13 maaliskuuta, 2014

sunrises beyond the sea

020


Huh, nyt on vikatkin kirjoitukset ohi! En osaa oikein fiilistellä koska koululla on tullut viime aikoina oleiltua muutenkin niin vähän että tavallaan tuntuu kuin lukio olisi ollut ohi jo vuosi sitten.

Väitin kovasti etten pitänyt mitään stressiä näistä kirjoituksista mutta kun tulin eilen kotiin uskonnon kirjoituksista niin nukahdin heti moneksi tunniksi, vaikka tarkoituksena oli vaan kuunnella noi muutamat Hello Internet -podcastit, jotka oli jäänyt rästiin lukemisen takia. Hups.

Koulun loppumisen sijaan oon fiilistellyt pariakin uutta musalöytöä ja voitaisiin jutella niistä täällä bloginkin puolella.

►X Ambassadors - Love Songs Drug Songs
Niiiiin upeeta! Rakkautta ekalla kuuntelulla. Tykkään tästä livevedosta enemmän kuin studioversiosta mutta ei sekään toki huono ole.

►For all the Girls - Chaunte (feat. Coral Bones)
Söpö biisi laiskoja kevätaamuja varten.

►Olavi Uusivirta - Kauneus sekoittaa mun pään
Pauliina "En oikeestaan kuuntele suomalaista musaa" Kääriäinen pääsee taas perumaan sanansa koska mun kevyesti eniten soitetuin albumi tällä hetkellä on Olavin uusin. Mun lemppari on oikeasti Mannerlaatat mutta sitä ei ole vielä youtubessa. Kuunnelkaa vaikka Spotifysta.

►MØ – Walk This Way
Jos siellä lukee tätä joku, joka on onnistunut välttelemään MØn hehkutusta niin ihailen sun mediapakoilukykyä. En oo vielä ihan varma mitä mieltä oon levystä noin kokonaisuutena mutta tää biisi on ihan hiton hyvä.

Mikä on teidän uusin lempparibiisi tai mikä levy soi repeatilla nyt? Saa kyllä puhua ikuisuussuosikeistakin kommenteissa, ei sillä.

15 kommenttia:

  1. kiitos kiitos kiitos näistä musa vinkkauksista!!!!! :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee ole hyvä vaan kiva jos löyty jotain kivaa :**

      Poista
  2. Anonyymi13:29

    repeatilla soi http://www.youtube.com/watch?v=anlpzG-ZyUo (kesää odotellessa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooh täähän on ihana kesäfiilisbiisi, pitää lisätä spotifyn soittolistalle

      Poista
  3. Jeee musavinkkejä! Mulla on taas sellainen kausi, että haluan paljon uutta kuunneltavaa. Mulla soi nyt repeatilla The Virgins - Rich girls, kevyesti paras biisi ensimmäisiin kevätpäiviin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki on nyt kun on taas enemmän vapaata aikaa jonka voin tuhlata uusiin bändilöytöihin :-)
      ja jooo rich girls on kyllä loistava kevätfiilistelybiisi!

      Poista
  4. tämä!

    http://www.youtube.com/watch?v=JBRL-y3NRZ8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeeee bombayn polkupyöräklubi! tää soi mulla tosi paljon joskus viime vuoden huhtikuussa eli kevätbiisien aatelistoa tosiaan ;-)

      Poista
  5. Oh, onpas tosiaan ihana toi Love Songs Drug Songs!

    Meikällä soi ahkerasti Champsin debyyttialbumi, niin nättiä!
    https://www.youtube.com/watch?v=mWkcP1rv1Hk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikö?! joku tumblrissa sanoi että noi olis seuraava Imagine Dragons ja oon vähän samaa mieltä!

      Champs taitaa olla mulle ihan uusi tuttavuus, tai ainakaan ei kuulosta tutulta... pitää kyllä tutustua, kuulostaa tää sun linkittämä tosi lupaavalle :-)

      Poista
  6. Anonyymi20:52

    Foster the people ja niiden uusin. rakkaus. löytyy siis jo spotifysta mmm

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooh kiitti että muistutit mua! joku puhui näiden uudesta jossain instassa/facessa/twitterissä/missä lie ja ajattelin että pitää muistaa tsekata mutta enhän mä muistanut. meen kuuntelemaan hetinyt! :-)

      Poista
  7. siis MØ:n No Mythologies to Follow -levy on ehkä ihaninta mitä tiiän just nyt!! (kunnon blogi-ilmiö kyl, lol… kuuntelin tätä tytsyä jo aikoja sitten, uskokaa!!! :-D)

    ja hei kateus, että sulla on kirjotukset ohi! mulla on vielä enkku, ruotsi ja saksa enkä jaksa enää! eilinen uskonto oli kyllä yhtä helvettiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jooo toi on niin blogi-ilmiö :-Dd

      ja jep! tosin tänään julkaistiin yliopiston pääsykoematskut että.... olihan mulla tässä jopa kokonainen yksi päivä ettei ollut mitään mihin lukea.

      tsemppii kirjotuksiin!

      Poista
  8. Anonyymi21:00

    kodaline on sulattanu mun sydämen viime aikoina ;) high hopes ja all i want -kappaleet on soinu koko viiikon :D

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/