten söpöjä kuvia! Ja miten hassuja tägejä, nauroin ääneen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi samixet!! ja kiitti :-D mulla oli aika hauskaa kun yritin muistella noita kaikkia...

      Poista
  12. Rakastan näitä siun vanhoja kuvia, hahaha, voi!! :---)


    p.s. GALTSUAJAT<3

    VastaaPoista
  13. Hahaha nuo tagit! :''D

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/