14 huhtikuuta, 2014

all my kingdom for sleepless nights in june

kollaaaaaashi

Elämä pyörii nykyisin niin paljon pääsykokeisiin lukemisen ympärillä etten välillä edes muista mikä viikonpäivä on. Game of Thrones muistuttaa että joo, tänään on maanantai mutta sitten hämmennyn kun joku kyselee baariin perjantaina, koska luulin että on tiistai.

Pystytin terassille tuolin tulevia auringonottokelejä varten ja tuoksuttelen aurinkorasvaa, voi kesä tule jo.


i will lift my hands / i'm prepared for death
En oo ihan varma miten reagoida Sisyphukseen koska Sufjan on aina Sufjan, mutta tää levy nyt oikeesti kuulostaa siltä että kolme ihmistä vaan tekee omaa juttuaan ja kaikki on vaan tosi... sotkuista? En tiedä. Ehkä ne biisit on hauskoja ja mä oon vaan turhan vakava. Mutta tää I Won't Be Afraid on ihana -- ja selvästi vahvasti sufjanmaisin kaikista albumin biiseistä.

16 kommenttia:

  1. enni21:04

    mihin oot hakemassa opiskeleen? ^__^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jyväskylään englantia mutta vähän tuntuu että en tule pääsemään eli pitäis tässä varmaan jotain plan B :tä miettiä......

      Poista
  2. Voi kuinka samaistuinkaan tähän!

    Elämä on kuitenkin silti pääsykoelukemisen, töiden haun ja remontin keskellä ihan jännitävää. On myös ystäviä, superkauniita sellaisia, tosin niitä ihania vanhoja tuttuja. Mutta en valita!

    Tsemppiä kevääseen ja luku-urakkaan :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi olispa munkin elämä kaikesta tästä huolimatta vähän jännempää. tai ehkä tää on vaan asennekysymys.
      jeee kiitti, sitä mä tarvitsenkin! ehkä tää tästä. :-)

      Poista
  3. ihanat noi lakanat (onhan ne lakanat? :D) tossa ekassakuvassa! mistä ne on? ja oon niin kamalan kade sun hiuksista! toivon hartaasti, että pukeutumistyylini olisi sellainen mihin sopisi pastillin väriset hiukset 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on, ne on ikeasta! omistan noita kaks settiä ihan vaan siksi kun ne on niin ihanat ♥

      ja kiitti :-D en tiedä onko munkaan pukeutumistyyli kovin sopiva näihin.... kokomustaa vaan ja pastellipinkit hiukset, haha.

      Poista
  4. Oot liian cool, tiiäthän? Oon kade sulle :D Mun elämä on just niin tylsää kuin voi ihmisen olla, istun kollareissa lukemassa pääsykokeisiin ja katon Gleetä :--DD Moro. Mutta mulla ja poikaystävällä on ylihuomenna vuosipäivä, se on superjees!! Ja mulla on Tigerista ostettuja supersöpöjä pingviinitarralappuja piristämässä opiskelua, t. Katri 20v....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ei oo mitään mistä olla kateellinen, trust me :-Dd vähä söpöö ja hei hyvää vuosipäivää teille, hehs!

      Poista
  5. Mua jotenkin ahdistaa toi Sisyphus... oottelin jotenkin ihan kauheesti siltä kun kaverit oli hypettäny ja yks mun kaveri oli niiden musavideon kuvauksissa ja näytti just kiinnostavalta mutta kun....haluisin kovasti tykätä mutta tosiaan aikas sekavaa touhua (ja yleensä tykkään vielä seko-meiningeistä, tässä ei vaan toimi hommat yhteen) joten en oo oikeastaan ees toista kuuntelukertaa jaksanu antaa. Mutta I won't be afrain on kyllä kieltämättä ihan jees! vois tulla mielummin vaan uutta Sufjan musaa <3__<3

    Mutta onnea lukuhommiin! Meillä painitaan graduhommien ja muiden esseiden kanssa, kahen viikon päästä 17,000 sanaa palautettavana ja huhhuh mitä elämää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin oikeestaan vaan kuuntelin ton levyn kerran läpi sillee "ei kuulosta tarpeeks Sufjanilta" ja annoin olla :-Dd oi kun tuliskin uutta Sufjanin omaa musaa mutta on tainnu olla liian kiire tän Sisyphuksen (..miten tää taipuu) kanssa.

      huh en oo kateellinen noista sanamääristä, tsemppiii

      Poista
  6. sun blogi on niiiiiin mun lemppari! keep it going girl!

    VastaaPoista
  7. heiii jos tuut ruissis vastaan enkä huomaa nii sano moi!!! ois kiva nähä sua ku oon seurannu sua nii kaua ja fave blogi edellee ok x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo!! oon kyllä tosi huono aina bongaamaan ihmisiä terveisin kävelen aina parhaistakin kavereista ohi kadulla mutta ehkä törmättäis :**

      Poista
  8. Anonyymi20:15

    mun elämässä tapahtu kerranki jotain jännää joten voin kertoa! olin viikon lontoossa reissussa ja tutustuin siellä yhteen ihanaan brittipoikaan ja vietinkin koko loppureissun sen kanssa seikkaillen lontoon yössä ja nukkuen sen kainalossa <3 vähänkö masensi tulla eilen takasin suomeen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooooh kuulostaa söpöltä. oliko se just sellanen ku brittipojat bändeissä ja youtubessa ja elokuvissa?

      Poista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/