25 huhtikuuta, 2014

FOR BRIGHTER DAYS

mixicoveri


Musapostaus! Koska välttelen pääsykokeisiin lukemista ja tekee mieli puhua biiseistä.

8tracks / youtubeen biisin nimeä klikkaamalla

►Saint Raymond - Brighter Days
Tää jäbä on mulle ihan uusi tuttavuus, mutta kuulostaa tosi lupaavalta.

►HOLYCHILD - Happy With Me
Jee täydellinen kevätbiisi!

►Vance Joy - Riptide
I was scared of dentists and the dark / I was scared of pretty girls and starting conversations
Tapani mukaan oon about vuoden myöhässä mutta aaaaah rakkausbiisi.

►Waters - Got To My Head
Yritin keksiä tähän vitsiä siitä miten tää on soinut mulla päässä nyt pari päivää ja niinku, maybe this song got to my head?? Mutta en keksi mitään tarpeeksi ovelaa.

►Bleachers - I Wanna Get Better
Jack Antonoff!! En yleensä tykkää kun porukka perustaa näitä sivuprojektibändejä, koska saa aina pelätä että eikö nyt hetkeen saada sitten mitään uutta fun. :ilta mutta tää biisi on kyllä tosi kiva ja sellasta "tanssin aamulla tän tahtiin aamulla ja lipsynccaan hurjasti mukana I WANNA GET BETTER BETTER BETTER BETTER" -matskua.

►Kid Astray - No Easy Way Out
!!!!! 

►The Lighthouse And The Whaler - Venice
Tääkin on jo pari vuotta vanha, mutta mä löysin tän vasta ihan muutama viikko sitten. Voi näitä hupsuja bändien nimiä.

►Sleeping At Last - Every Little Thing She Does Is Magic (The Police cover)
Törmäsin tähän mun dashilla, tunnistin bändin koska näiden Homesick on mun itkubiisit -soittolistalla ja päätin ihan sen perusteella tsekata tän coverin ja oi että, olin ihan rakastunut heti kun kertosäe soi ekan kerran.

+bonus:
►The Vamps - Wild Heart
Mä oon niiiiin pahoillani, mutta tää on varmaan tällä hetkellä mun soitetuin biisi.....

9 kommenttia:

  1. Hahah just julkasin musapostauksen ja sit blogloviniin oli ilmestyny tää! Mut aa miten hyviä biisejä, muutama ihan uusi tuttavuus päätyi sieltä soittolistalle, kiitti näistä :-)) Onko siulla Spotifyy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. great minds think alike!
      on mulla spotify ja kuuntelenki usein musaa sitä kautta mutta en oikein jaksa tehdä sinne soittolistoja kun esim. tänkään postauksen kaikkia biisuja ei edes löydy spotifystä :-(

      Poista
  2. Anonyymi20:25

    tuo I Wanna Get Better on kyllä niin ihana! ♥:) on tullu jo pari kuukautta blastattua sitä eikä vaan millään kyllästytä! Bleachersin albumia odotellessa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! mulla meni kyllä hetki lämmetä mutta joskus parhaat biisit on sellasia joita ei ekalla kuuntelulla ~ymmärrä :-D mäkin odottelen innolla sitä albumia, eikös sitä ihan tähän keväälle ole lupailtu eli tuskin enää kauan joudutaan odottamaan?

      Poista
  3. Anonyymi22:04

    Jee sun musapostaukset on parhautta! Ja sun blogi myös! Ja sä!

    VastaaPoista
  4. Oih, toi toka biisi oli täyttä rakkautta, ja nappasinkin pari muutakin biisiä soittolistoille :) Kiitos paljon! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo toi on niiiiin täydellisyys! kiva että tykkäät :-) ♥

      Poista
  5. Löysin sun blogin ja rakastuin heti! ♥ varmasti jään myös seuraamaan ♥

    http://se-x-factory.blogspot.fi

    VastaaPoista

UKK:
instagram?
pauliinakiero
twitter?
@pauliinakiero
tumblr?
http://pauliinak.tumblr.com/