13 lokakuuta, 2013

stories of music and nightfall

blogg

Glitterkynsilakka ja kokomustat asukokonaisuudet on kaikki mitään tarvitsen tänä syksynä. En osaa päättää voinko käyttää punaista huulipunaa tämän hiusvärin kanssa, mutta ehkä mä vain ajattelen liikaa.

Aikaisemmin viikolla tuhlasin hyppytunnin kirjastossa ja salakuuntelin hyllyjen välissä kun joku kertoi englanniksi tyttöystävästään, joka ei ollut vielä koskaan käynyt kirjastossa.

Kaipaan aina suurempia kaupunkeja ja kirkkaampia valoja ja paikkoja täynnä uusia, tuntemattomia ihmisiä, mutta jollain tapaa on lohdullista ettei koskaan joudu istumaan yksin yöbussissa.

tää coveri on vieläkin parhautta ja linkitän siltä varalta, että jossain on joku joka ei ole vielä tätä kuullut

ps. katsoitteko American Horror Story: Covenin ekan jakson? apuaaa, pelottaa.
ps2: äiti googletti "oranssit hiukset" koska etsi kuvaa mukaan kampaajalle ja kuulema löysi kuvia minusta, god bless the internetz

22 kommenttia:

  1. inne21:18

    hih oot ihana :)

    VastaaPoista
  2. oi kyllä, covenin eka jakso katottu ja apuaaaah en malta odottaa seuraavaa jaksoa!!!!! :----D ihanaa kun joku muukin seuraa ko. sarjaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. munkin on kyllä pakko myöntää että oon innoissani tästä :-D suhtaudun yleensä kaikkeen ryan murphyn tekemään varauksella ja oon jättänyt kaikki AHS :sän aikaisemmat kaudet kesken tyyliin kolmen jakson jälkeen... mutta katsotaan nyt miten pitkälle kestän tällä kaudella. tykkään kyllä tästä noitateemasta kovasti!

      Poista
  3. peukku punahuulille!

    VastaaPoista
  4. En oo vielä kattonu sitä jaksoo!! Huii, toivottavasti tulee hyvä kausi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaikuttaa ihan lupaavalta, kantsii kattoo! tosi pelottava alkumusiikki taas :-Dd jotenki pelkään sitä alkumusiikkia aina eniten tässä sarjassa haha

      Poista
  5. Ihania kuvia!<3 Ja apua, miten joku ei oo koskaan käyny kirjastossa.. Mä tajusin, et kotiuduin Helsinkiin vasta yli kk muuton jälkeen, siinä vaiheessa ku pääsin kirjastoon :D Heh. Ja punaiset huulet ja sinä olette suloisia, älä mieti muuta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! ja joo ihan uskomaton ajatus, sen takia jäinkin kuuntelemaan sitä keskustelua ihmeissäni :-D hihi ja kiitos, ehkä mä uskaltaudun ottamaan huulipunan takaisin käyttöön!

      Poista
  6. musta yksin yöbussissa istuminen on just ihanaa..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta ei koska känniääliöt riehuu ja takana istuva keski-ikäinen juoppo pyytää että "saisinkhs mä koskeeh sun hiuksia??" :-(
      tykkään muuten aina matkustaa yksin bussilla mutta viikonloppuisin yöbussissa istun mieluummin vaikka vaan sen puolitutun vieressä, haha.

      Poista
    2. ah no okei, totta tuokin. mä laitan musat kovalle ja koitan olla huomioimatta muita matkustajia haha.. mutta eihän se aina onnistu tietenkään. varsinkin jos siellä on semmosia älämölö-känni-idiootteja :--D

      Poista
  7. Ai niin joo, mun pitäis tosiaan tuo Covenin eka jakso katsoa! Eka kausi kun oli loistokas, mutta toisen katselu jäi puolitiehen, joten pitäisi nyt taas tuon kolmannen kauden kohdalla ryhdistäytyä... Mut noitia, fuck yeah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kantsii! mä oon jättänyt molemmat kaudet kesken ja vähän pelottaa että niin käy tänkin kauden kanssa mutta ei pidä vielä sanoa! noidat on kyllä niin coool, ja varsinkin HBIC Jessica Lange ♥

      Poista
  8. mulla on kanssa pinkit hiukset enkä jotenkin vaan uskalla käyttää kirkkaanpunasta huulipunaa!! Tuntuu jotenkin omituiselta mutta hyvinhän tuo näyttää sopivan :)
    ps. ihan mahtavaa kynsilakkaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mäkään oikein osaa käyttää, mutta tykkäsin oranssien hiusten kanssa siitä niin kovasti että ikävöin sitä nyt :-D ja joo toi on mun lempparikynsilakka atm!! yhdellä kerroksella peittävä glitter, god bless l'oreal

      Poista
  9. HEii wautsiwau kynsilakka. nams

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö oo ihana!!! mulla on ollut tätä nyt kaks viikkoo putkeen kynsissä eikä kyllästytä vielä ollenkaan ♥

      Poista
  10. ooh ooh lady, you got yourself a new reader!

    i ♥ your style

    VastaaPoista
  11. eikääää se eka covenin jakso!! ne alkutekstit on vaa jotai nii siistii, tälki kertaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiinpä! oon pari kertaa todennut että alkumusat on just se mikä mua eniten siinä sarjassa pelottaaa :-D

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/