24 helmikuuta, 2014

never liked you anyway

53ff707c97c511e386fb12b212332e10_8 13cd8fa8994011e3909c123696e3fbe5_8

Mun herätyskello soi joka aamu 7:45 vaikka oonkin lukulomalla. Yritän estää päiviä valumasta hukkaan, mutta ne tekee niin silti.

Mr. Brightsiden ihanasti särisevä demoversio on ollut taas repeatilla kohta viikon. Se on täydellinen soundtrack laiskoille aamukahveille ja tupakoinnille terassilla ja puhelimen äänettömälle jättämiselle ja kaikelle muullekin mistä en osaa enää edes tuntea huonoa omaatuntoa.

Kertokaa mitä teille kuuluu 
ja mitä biisiä kuuntelette just nyt 
ja näittekö tänään söpöjä poikia tai tyttöjä, 
jooko.

33 kommenttia:

  1. näin söpön uimavalvojan! mut siinä ku paimennat kahta pikkupoikaa, niin ei paljoo ollu aikaa ihailla näkymiäkä...:-D
    ja oih toi demoversio! normiversiokin on niin ihana ja aa, toi on melkeen jopa parempi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uimavalvojat on aina hyvännäkösiä, onkohan tää joku salaliitto....

      joo mä tykkään tosta demosta tosi paljon, tai ainakin se on tällä viikolla ollut just sopiva ♥

      Poista
  2. Mun päivät valuu myös hukkaan tai siltä se ainakin tuntuu. Lukuloma ei tee yhtään hyvää mulle. Muuten kuuluu hyvää, koska ystävät järjesti yllätyssynttäri-illallisen ja itkin onnenkyyneleitä.

    Just nyt kuuntelen Two Door Cinema Clubia ja just tällä hetkellä soi What you know

    ja oi kyllä näin tänään niin söpöjä tyttöjä ja poikia kirjastossa oioi miksi ihmiset käy edes baareissa iskemässä ihmisiä, kun kirjasto on niitä pullollaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lukuloma ei tee mullekaan hyvää, liikaa aikaa ajatella. yllätyssynttärit ja onnenkyyneleet kuulostaa kivalle.

      mä kävin tänään kirjastossa mutta siellä oli vaan pari teinityttöä jotka kiroili sitä miten niiden rizlat oli kastunut :-( voi lähiöt

      Poista
  3. kerrankos mulla ei soi yhtään mitään biisua
    söpöjäkään en ole nähnyt koska oon jumittanut kotona mutta onneksi tumblerin maailmassa on söpöjä kasvoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tumblrissa on aina söpöläisiä, tänään törmäsin tähän ja päätin muuttaa tukholmaan:
      http://hotsouls.tumblr.com/post/49551018528/swedish-male-model-oscar-spendrup

      Poista
  4. mulle kuuluu hyvää, väsyttää kovin. kuuntelen great gatsbyn soundtrackilta crazy in lovea. ja oon sitä. voi luoja. jospa en sentään. söpölejä näkyy aina.

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva toi sun paitas! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih, eikö? muistan kun näin tän ja olin vaan heti että "TÄÄ MULLE" ennenku olin edes sovittanut :-D

      Poista
  6. ei hitsi toi paita jaksaa ihastuttaa aina vaan! noita tuskin on enää myynnissä niin aloin miettimään jos kokeilisin tehdä oman piraattikopion ehhehh >:---)

    oon kuuban loman jälkeisessä masennustilassa ja en saa mitään aikaiseksi, vaikka hommia on kasaantunut ihan liikaa. tällä hetkellä soi burial - hiders, joka on ihanan tunnelmallinen iltahaaveilubiisi. paljon on soinut eilen ja tänään myös james vincent mcmorrow'n post tropical-albumi, koska, noh, nimi ehkä kertoo kaiken. mutta jos jotain plussaa kylmään montrealiin palaamisesta pitää löytää, niin se on ehdottomasti söpöt ja tyylikkäät pojat ja tytöt, joita löytyy pilvin pimein ja jotka sattuu miellyttämään mun esteettistä silmää enemmän kuin latinomachot, vaikka oli niidenkin joukossa komistuksia ja kuumia kimuleita, hih ;----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo kokeile! ei toi ehkä hirveän vaikea olis

      hahah latinomachot :--D kuuba kuulostaa kyllä muuten ihanalta, oi kun pääsis jonnekin lämpöön

      Poista
  7. En nähnyt tänään, enkä tiiä onko tää omakehua, mutta mun poikaystävä on älyttömän söpö♥ Ja musta on ihanaa, et ollaan kohta oltu yhessä vuosi ja kirjoitan jonkun toisen blogin kommentteihin, että se on musta söpö :--D Mä oon kuunnellut Arctic Monkeysin Do I Wanna Know:ta, Kings Of Leonin Revelrya ja vanhaa Apulantaa (jonka takia näin Toni Wirtasesta unta). Kuuluu ihan hyvää, tosin oon ollu kuukauden kipeä ja kohta oon lähössä terveyskeskukseen selvittää mikä mua vaivaa :(

    Ja hei älä huoli, silloin kaks vuotta sitten lukulomalla mä katoin äitin kanssa kotona sisustusohjelmia ja piirtelin. Ja tuloksena oli siltä keväältä E ja kaks M:ää, mikä on ainakin mulle hyvin. Tsemiä sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. söpöä!
      mäkin oon viime aikoina yrittänyt kuunnella Arctic Monkeysia kun pari coolia kaveria on hurahtanut niihin ihan kunnolla ja nyt musta tuntuu että pakkohan munkin on niistä tykätä kun nää kaikki muutkin kivat ihmiset tykkää :-Dd

      toivottavasti selviää mikä vaivaa ja parannut nopsaan :-(

      ja kiitti tsemistä, kyllä tää ehkä tästä!

      Poista
  8. Lukuloma on ihan kauheeta! Onneks mulla on vielä amista yhtä aikaa, onpahan syy tälle lukemattomuudelle... Ens viikolla hiihtoloma, koomaan sen varmaan matikan kirjakasan kanssa jee.
    Löysin eilen kivan uuden bändin mut en enää muista sen nimee yyh. Se tais liittyä jotenki Lontooseen...
    Oon suunnitellu ens vuotta, haluun pois kotoo ja löysin kivan perheen Briteistä, joka haluais mut niille au pairiks. Ehkä menen, ehkä en. Tyhmät pääsykokeet ja taitaja-kilpailut ja muut ahistaa ja ähhh tää on varmaan ahistavin kevät ikinä. Koitan päästä ahistuksesta lukemalla Liekehtivää pikaria, ehkä saankin kesällä vielä kirjeen Tylypahkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on!! tässäkin vaan istun vastailemassa kommentteihin ja mietin että pitäiskö katsoa uusin Teen Wolf vaikka oikeesti pitäisi jo istua uskonnon kirjan ääressä! :-(

      oioi au pairiksi britteihin kuulostaa ihanalta. mäkin oon päättänyt että lähden pois kotoa, joko yliopistoon jyväskylään tai jos mua ei sinne huolita niin sitten tuhlaan säästötilini lähtemällä jonnekin ulkomaille, ihan minne vaan.

      mäkin haluaisin lukea Harry Pottereita uudemman kerran mutta ei vaan löydy aikaa </3 ehkä kesällä.

      Poista
  9. niiiin söpö ihana sinä! mieli tekis kuunnella musiikkia joo, oon vaan liian laiska lataamaan spotifyy koneelle buu. kuitenkin, pointti on se että oot upea ja sun blogi on yks lemppareista :'-)

    VastaaPoista
  10. asa - matelija sisällä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asasta tulee mieleen vaan sanat ei tehny tätä laulua, ehkä pitäis kuunnella jotain muutaki matskua hehs

      Poista
  11. Täällä pauhaa viikonlopputunnelmaa ootellessa Katy Perryn vanhat radiohitit :---D ei oo parempaa viini-illan odottelumusaa ku kurja mainstreampoppi.

    Ps. Jos jammailit Petosen kirjastossa, en ihmettele vittuuntuneita teinityttöjä. Etenkin siellä lähiössä niitä tuntuu riittävän :----D petosstereotypiaan nyt ei tarvis ku fiorellafarkut jalkaa ja tuima ilme naamalle (ja se sätkä tosiaan huuleen)

    Olipas kiva saada taas sulta postausta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun pahin popittelun kohde on 8tracksin nostalgialistat (tägit 90s, throwback ja 00s on parhaita!) :-D

      ja joo petosellahan minä ♥ tosin siellä mä olen itsekin teinivuoteni roikkunut että ei ehkä pitäisi kuvitella olevansa jotenkin sen kaiken yläpuolella.... :-D

      Poista
    2. Jep, kai sitä vaan kuvittelee aikuistuneensa niistä rautarappusilla ja miljoonapihalla pahistelun ajoista vaan eheei, voit lähtee petoselta mut petonen ei lähde ihmisestä :D:DD: mikä on ajankohdasta riippuen joko surullista tai nostalgista

      Keskustan kasvatit on eläny ihan eri maailmassa teinivuotensa vänäreineen kaikkinee!

      Poista
  12. kuuluu hyvää nyt koska tänään tuli tosi hyvin brunaa biitsillä (current location: bali) ja nyt mukavat alottelut käynnissä, np: who's that chick - rihanna ja oi kyllä, kysy vaan montako surffaria tänään bongattu! lähetän pari kuopioonkin ok? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooooh bali! pitäis vaihtaa ehkä kuulumisia tässä jossain välissä vaikka FB chatissa!! paitsi ei mulla kyllä ole mitään kerrottavaa mutta silti xd haluun kuulla sun seikkailuista

      ja joo mielellään surffareita tänne päin! ♥___♥

      Poista
  13. lomalla olen, joten hyvää kuuluu. kuuntelen saint raymondin fall at your feetiä ja näin itseasiassa tänään yhden söpön pojankin (-; blogis on huippu!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laitoin spotifysta ton fall at your feetin soimaan ja onpas kiva biisu!

      kiiitos :**

      Poista
  14. Munki päivät valuu hukkaan, kamalaa! Kuuluu ahdistusta, koska tulevaisuus. Kuuntelen vähän kaikka randomia esimerkiks Michael Bublé - Song for you, koska se on niin upee livenä. Sannia oon kuunnellu myös paljon. Ja Blind Melon:in No rain biisiä! aloin miettii enkä kyl oo tänään nähny ketään söpöjä höh. :D
    Sun blogi on lemppari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samassa veneessä ollaan, tulevaisuus vähän ahdistaa täälläkin. harmi ettet nähnyt ketään söpöjä :-(
      aws kiiitoksia :**

      Poista
  15. Näin viikonloppuna ollessani pahassa (lasku)humalassa pitseriassa kello neljä maailman söpöimmän pojan. Miten niin huono ajoitus....? :--(
    En kuuntele mitään biisiä nyt mutta aion tänään tai huomenna lukea loppuun the fault in our starsin vihdoin ja viimein ja !!! Oon innostunut ton kirjan myötä taas lukemisesta ja arvaa tuunko sun blogista kevään mittaan etsimään muitakin lukuvinkkejä 8-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah humalaisen aamuyön söpöt pojat on aina parhautta ♥ mä näin viime koulujen loppuna baarin edessä istuessani tien toisella puolella maailman söpöimmän pojan ja kuiskasin kaverille että "haluun mennä naimisiin ton kanssa". voi että.

      jee the fault in our stars!! ja toivottavasti löydät jotain kivoja täältä hehs, kaikki mun kirjapostaukset taitaa onneks löytyä kätevästi ton "kirjat" -tägin takaa.
      onko sulla muuten Goodreadsia? koska sieltä löytää parhaiten kivoja kirjoja!

      Poista
    2. haha eikä :-D ♥

      hihi joo sieltä oonkin välillä aina selaillut :-) Ja ei oo Goodreadsia, mutta oon katellut että se olis kyllä varmaan hyödyllinen, tähän asti oon nimittäin käynyt vaan metsästämässä legendaarisia lainauksia eri kirjoista, mutta täytyy varmaan tutustua siihen paremmin!

      Poista
    3. joo kannattaa! mä en varmaan osais enää elää ilman Goodreadsia, sieltä on niin kätevä tarkistaa että mitäs kaikkea mulla olikaan to-read listalla ja pitää kirjaa siitä että montako kirjaa oon lukenut tänä vuonna tms. ;-)

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/