08 marraskuuta, 2013

for great stories

chuck


Hengissä ollaan, mulla vain ei ole kuvia eikä oikein sanojakaan koska NaNoWriMo vie kaiken ajan.

Hyviä asioita:
  • Whatever This Is, webseries kolmesta nuoresta New Yorkissa. Roosa vinkkasi tästä jo aikoja sitten mutta koska mä prokrastinoin sellaisiakin asioita jotka haluan tehdä, pääsin katselemaan tätä vasta nyt. Tää on suloinen ja sympaattinen. Toby/Ari OTP.
  • Ihmiset, jotka puhuu kauniisti.
  • Glitterkynsilakka, joo vieläkin, joo kunnes löydän jotain mikä kimaltaa vielä enemmän.
  • Hiljaisen kaunis musiikki, koska vaikka mun syksyn mixtape oli täynnä menevää indiepoppia niin NaNoWriMon kirjoitusmusaksi tarvitaan instrumentaaleja tai sopivan rauhallisia fiilistelybiisejä. James Vincent McMorrowin We Don't Eat on soinut monta kertaa tällä viikolla.
  • Tom Mison.


ps. Voidaan jatkaa listaa kommenteissa.

9 kommenttia:

  1. Ootkos aikataulussa Nanon kanssa? :D Ite oon pari tonnia myöhässä, oon laiskotellut viimeiset pari päivää... Ja itekään en voi kirjoittaa, ellei instrumentaalista soi taustalla (tai sitten se, että sataa kaatamalla)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon! 15k meni tänään rikki eli oon jopa hitusen edellä aikataulua :-D vähän meinaa vaan tarina loppua kesken, pitäisi keksiä joku tapa pitkittää.

      Poista
    2. herranjestas onnitteluni, hyvin on sulla alkanut :D ja voi ei, sulla on ihan vastakohta mun tilanteessa - mulla on tarinaa ihan liikaa ja oon vasta esitellyt hahmot hädin tuskin :D toivottavasti saat sinne lisää juonta, ettei tartte loppua hötöillä vain!

      Poista
  2. Jatkan sun listaa:
    - se, kun tutustuu baarissa ihan sattumalta ihan mahtaviin tyyppeihin
    - se, että hiukset kasvaa
    - palkkapäivä
    - ekat joulutortut
    - lumisade
    jee

    VastaaPoista
    Vastaukset


    1. mä tein joulutorttuja viikko sitten ja oon vahvasti sitä mieltä että niitä saa syödä koko syyskuu-tammikuu välisen ajan!!

      Poista
  3. Hei joku on varmaan joskus kysyny mut mikä sun tumblr on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://pauliinak.tumblr.com/

      ja sitten mulla on personal/bandom/fandom tumblr myös mutta sen osoitetta en oo jakanut niin laajasti koska siellä on yli kolmen vuoden avautumiset ja drunk!bloggingit ja vaikka mitä noloa :-D ne jotka tietää, tietää

      Poista
  4. Milja15:35

    En vaan kestä! Mun piti tänään olla ahkera ja saada paljon aikaiseksi mutta eksyin taas pitkästä aikaa blogiisi ja luin kaikki postaukset alusta alkaen ja nyt vaan istun täällä hiljaa ja mietin miten epäreilu maailma on. Koska on olemassa ihmisiä jotka on noin kauniita ja lahjakkaita kuin sä, joilla on loistava kirjamaku ja jotka kirjoittaa ihan täydellisesti itsekin. Siis oikeasti, nuo alatunnisteet, suloiset listaukset, musiikkipostaukset, kirjavinkit = täydellisyyttä. Älä vaan ikinä lopeta.

    Oli pakko tehdä tämmöinen nopea kuva, en oikeastaan edes tiedä mikä tän viesti on mut toivottavasti tykkäät (: http://i.imgur.com/ahwWRJi.jpg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi oletpas ihana
      ja tää kommentti tuli just oikealla hetkellä kun istun täällä miettimässä millanen ihmisrappio oon kun nanowrimossakin monta tuhatta sanaa jäljessä ja kaksipäiväinen (tosin enimmäkseen vaan henkinen..) darra päällä :-** ♥

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/