21 tammikuuta, 2014

love breaks my bones and i laugh

THECOLDNEVERBOTHEREDMEANYWAY

Uneksin kesästä ja kukkaseppeleistä ja festareista ja oli hurjan masentavaa tajuta että se, mitä kuulin olikin vaan herätyskellon pirinä eikä Haimin tytsyt.

Oon kohta elänyt kolme viikkoa sotkunutturoissa ja isoissa neuleissa, katsonut liikaa leffoja ja valittanut Oscar -ehdokkuuksista. En tee mitään, kunhan vaan olen olemassa.

Kevät, tule jo takaisin.

Idina Menzel - Let It Go
En pysty lopettamaan tän kuuntelemista, apua. Tämän takia mä en saisi katsoa Disney -leffoja.

15 kommenttia:

  1. Ihanaa, etten oo ainoa joka on jäänyt koukkuun Frozeniin... :D Ja mua ottaa kyllä todella pannuun jos Oscareita ei näytetäkään tänä vuonna Suomessa! Oli ehdokkuudet kuinka huonoja tahansa, mä haluan nähdä koko show'n.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo mäkin vasta äsken tajusin kun joku twiittas ettei Oscareita näytetä?! what is this nonsense?!?? olishan ne paljon kivempi katsoa telkkarista kuin koneelta jostain pätkivästä live streamista :-(
      teen ehkä vielä jonkun nörtteilypostauksen kokonaan Oscareista kun näistä ehdokkuuksista olis vaikka mitä sanottavaa, hehs.

      Poista
  2. Ahh Frozen oli kyllä hyvä! Kaiken sen Tumblr hypetyksen jälkeen oli pakko käydä katsastamassa, ja vaikka olinkin aluksi skeptinen, ylitti odotukset reippaasti. Varsinkin se, että kaikki se Skandinavialainen kansantaru oli tarkasti tutkittu, Disneylle pisteet !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin olin tosi skeptinen aluksi!
      viimeinen animaatioleffa jonka oon katsonut ennen Frozenia taitaa olla Nemoa Etsimässä vuodelta 2003... hehs, ja kun tumblrkaverit yritti taivutella katsomaan Frozenin mun vastaus oli että "mä vaan oon sellainen aikuinen joka ei katso piirrettyjä, sori" ja sit tajusin itsekin miten kusipäiseltä & tylsältä toi kuulostaa ja päätin antaa mahdollisuuden ja rakastuin ♥

      Poista
  3. rakastun sun blogiin postaus toisensa jälkeen aina uudelleen.
    Olet ihana !

    VastaaPoista
  4. Mä pidän blogilomaa harva se viikko, tänään havahduin et vois ehkä päivittää blogia, kun poikaystävä oli sillee "et oo päivittäny mitään" :--D Ja Disney-leffat ja niiden musat on parhaita! Joku Mulanin Sinusta miehen teen on legendaarinen ! :DD Btw oon ollut ahkera kirjashoppaaja ja nyt oottaa hyllyssä Greenin Paper Towns ja Looking for Alaska! <3 Yks toinen kirja kesken, niin en voi aloittaa niitä vielä. Innolla odotan ! Plus ihanan sävyiset kuvat, tollaiset kauniin talviset! Ja anteeks, tää kommentti on jäätävän sekavaa huutoa, mut tulin vähän aika sit töistä, nimimerkillä kuus 10-12v. tyttöä, jotka ei pysy 5 sekuntia hiljaa tai paikoillaan... Pahoitteluni siis. Haleja, koska oot niin kiva :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon yrittänyt pitää tavotteena että postaisin kerran viikossa mutta ei tää nyt meinaa onnistua :-D
      mulle tärkeimmät Disney soundtrackit on Aladdin ja Tarzan, hihi ♥

      ja jeee Paper Towns ja Looking for Alaska!! parhautta! kuinkahan monelle tyypille oon saanut pakotettua nää kirjat..

      ja haleja sinnekkin! :*

      Poista
  5. pssst kattokaa oon jimmy0010 :n uusimassa videossa! tai siis mun twiitti on....

    http://25.media.tumblr.com/d3b16ea998c33d4b7fbd4269ecc77339/tumblr_mzqwogleCP1qd980fo1_500.png

    VastaaPoista
  6. Hahahh repesin, kun katoin mihin biisiin oot koukus! Pääsin just siitä yli, mut tossa taustallaha se taas soi, että kiitos huisisti :D Oli aika jäätävää mennä kattoo se leffa sinne lapsiperheitten keskelle, mut olihan se aika mahtava. Silti ysärirakkaus eli Leijonakuninkaat, Mulanit ja Pocahontasit vie voiton (: Loving your hair, btw. Loogisuus, mut sun blogi ihana ja yks suosikki ♥

    kram kram!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha laitan vahingon kiertämään... :-D Leijonakuningas, Tarzan ja Aladdin on mun ikuisuussuosikit, eli joo ysärin loppu oli ihan parasta Disney aikaa munkin mielestä!
      ja kiitti kovasti :**

      Poista
  7. bukowski. niin ihana mies. tai ihanaa tekstiä. raja hieman häilyvä.
    hoksasin tässä taannoin pidemmän enjaksakuinollaenkäsitäkääntäysin-jakson jälkeen että se on tää kaamos. eli toisin sanoen et ole yksin kesäunelmien kanssa. kyllä se sieltä tulee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihania sanoja def, en oikein lämpee bukowskille ihmisenä, hehs. Modest Mousen Bukowski kuvaa aika hyvin mun fiiliksiä "a little more like Bukowski / and yeah, I know he's a pretty good read / but God who'd want to be such an asshole?"

      joo, ehkä piristyn tässä kun valoa on joka päivä enemmän. kohta voi alkaa jo käyttää aurinkolaseja!!

      Poista
  8. Paineet kasvaa, pitääkö munkin nyt mennä katsomaan se Frozen! :---D varmaan pitäis nyt sitten, koska sun sanas painaa enemmän kuin random tumblraajien...

    Muakin ärsyttääää jos niitä Oscareita ei sit oikeastikaan näytetä telkassa, yhyyy :-(

    ja just kivaa kun palasit blogitauolta, jeejee :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää! se on suloinen ja musakohtaukset on kauniita ja ennen kaikkea se on _hauska_, mä olin jotenkin unohtanut ihan kokonaan miten hauskoja Disney -leffat on ennen kuin katsoin Frozenin :-)

      no jooo mitä ihmettä, pakko etsiä joku live stream koska Oscar -katsomo on pakko silti pitää.

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/