04 tammikuuta, 2014

mihin olen laulanut mukana viime aikoina

januarymixcover


Nyt kun ollaan päästy yli joululauluista niin ajattelin jakaa mun uusia lempparibiisejä! Viimeisestä musapostauksesta on ihan liian pitkä aika.

8tracks / biisin nimeä klikkaamalla youtubeen

The Limousines - Very Busy People
i've got an iPod like a pirate ship / i'll sail the seas with fifty thousand songs I've never heard
Said The Whale - Mother
i’m young and maybe that’s why days to me / they seem like opportunities to test my reach
Air Review - America's Son
i am america's son / and i'm so inclined to run
Two Door Cinema Club - Handshake
she said the devil will want you back / and you'll never find love in an open hand
The Blow - Parentheses
and when you're holding me / we make a pair of parentheses
Peter Bradley Adams - Be Still My Heart
these dreams they hold me / and tear me apart
Bag Raiders - Not Over
this could change any minute / and we might never change it back
Swim Deep - King City
fuck your romance, i wanna pretend / that jenny lee lindberg is my girlfriend


Jutellaan musiikista pitkästä aikaa, kertokaan vaikka teidän uusia biisi- tai bändilöytöjä kommenteissa! Voidaan jutella myös siitä että yhdellä Swim Deepin pojista on pinkit hiukset and i'm so into it.

16 kommenttia:

  1. mun piti tulla kommentoimaan kuinka loistavaa mussiikkia mutta sitten tuo poika ohgod rakastuin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei kaaaai ♥
      itseasiassa löysin koko bändin vaan siks kun joku tumblrissa rebloggas .gifsetin tuosta musavideosta ja olin sillee "kaunein poika ikinä god amongst men kuka tämä on" ja piti sitten totta kai ottaa selvää...

      http://annaryon.files.wordpress.com/2013/03/00540017.jpg

      aika söpö blondinaki

      Poista
    2. joooooo älä itsekkin vähä googlettelin huhuh huh ♥

      Poista
  2. bag raidersin not over on kyl jotain niin hyvää että..

    VastaaPoista
  3. Joululomalla rakastuin Bastillen biisiin Oblivion ja uuh on kieltämättä söpöliini tuo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooh oblivion kyllä ihana ♥ mulle tulee siitä mieleen kesäyöt koska kuuntelin sitä aina ennen nukkumaanmenoa

      Poista
  4. Anonyymi01:50

    eikä tuo poika, jolla on pinkit hiukset! IHANA. miks löydän sun blogista aina kaikkea kivaa ja ihanaa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö?!?!
      ja ehkä siks että tää mun bloggaus on tällasta "haluun kertoo tästä hyvästä biisistä/sarjasta/kirjasta/söpöstä bändipojasta jollekin mutta en haluu häiritä irl ystäviä" -tyyppiä... :-D

      Poista
  5. Metricin Gimme Sympathy on mulla laulattanu jo viikon putkeen, ei kyllä haittaakaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. luulin etten ollu koskaan kuullut tätä ja meni spotifyyn kuuntelemaan mutta oooh täähän on sittenkin tuttu! jostain syystä olin vaan unohtanut tän koko levyn kokonaan mutta oi nyt löytyi uudelleen hih♥

      Poista
  6. mä oon nyt vasta kunnolla alkanut tutkimaan bändejä ja tumblria ja yhtäkkiä mun elämässä on noin 20 bändiä joita kuuntelen ja en kestä enään mitään :(((( mutta parhaita bändejä on pierce the veil, bring me the horizon, the 1975, sleeping with sirens, all time low, arctic monkeys, fall out boy, panic at the disco, brand new, la dispute, suicide silence, twenty one pilots, you me at six, the neighbourhood

    että tervetuloa hardcoren onnelliseen maailmaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. the 1975 on kyllä ihana, mäkin tässä ihan viime aikoina vasta löysin sen!

      ja aaah fall out boy ja panic! at the disco, heitä vielä mychem tuohon niin on pyhä kolminaisuus koossa ♥ vuodesta 2006 asti fanityttöilty eikä loppua näy vieläkään

      Poista
  7. Anonyymi16:57

    Äääää mä oon nyt vasta heränny elämää ja löytäny juttui mist tykkään ja mikä on mua/mun tyyliä ja aaaa sun blogi on ihana ja rakastuin ja apua noi kaikki biisit!!♥ ua ua uaaaa en osaa suositella mitään :( paitsi the neighbourhood!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw onpas suloinen kommentti! kiitti! :**

      the neighbourhood on se bändi jolta on se sweater weather biisi, eiks? koska se on kyllä tosi söpö biisi mutta en oo tainnut kuulla mitään muuta.

      Poista
    2. Anonyymi17:05

      juu just se! kantsii kuunnella muitakin :-)

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/