04 helmikuuta, 2014

you are my winter

001

Tällä viikolla olen

ostanut liian kallista limpparia vain koska se tulee kauniissa pullossa,
yrittänyt kuunnella biisejä, joita coolit tyypit kuuntelee vain jotta voisin varastaa pienen palan niiden itseluottamusta,
iloinnut nollakelistä kävellessä bussipysäkille,
tuijottelut Ruisrockin esiintyjälistaa ja miettinyt että sallisikohan mun rahatilanne festarikesän,

ja sammuttanut puhelimen herästyskellon että voisin jatkaa unta just siitä kohdasta mihin jäin.

alexander, you are my winter

22 kommenttia:

  1. mut sähän oot ite yks cooleimmista tyypeistä!!

    ja juuh, itsekin oon sammuttanut herätyskellon joka aamu ja jatkanut unia… en vaan osaa herätä aikaisin, kun on niin pimeetä ja masentavaa! päivät tuntuu paljon kivemmilta kun herää vasta kahdentoista jälkeen… :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :**

      mulla on kamala ristiriita kun haluisin olla sellanen ihminen joka herää aikaisin aamulla ja saa hirveästi aikaan päivän aikana, mutta toisaalta haluaisin vaan hylätä tollaset suunnitelmat ja nukkua onnellisena puolille päivin.. :-Dd

      Poista
  2. katoin kans ite ruisrockin esiintyjiä silleen AA IHANAA, mut oon jumissa viel sillo saksassa :-( ei si

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw höh :-(( no mut hyviä festareita ja keikkoja tulee aina lisää!

      Poista
  3. hahaa itekin innostuin katselemaan ens kesän festareita, en malta odottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kesä tule jo!! muutama lyhyt kuukausi enää odoteltavana, hah

      Poista
  4. Anonyymi22:04

    oot ihana

    VastaaPoista
  5. juuu Ruissi vetää kyllä puoleensa ja sinne on päästävä hinnalla millä hyvänsä! :--D ps. onko ees söpön väristä limpparia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin oon aika innoissani hehs, ja eikö?? pakko oli ostaa!

      Poista
  6. olin vähän pettynyt ruissin julkistuksiin, jotenkin yllätyksettömiä valintoja :/// valivali, taidan sinne silti mennä :---D phoenixistä oon kyllä innoissani!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mua innostaa ainakin the 1975, bastille, icona pop ja the offsping! viimeisin oli suosikkibändi joskus ala-asteen lopussa ja ois ihan sen takia aika mahtia nähdä livenä :-D

      Poista
  7. Mä meinasin kuolla kun näin sen Ruissin esiintyjälistan, pakko päästä sinne!

    Ja sä oot ainakin mun mittakaavassa tosi cooli tyyppi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep!! olin jo the 1975 takia aika messissä mut sitku kaveri laitto eilen viestiä että ketä muitaki on tulossa ni olin aika suoraan vaan että "juuh joko ostetaan liput" :-D

      ja aw kiiiitti :**

      Poista
  8. on ihan okei ostaa limpparia ulkonäön perusteella, varsinkin jos se näyttää tolta! :-D ps. sen perusteella minkä kuvan oon susta saanut, oot cool tyyppi jo valmiiks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep pakko oli ostaa!! ja hih kiitos :-D

      Poista
  9. huhuu todellakin sallii koska mieti nyt bastille ja the 1975 niitä _ei todellakaan_ voi jättää välistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä!! haluun nähdä tän höpsön livenä:

      http://wevebeenablogforabout10years.tumblr.com/post/75733803382

      Poista
  10. onkstoi hyvää toi hattaran värinen limppari? oon aina miettiny, mut en oo uskaltanut maistaa. miul ei oo itseluottamusta edes sellaisiin tekoihin.

    VastaaPoista
  11. Kuvailit just mun viikon. Paitsi että tajusin tossa yks päivä ettei mun tarvii kuunnella niitä quumis biisejä ollakseni jotain. Vapauttavaa! Mä kuuntelen Roxettee jos mua huvittaa. :D

    Kyllä noi limpparit on satsauksen arvoisia. Niistä saa hyviä pikku maljakoita. ^^

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/