29 marraskuuta, 2013

VASTAUSPOSTAUS 1/2

kysymyspostausMINÄ

Missä kaikkialla olet asunut elämäsi aikana?
Kuopiossa vaan, höh.

Puhutko savvoo?
Juu, jos oon kännissä tai äkänen.

Mikä on sun inhokkiväri?
Keltainen.

Tykkäätkö muumeista? Tykkäät tai et, mikä on paras hahmo?
Kyllä mä pienenä tykkäsin kovasti. Piisamirotta on paras koska "hyödytöntä murehtia koska mitään ei voi tehdä", "tuho tulee väistämättä" ja "pikkuleipiä tässä tilanteessa?! no ehkä yksi"

Kuinka pitkä oot?
169cm, plus korotkin vielä aika usein.

Ootko taikauskoinen?
En. Paitsi koputan kyllä aina puuta, joten ehkä vähän.

Oletko hetero vai jotain muuta?
Pojista tykkään joo enemmän mutta never say never ja keep your options open ja mitäs vielä.

Pidätkö itsestäsi?
Oon ylpeä mun arvoista ja siitä, miten hyvä musiikkimaku mulla on. Haluaisin vaan että mulla olisi joku kyky tai taito tai että olisin hyvä edes jossain niin opiskelupaikan ja tulevan ammatin löytäminen saattaisi olla helpompaa, ha ha ha hahsjfsdfhskdhfs. 

Ootko tyytyväinen omaan ulkonäköösi?
Mitä vanhemmaks tulen niin sitä enemmän oon tyytyväinen.
Kyllä mä haluaisin korkeat poskipäät, täydellisen ihon, puhtaanväriset silmät, hymykuopat, valkoiset hampaat ja ettei koskaan olisi huonoja hiuspäiviä, mutta minkäs tälle nyt voi. Yritän aina huonoina päivinä hokea itselleni että mä oon niin paljon enemmänkin kuin vaan ulkonäköni mutta onhan se aika vaikea oppia muistamaan.

Millanen sun tyyli on? Kuvaile sun tyyliä kolmella sanalla.
Yksinkertainen, synkkä, hobo chic. 

Vaatekappale, josta et luopuisi mistään hinnasta?
Seppälän pinkki jumpin -feikki. Löysin kanssa vähän aikaa sitten täydelliset, korottomat nilkkurit jotka on korvaamattomat nyt kun tiet jäätyy ja kaikissa mun muissa talvikengissä on liikaa korkoa. 

Elämäsi surullisin hetki?
Hmm, en tiedä. Elän ehkä aika pumpulissa kun mulle ei näin nopeasti tule mieleen yhtään kertaa kun olisin ollut tosi surullinen jostain ihan oikeasti vakavasta _syystä_. Aina surustelen vaan turhia.

Elämäsi iloisin hetki?
Varmaan viime maaliskuussa kun olin katsomassa Walk the Moonia ja ne soitti I Can Lift A Carin ja olin vaan tosi onnellinen enkä välittänyt mistään muusta muutaman minuuttiin. Muutenkin Walk the Moon on sellainen bändi jonka keikoilla ei varmasti kukaan voi olla onneton.
Muistan kans sen hetken kun sain joskus vuonna 2007 tietää että My Chemical Romance tulee Suomeen ja soitin vaan äitille sellasen itkunsekaisen "mun on pakko päästä sinne" -puhelun ja olin tosi onnellinen.
Kaikki mun iloisimmat hetket liittyy bändeihin, hehs. #fangirlforever

onnellisinhetki
Tosirakeinen selfie tosionnellisesta meitsistä Walk the Moonin keikan jälkeen.

Ikävöitkö ikinä oransseja hiuksiasi?
Joo, aina kun näen jollain ihanansävyiset oranssit niin tulee ikävä.

Paras paikka koko maailmassa?
Valkeisenlampi vappuaattona, Vänäri Kuopiorockin aikaan, meidän terassi alkukeväästä.

Kuinka paljon poltat? (sun ig:n perusteella aika paljon, vaikka täällä oot puhunut sosiaalisesta polttamisesta)
Aika vähän tbh, ne instakuvat vaan hämää kun jostain syystä kuvia tulee aina napattua vaan just silloin.
Poltan kun oon seurassa, jossa muut polttaa, tai jos oon yksin kotona ja on sellainen hetki että haluan juoda kahvia terassilla ja kuunnella musiikkia. Jos unohdan ostaa tupakkaa niin saattaa mennä montakin viikkoa välissä polttamatta. 

Ryyppäätkö paljon?
No, on tää vähän meinannut lähtee käsistä viime aikoina, mutta en niin paljon että haittais muuta elämää. Plus mä oon yhdeksäntoista, eikös tässä vaiheessa elämää kuulukin olla vähän rappiolla?

Millainen olet päihtyneenä?
Puhelias, ärsyttävä, kaikkien-paras-kaveri, haluun päivittää instagrammia ja haluun lisää juomista ja haluun jutella syvällisiä.

Mikä on parasta elämässä? Tai kauneinta?
Aurinkorasvan tuoksu, Missä X -karkit, jouluvalot, pitkään nukkuminen sunnuntaiaamuisin, se kun kesällä on ollut kuuma päivä ja asfaltti hehkuu tulikuumana vielä auringonlaskun jälkeenkin.

Mikä on ollut elämäsi paras kesä ja miksi?
Aaaa, en tiiä. Joku lapsuuden intiaanikesistä varmaan.

Millasia juttuja arvostat muissa ihmisissä? / Minkälaisia ihmisiä arvostat eniten?
Impulsiivisuutta, luovuutta, sosiaalisuutta, älykkyyttä.
Arvostan eniten niitä, jotka uskaltaa olla eri mieltä ja niitä, jotka osaa laittaa sanoja niin kauniiseen järjestykseen että saa mut itkemään.

Mistä näet unia?
Kaikesta mitä oon ajatellut aikaisemmin päivällä, en usko että unet oikeasti merkitsee mitään erityistä, vaikka olisihan se tosi kaunis ajatus.
Oon nähnyt selkounta muutaman kerran mun elämän aikana, ne on jänniä!

Ootko aina tykännyt kirjoittaa?
Joo, varsinkin ala-asteella kun oli ainekirjoitusta ja tarinavihkot ja opettaja luki aina mun tarinan luokan edessä. Asiateksteissä oon huono.

Värjäätkö sun hiukset itse valkoiseksi vai kampaajalla?
Kävin blondaamassa oranssin pois kampaajalla huhtikuussa mutta sen jälkeen oon vaalentanut itse (tai äidin avulla mutta siis kuitenkin), iik. 

Ootko koskaan harkinnut sinisiä hiuksia?
Mulla tavallaan oli kesällä siniset kun violetti haalistui jostain syystä sellaseksi sinertäväksi. En oikein tykännyt, kylmät värit on muutenkin vähän hankalia mun ihonsävyn kanssa.

vastauspostaaaaus
Ok, hiukset on vähän kosteat tässä kuvassa ja kuivuessaan ne oli enemmän harmaat kuin siniset/turkoosit, mutta silti.

Minkä väriseksi haluaisit värjätä hiukset seuraavaksi?
Mua vähän arveluttaa että uskallanko mutta hiusunelmat näyttää tällä hetkellä vähän tältä:

dreamhaaaaiiirr
Ja joo, sain jo tumblrissa kuulla että tyyliin kaikki näistä kuvista on photoshoppattuja. Höh.


Millaiset perhesuhteet sulla on? Ja kerro muutenkin perheestäsi?
Mun perheeseen kuuluu äiti, isä, 17-vuotias pikkuveli ja minä. Oon ehkä läheisin veljen kanssa. Kuulostaa aika perheidylliltä mutta ihan kiva muuttaa syksyllä omilleen.

Ootko isin vai äitin tyttö?
Äitin kanssa vietän enemmän aikaa mutta isän kanssa ollaan samanlaisempia, tykätään samoista sarjoista ja nauretaan samoille jutuille, luetaan molemmat paljon etcetc.

Jos saisit valita jonkun kielen, jota osaisit puhua yhtäkkiä täydellisesti, ilman opiskelua, minkä kielen valitsisit?
Tavallaan haluaisin vaan osata puhua englantia ilman minkäänlaista suomiaksenttia mutta en ehkä tuhlaisi tätä siihen joten, öö, espanjaa, ranskaa tai viittomakieltä. 

Mikä on sun isoin unelma?
Nähdä Taj Mahal, kirjoittaa kirja, oppia vislaamaan. Riippuu vähän siitä kuinka realistisella tuulella olen.


opiskelutulevaisuus

Mitä yläastetta kävit?
Jynkänlahden yläaste represeeennt.

Entä kävitkö lukion? Jos kävit, niin missä?
Kallaveden lukio ja täällä ollaan vieläkin, hehs, käyn siis lukion neljään vuoteen.

Aiotko hakea lukion jälkeen opiskelemaan? Mikä ala/alat sua kiinnostaa? Mihin aiot ensi vuonna?
Varmaan englantia haen opiskelemaan, en mä tiedä kiinnostaako mua mikään ammatti mihin sitä kautta pääsisi mutta no, haluun vaan päästä jonnekin pois täältä.
Psykologia kiinnostaisi kamalasti mutten tiedä riittääkö mulla älyä siihen. Ja tietysti kirjallisuus kiinnostaisi, oi. Mua oikeastaan kiinnostaa vähän kaikki, en halua ikinä lopettaa oppimista.
Kaupunkina Jyväskylä kuulostaisi aika kiinnostavalta mutta katsotaan nyt pääsenkö sinne tai pääsenkö minnekään. Vähän mä oon uhkaillut että jos en saa koulupaikkaa niin lähden ulkomaille, mahdollisimman kauas.

Mitä aineita kirjotat ylppäreissä?
Oon kirjoittanut jo äidinkielen, ruotsin, englannin ja psykologian. Keväällä vielä uskonto ja äikän käyn uusimassa!

Miten sulla on sujunu kirjotukset tähä mennessä? Luet nii paljon, äikän ja enkun arvosanat kiinnostaa :D
Ihan jees, oon aina ollut vähän alisuoriutuja kokeissa koska jännitän.
Englannista sain ällän, äikästä on tällä hetkellä B mutta menen uusimaan keväällä.

Mitä haluat tehdä sitten joskus aikuisena? / Missä näät ittes 10 vuoden päästä?
En tiedä ollenkaan, ja se on vähän pelottavaa. Mutta toivottavasti musta tulee sellainen, joka omistaa paljon kirjoja.

7 kommenttia:

  1. pakko kommentoida tohon vislausjuttuun: päätin joskus syksyllä että haluan oppia viheltään "sormilla". harjottelin sitä youtubevideoita apuna käytäen varmaan kymmenen päivää kunnes vihdoin opin! ihan parasta kun saa kutsuttua koiraa ja voi vislata tosi kovaa vaikka baarissa :-D hah, elämän pienet ilot. suosittelen siis opetteleen jos vähänkään vielä kiinnostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaaa miksen oo tajunnut että youtubessa olis varmasti tutoriaaleja tähän! pakko tsekata jos oppisin :-Dd

      Poista
  2. Anonyymi14:50

    Aivan ihania vastauksia! Ihana sinä!

    Yks kysymys vielä sun hiuksista: miten saat ne noin kivan valkosiksi ja millä värillä blondaat kotona? :)

    Rakastan sun bloggia hehe ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos! :**

      vaalennan L'oreal Paris Préférence Extreme Platinumilla (http://eleven.se/files/e/extreme_platinum_jpg150dpi_250x250.jpg) ja sitten leikin hopeashampoolla jos näyttää siltä että alkaa kellertää :-)

      Poista
  3. Heei vähäks hyvä blogi :) Lisään kirjanmerkkeihin

    VastaaPoista
  4. Anonyymi18:58

    en yleensä kommentoi, mutta nyt on pakko sanoo et tosi kiva blogi:) (löysin tän siis tänää) ja iha vaa tällasena sivuhuomautuksena, et luin ton muumikysymyksen et tykkäätkö huumeista ja pakko sanoo et toi "kyllä mä pienenä tykkäsin kovasti" hämäsi pahasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDddddddd ei luoja ''kyllä mä pienenä tykkäsin kovasti''

      mutta jeij kiitoksia, kiva että tykkäät ♥

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/