11 lokakuuta, 2013

torstai

fallin for fall (18)_edit fallin for fall (57) fallin for fall (45)_edit fallin for fall (123) fallin for fall (19)

Käytiin eilen kuvaamassa syksykuvia Viivin kanssa, ja vaikkei mun hiukset enää mätsääkään punaisiin lehtiin niin näistä tuli ihan mukavia.

Mulla on perjantait vapaata tässä jaksossa ja tänään olen keittänyt kahvia neljälle vaikka oon täällä ihan yksin, kuunnellut Sufjan Stevensiä ja lukenut Richard Sikeniä. Oli ikävä.

in the morning, through the window shade /
when the light pressed up against your shoulder blade

20 kommenttia:

  1. Sun hiukset on aivan IHANAN väriset. :)

    VastaaPoista
  2. oioi miten tykkäänkään näistä kuvista!!! :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitti!! oltiin sankarihautausmaalla mikä oli täynnä creepyjä hautakiviä ja ristejä mutta onneks se fiilis ei ehkä välity näistä kuvista :-D

      Poista
  3. Oh miusta tuo vaaleenpunanen ja keltaset lehdet näyttää niin hyvältä yhdessä! Ihania kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi joo aika jännä väriyhdistelmä, jotenki korostaa toisiaan :-D ja kiitti!

      Poista
  4. pauliina, me ollaa ihania ja nättejä! :-)
    ja vähän oon otettu että oon päässyt tohon sivupalkkiin nyt vasta huomasin liekkö miten kauan siinä hengaillut :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta kai ollaaan,
      ja joo vähän aikaa oot siinä nyt ollut ihmettelinki jo että etkö reagoi mitenkään >:-Ddd

      Poista
    2. rupesin vaa kattoo tilastoja että kokoajan väkee tulee täältä ihan sikana ja sitten lamppu syttyi :D kiitos, oot mun official boostaaja sekä bloggerissa että ig:ssä xd

      Poista
  5. Anonyymi22:52

    ei, mä en voi käsittää, että jollekin sopii tuon väriset hiukset noin hyvin! ne on niin järisyttävän coolit etten kestä! oot mahtavan näkönen ilmestys ja tykkään kuvistakin.

    VastaaPoista
  6. Anonyymi23:31

    Vou outoa, just kun luin tätä postausta ni mulla oli menossa toi biisi spotifyssä :DD erikoinen sattuma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho jännä :-D no mut tosi hyvä biisi!! sufjan ♥

      Poista
  7. voi olet aivan ihana ♥

    VastaaPoista
  8. no mutta, ihana !

    VastaaPoista
  9. voi kauniita kuvia :>

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/